• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Nákup ojeté Mazdy 6 s benzínovým motorem

Podle VIN a té výbavy, nemusí být z Ameriky ale třeba z Kanady - tam mají myslím kilometry. Pokud je začátek VIN JM1 jde o model pro severní Ameriku, pro Evropu začíná JMZ.

@ajfel no psát to může, ale na fotce palubky nejsou tlačítka pro výhřev sedadel vidět a jelikož mám tu samou palubku tak vím kde je hledat, a na krytu repro chybí znáček bose, tak buď upadl, nebo tam bose není.
Asi máš pravdu, bude tam jiný mix výbavy. V ČR má tahle šestka v kůži vyhřívání vždycky. Na info bazaristy se nedá spolehnout, už jsem zažil i použití fotek jiného vozu...
 
Asi máš pravdu, bude tam jiný mix výbavy. V ČR má tahle šestka v kůži vyhřívání vždycky. Na info bazaristy se nedá spolehnout, už jsem zažil i použití fotek jiného vozu...
Ona i ta kůže je jiná, v Evropě je perforovaná
 
od tej ruky prec, ta sa uz riesila davnejsie a pokial pamatam dobre tak bola aj po buracke

presne tak, predava ju jeden priekupnik z vychodu.
Bol som to auto osobne pozriet este v roku 2020 a mala kopu chyb. Nefungovala rucna, stahovanie okien na zadnych dverach, nieco buchalo od napravy.
Dal som si to preverit cez carvertical a je to fakt vrak z USA.
 
Kdyz jsem to rychle hodil na mobilu do google, naslo mi to na ten vin prave nejakou starsi aukci, kde to vypadalo, ze byl rozstrelenej celej zadni bok auta, od zadnich dveri dozadu. A pak jeste nejakej asi rok starej vysledek, kde byl dotaz na to, jak resit nefunkcni D mod automatu - to uz asi pri pokusu o opravu :). Vetsinou se takovy kusy drazi za par tisic usd, kontejner taky par tisic USD, pak to nekdo v CR/SR zkusi dat mimo autorizak "na kolene" dohromady, pak lakovna, a sup s tim do inzerce. Na Facebookovem fan klubu Mazdy je kazdou chvili nejaka takova... prodejci _uplne vzdy_ taji jak puvod, tak fakt, ze bylo auto bourane. Chudak ten, kdo naleti.
 
Ako dajme tomu ze to auto spravi relativne dobre. Za nizku cenu je to dobra kupa, pokial su fakt zakladne veci v poriadku (co sa tyka bezpecnosti)
Cize keby to ponukal za dajme tomu 8k, tak sa to da.
Samozrejme pre neho je jednoduchsie nepovedat co sa s autom stalo a skusat to strelit za 12, co je tiez v pohode cena na ten model pokial by nemalo za sebou totalku :D
 
V aute, ktery bylo odepsany pro zasah do struktury auta, a pote opraveny buhvikym, bych teda nejezdil, ani kdyby mi za to platili… Sleduju na youtube Mata Armstronga, kterej opravuje hodne bourany sportovni auta, a i ten se zatim jako cert krize boji auta, ktery by se svarovalo z vic kusu a muselo na rovnaci stolici. Ale ja bych asi nemel odvahu jezdit ani v tom, co on dela, u neceho treba uz menil predni deformacni nosniky za chladicem, sice vymenitelny, a sice u sportovniho auta, ktery je cely pevneji staveny, ale na me uz by i to teda bylo moc… na okruh a zavody ok, rallye auta se opravuji i rovnaji, ale na silnici ne, aspon za me.
 
Poslední úprava:
Bohuzial dnesne deformacne zony su take ze aj slabsi naraz predkom vie ohnut nosniky.
Presne to sa stalo mojej 6 GJ pri naraze cca 40km/h
Dost blbe stotalkovat take auto pri takej rychlosti, nie? :D
 
Asi máš pravdu, bude tam jiný mix výbavy. V ČR má tahle šestka v kůži vyhřívání vždycky. Na info bazaristy se nedá spolehnout, už jsem zažil i použití fotek jiného vozu...
Tutově Amerika nebo Kanada podle VIN. Pro EU je VIN JMZ. Navíc taková "divná" výbava (podle toho se většinou hned pozná USA nebo CAN, případně podle blinkrů v předních světlech)
 
Čo hovoríte na M6 GJ vo verzii sedan, verzia po FL, G165, ročník 2015, nájazd 128 tisíc km, výbava Revolution za 17200 €, resp. 420000 CZK?
Auto je veľmi zachovalé, interiér bez chýb, vonkajší lak až na malý oderok na zadnom nárazníku tiež v poriadku, nejakú hrdzu odspodu som moc nevidel.
Prvý majiteľ ho mal od novoty, druhý majiteľ ho vlastní cca 7 mesiacov, ale kvôli rozrastajúcej sa rodine ho predáva. Druhý majiteľ ho kupoval v Autopalace BA.
Servisované bolo mimo autorizovaného servisu (iba prvá prehliadka bola v autorizáku).
Inak by auto malo byť bez akéhokoľvek poškodenia, žiadna nehoda, ťukanec, nelakované. Sú k nemu nové letné gumy.
Pri krátkej jazde som akurát zaznamenal "mechanický pocit" pri zaradení 3. a 4. stupňa. Proste to nebolo také plynulé, ale bolo cítiť, že rýchlosť tam zapadla.
Aký má podľa Vás potenciál / životnosť toto auto do budúcna? Je podľa vás cena adekvátna aspoň podľa tohto popisu?
Mal som psychologickú hranicu že pod ročník 2017 nechcem ísť, ale toto auto mi celkom učarovalo.
 
Poslední úprava:
Čo hovoríte na M6 GJ vo verzii sedan, G165, ročník 2015, nájazd 128 tisíc km, výbava Revolution za 17200 €, resp. 420000 CZK?
Auto je veľmi zachovalé, interiér bez chýb, vonkajší lak až na malý oderok na zadnom nárazníku tiež v poriadku, nejakú hrdzu odspodu som moc nevidel.
Prvý majiteľ ho mal od novoty, druhý majiteľ ho vlastní cca 7 mesiacov, ale kvôli rozrastajúcej sa rodine ho predáva. Druhý majiteľ ho kupoval v Autopalace BA.
Servisované bolo mimo autorizovaného servisu (iba prvá prehliadka bola v autorizáku).
Inak by auto malo byť bez akéhokoľvek poškodenia, žiadna nehoda, ťukanec, nelakované. Sú k nemu nové letné gumy.
Aký má podľa Vás potenciál / životnosť toto auto do budúcna? Je podľa vás cena adekvátna aspoň podľa tohto popisu?
Mal som psychologickú hranicu že pod ročník 2017 nechcem ísť, ale toto auto mi celkom učarovalo.
Cenově bych řekl, že tak nějak na hraně. V těhle km může být čumák dost osekaný od kamínků, takže jestli není a má to origo lak, nejspíš se k tomu majitel choval pěkně. Zkontroloval bych především funkci převodovky na 5. a 6. stupni, jestli se nezačíná klepat řadička. Pokud ano, za cca 40 až 60tkm to bude na repas koleček, vidliček, ložisek. Ale záleží, jak s tím kdo jezdil a co za tím případně tahal. Jinak prodejnost s třeba 200tkm bude horší (bude trvat déle), nicméně na těhle autech se toho moc nekazí a pokud bude v pěkném stavu, určitě si nového majitele najde. Malinko horší bude možná při případném prodeji kombinace sedan a "vysoký nájezd" (na české představy ?). Jinak podvozek vydrží naprosto bez problémů, švára např. prodával M6 kombi Diesel (tedy těžší auto) s 220tkm a co vím, tak snad na podvozku nic neměnil a všechno bylo i v těch km ok. Sám jsem s tím autem občas jezdil.
 
Mne by teda prislo divny, ze to nejezdilo do autorizaku… nevidim duvod, proc by tam auto nemelo jezdit. Mazda ma prohlidky pomerne levne, prodluzuje se tim zaruka mobility, nebylo to levny auto (takze bych necekal, ze majitel bude liny a bude na to kaslat) atp. - to proste vypada, ze s autem neco nebude sedet. Ale treba to jen mel do autorizaku 300 km?

Kdysi jsem malem koupil trojku, ktera taky zahadne prestala jezdit do autorizaku v Plzni po prvni prohlidce, i kdyz slo o pekny petilety kus… zjistil jsem, v podezreni podle nestejneho laku na hornim ulozeni tlumicu, ze ji majitel rozsvihal, bylo to prodany, nekdo to slozil (ale na prvni pohled fakt dobre), a pak uz se s tim do autorizaku neodvazil… ale samozrejme jsem mel mozna proste jen smulu. Ale moc duvodu proc kaslat na autorizak me nenapada…
 
Mne by teda prislo divny, ze to nejezdilo do autorizaku… nevidim duvod, proc by tam auto nemelo jezdit. Mazda ma prohlidky pomerne levne, prodluzuje se tim zaruka mobility, nebylo to levny auto (takze bych necekal, ze majitel bude liny a bude na to kaslat) atp. - to proste vypada, ze s autem neco nebude sedet. Ale treba to jen mel do autorizaku 300 km?

Kdysi jsem malem koupil trojku, ktera taky zahadne prestala jezdit do autorizaku v Plzni po prvni prohlidce, i kdyz slo o pekny petilety kus… zjistil jsem, v podezreni podle nestejneho laku na hornim ulozeni tlumicu, ze ji majitel rozsvihal, bylo to prodany, nekdo to slozil (ale na prvni pohled fakt dobre), a pak uz se s tim do autorizaku neodvazil… ale samozrejme jsem mel mozna proste jen smulu. Ale moc duvodu proc kaslat na autorizak me nenapada…
Dobrý postřeh, já to přiznám se četl jen tak "za letu" a tuhle informaci jsem přehlédl. Viděl jsem experty, co nejezdili do autorizaku, neměnili olej a v 80tkm byl motor na vyhození (konkrétně CX3, stejný motor). Pokud by doložil aspoň účtenky za výměny oleje, neměl by tam být teoreticky problém, pokud to má origo lak. Tedy až na převodovku, ale v těhle km jsem viděl u benzínu maximálně tak načnutý ložiska a vyskakující 3ku ?,ale ty vyskakující rychlosti se objevují na některých sériích převodovek mnohem víc, takže to už by nejspíš bylo dávno vyřešené. A možná na M6 ten problém vůbec není, vyskytovalo se to co vím spíš u M3 121kw
 
Já koupil moji mazdu jako čtyřletou 70tis najeto, jezdící jen do autorizáku. Bohužel. Pylový filtr měněný každé dva roky já měním jaro/podzim a ten malej filtr v 6 je vždy plnej - nevím jak může vypadat po dvou letech a to že Mazda až loni objevila uhlíkovej filtr radši nezmiňuju - žlutej mann filtr je jako jiné galaxie. V klimatizaci chyběla půlka náplně autorizák asi klimu neřeší nevím, brzdy podle všeho ještě zázrakem původní (kotouče určitě) nikdy nerozebrané/nečištěné - čepy úplně zatuhlé (pravda desky a zadní kotouče těsně před smrtí a první majitel může být rád že vlastně tolik vydrželi) Olej v převodovce (AUT nebo MT je jedno )se nemění, je přece celoživotní:D Kontrolu geometrie auto za čtyři roky a 70tis km nevidělo a podle stavu pneu by se hodila.. žádnému profesionálovi v autorizivaném servisu nevadí že se na autě sjíždí gumy tak, že by sbíhavost nechal seřídit i učeň v druhém ročníku. Koupil jsem auto po leasingovce takže chápu že se šetřilo na servisu, autorizák a leasingovka je smrtící kombinace:)
Neberte to jako útok na Mazdu nebo autorizáky, on ten servis jen dělá co mu výrobce řekne a je to napříč všemi výrobci... Takže do autorizáku jezdím jen občas na kontrolu svolávačky/servisní informace jinak nemám důvod - záruka mobility stejně končí v 10. roce provozu a už se tam blížím:blush:
Prostě se o auto sám starám líp než autorizák. A až budu auto prodávat? někoho to odradí někdo to ocení těžko říct.... někdo u osmiletého auta bude řešit razítka v servisce někdo poctivý servis.
Píšu o ojetině, chápu že kdo má nové auto jezdí do servisů a ty úkony navíc něco stojí:confused: Pardon trochu jsem se rozepsal.
 
Tak nikdo nerika, ze nemuzu jezdit vedle autorizaku i nekam jinam na pripadnou doplnujici peci. Kazdopadne i kdyby v autorizaku delali jen nutne minimum, a nic vic, tak to stoji minimalne za to udrzeni standardni trilete zaruky (jinak by platily pro nepodnikatele pouze 2 roky), zaruky mobility (kdysi jsem v zahranici vyuzil u cca osmilete Mazdy, opravdu funguje), a zaruky na lak...

Ze autorizak v zaruce nerozebiral a necistil brzdy, kdyz nepotrebovaly vymenu, to me tedy neprekvapuje. Museli by to cloveku vyfakturovat, leda by provozovali charitu :). Geometrie to same, to kdyby mel autorizak pri kazde prohlidce delat, je tam dalsi litr navic. Klima to samy, standardne se nekontroluje a nevypousti, pokud zakaznik neresi, ze to malo chladi. Olej v prevodovce asi temer vzdy bez problemu prezije zaruku / prvnich 150 tis km, ono to s tou nutnosti vymeny po 60 neni az tak horky (snad u zadny znacky). Pokud si zakaznik na nic nestezuje, nevidim duvod, proc by to delali... kazdopadne by ale na cast veci nejspis prisli na STK ve ctvrtem roce, zvlast asym. opotrebovane pneu nebo brzdy (pokud ty necistoty mely nejake funkcni dusledky), tak je divny, ze v tomhle pripade ne.

A samozrejme neni servis jako servis, a neni smena jako smena (nebo mechanik jako mechanik), ale to se tezko dopredu pozna, takze nejezdit do autorizaku alespon po dobu zaruky "protoze by to mohli odflaknout" by se mi zdalo dost nepravdepodobny...

PS: Vsechny zminene veci - geom, brzdy, klimu - mi nekdy v minulosti v autorizaku na starych Mazdach resili, bez mrknuti oka a svoji autorizakovou sazbu, protoze jsem jim rekl, ze mam nejaky problem... a bez problemu vyresili. A to bylo v dobe, kdy se garazovym mechanikum do Mazd moc nechtelo, protoze na rozdil od koncernu a Francie to nemeli moc nakoukany a nechteli nic slibovat; geometrii nebo repasi trmenu v autorizaku zmaknuli v poho.
 
Poslední úprava:
Já koupil moji mazdu jako čtyřletou 70tis najeto, jezdící jen do autorizáku. Bohužel. Pylový filtr měněný každé dva roky já měním jaro/podzim a ten malej filtr v 6 je vždy plnej - nevím jak může vypadat po dvou letech a to že Mazda až loni objevila uhlíkovej filtr radši nezmiňuju - žlutej mann filtr je jako jiné galaxie. V klimatizaci chyběla půlka náplně autorizák asi klimu neřeší nevím, brzdy podle všeho ještě zázrakem původní (kotouče určitě) nikdy nerozebrané/nečištěné - čepy úplně zatuhlé (pravda desky a zadní kotouče těsně před smrtí a první majitel může být rád že vlastně tolik vydrželi) Olej v převodovce (AUT nebo MT je jedno )se nemění, je přece celoživotní:D Kontrolu geometrie auto za čtyři roky a 70tis km nevidělo a podle stavu pneu by se hodila.. žádnému profesionálovi v autorizivaném servisu nevadí že se na autě sjíždí gumy tak, že by sbíhavost nechal seřídit i učeň v druhém ročníku. Koupil jsem auto po leasingovce takže chápu že se šetřilo na servisu, autorizák a leasingovka je smrtící kombinace:)
Neberte to jako útok na Mazdu nebo autorizáky, on ten servis jen dělá co mu výrobce řekne a je to napříč všemi výrobci... Takže do autorizáku jezdím jen občas na kontrolu svolávačky/servisní informace jinak nemám důvod - záruka mobility stejně končí v 10. roce provozu a už se tam blížím:blush:
Prostě se o auto sám starám líp než autorizák. A až budu auto prodávat? někoho to odradí někdo to ocení těžko říct.... někdo u osmiletého auta bude řešit razítka v servisce někdo poctivý servis.
Píšu o ojetině, chápu že kdo má nové auto jezdí do servisů a ty úkony navíc něco stojí:confused: Pardon trochu jsem se rozepsal.
V pohodě ☺️ Já s tím v podstatě souhlasím, že maximální péči autu dá jen "sám majitel" tím, že servisáky "dokopávat" k tomu, co mají zkontrolovat a udělat. Jinak je to opravdu tak, že se řeší v podstatě jen předepsané úkony s tím, že vás maximalne upozorní na to, že by bylo dobré vyměnit to a to, ale pokud majitel řekne, že ne, tak se to "neřeší", pokud to samozřejmě není už "za hranou" provozuschopnosti.
 
Tak nikdo nerika, ze nemuzu jezdit vedle autorizaku i nekam jinam na pripadnou doplnujici peci. Kazdopadne i kdyby v autorizaku delali jen nutne minimum, a nic vic, tak to stoji minimalne za to udrzeni standardni trilete zaruky (jinak by platily pro nepodnikatele pouze 2 roky), zaruky mobility (kdysi jsem v zahranici vyuzil u cca osmilete Mazdy, opravdu funguje), a zaruky na lak...

Ze autorizak v zaruce nerozebiral a necistil brzdy, kdyz nepotrebovaly vymenu, to me tedy neprekvapuje. Museli by to cloveku vyfakturovat, leda by provozovali charitu :). Geometrie to same, to kdyby mel autorizak pri kazde prohlidce delat, je tam dalsi litr navic. Klima to samy, standardne se nekontroluje a nevypousti, pokud zakaznik neresi, ze to malo chladi. Olej v prevodovce asi temer vzdy bez problemu prezije zaruku / prvnich 150 tis km, ono to s tou nutnosti vymeny po 60 neni az tak horky (snad u zadny znacky). Pokud si zakaznik na nic nestezuje, nevidim duvod, proc by to delali... kazdopadne by ale na cast veci nejspis prisli na STK ve ctvrtem roce, zvlast asym. opotrebovane pneu nebo brzdy (pokud ty necistoty mely nejake funkcni dusledky), tak je divny, ze v tomhle pripade ne.

A samozrejme neni servis jako servis, a neni smena jako smena (nebo mechanik jako mechanik), ale to se tezko dopredu pozna, takze nejezdit do autorizaku alespon po dobu zaruky "protoze by to mohli odflaknout" by se mi zdalo dost nepravdepodobny...

PS: Vsechny zminene veci - geom, brzdy, klimu - mi nekdy v minulosti v autorizaku na starych Mazdach resili, bez mrknuti oka a svoji autorizakovou sazbu, protoze jsem jim rekl, ze mam nejaky problem... a bez problemu vyresili. A to bylo v dobe, kdy se garazovym mechanikum do Mazd moc nechtelo, protoze na rozdil od koncernu a Francie to nemeli moc nakoukany a nechteli nic slibovat; geometrii nebo repasi trmenu v autorizaku zmaknuli v poho.
Mno, jsme trošku mimo téma, ale: v době platnosti blokové výjimky EU nebylo třeba jezdit v záruce do autorizáku, jen musel servis doložit dovozci, že je kompetentní, což stojí spoustu peněz. Podstatnější je, že při roční prohlídce na zvedáku by měl mechoš zkontrolovat kompletně spodek včetně brzd a řízení, jinak je to lempl. Technik zavolá zákazníkovi, našli jsme tohle, mělo by se udělat toto, bude to stát tolik. Zákazník potřebuje informaci, aby se mohl rozhodnout. Pokud opravu odmítne a má to vliv na bezpečnost, opravna to zapíše i do faktury, do servisky vždy. Je řada závad, na které si na příjmu nebudeš stěžovat, protože o nich (ještě) nevíš.
 
Dobrý postřeh, já to přiznám se četl jen tak "za letu" a tuhle informaci jsem přehlédl. Viděl jsem experty, co nejezdili do autorizaku, neměnili olej a v 80tkm byl motor na vyhození (konkrétně CX3, stejný motor). Pokud by doložil aspoň účtenky za výměny oleje, neměl by tam být teoreticky problém, pokud to má origo lak. Tedy až na převodovku, ale v těhle km jsem viděl u benzínu maximálně tak načnutý ložiska a vyskakující 3ku ?,ale ty vyskakující rychlosti se objevují na některých sériích převodovek mnohem víc, takže to už by nejspíš bylo dávno vyřešené. A možná na M6 ten problém vůbec není, vyskytovalo se to co vím spíš u M3 121kw
Mělo tam být napsáno, že vyskakujici rychlosti, když už se objeví, tak většinou už při nižších nájezdech. Já jsem se s tím osobně ještě nesetkal a těch aut mi prošlo pod rukama docela dost, takže moc aut tím pravděpodobně trpět nebude.
 
Čo hovoríte na M6 GJ vo verzii sedan, verzia po FL, G165, ročník 2015, nájazd 128 tisíc km, výbava Revolution za 17200 €, resp. 420000 CZK?
Auto je veľmi zachovalé, interiér bez chýb, vonkajší lak až na malý oderok na zadnom nárazníku tiež v poriadku, nejakú hrdzu odspodu som moc nevidel.
Prvý majiteľ ho mal od novoty, druhý majiteľ ho vlastní cca 7 mesiacov, ale kvôli rozrastajúcej sa rodine ho predáva. Druhý majiteľ ho kupoval v Autopalace BA.
Servisované bolo mimo autorizovaného servisu (iba prvá prehliadka bola v autorizáku).
Inak by auto malo byť bez akéhokoľvek poškodenia, žiadna nehoda, ťukanec, nelakované. Sú k nemu nové letné gumy.
Pri krátkej jazde som akurát zaznamenal "mechanický pocit" pri zaradení 3. a 4. stupňa. Proste to nebolo také plynulé, ale bolo cítiť, že rýchlosť tam zapadla.
Aký má podľa Vás potenciál / životnosť toto auto do budúcna? Je podľa vás cena adekvátna aspoň podľa tohto popisu?
Mal som psychologickú hranicu že pod ročník 2017 nechcem ísť, ale toto auto mi celkom učarovalo.
vela
 
Back
Top