Tak nikdo nerika, ze nemuzu jezdit vedle autorizaku i nekam jinam na pripadnou doplnujici peci. Kazdopadne i kdyby v autorizaku delali jen nutne minimum, a nic vic, tak to stoji minimalne za to udrzeni standardni trilete zaruky (jinak by platily pro nepodnikatele pouze 2 roky), zaruky mobility (kdysi jsem v zahranici vyuzil u cca osmilete Mazdy, opravdu funguje), a zaruky na lak...
Ze autorizak v zaruce nerozebiral a necistil brzdy, kdyz nepotrebovaly vymenu, to me tedy neprekvapuje. Museli by to cloveku vyfakturovat, leda by provozovali charitu
. Geometrie to same, to kdyby mel autorizak pri kazde prohlidce delat, je tam dalsi litr navic. Klima to samy, standardne se nekontroluje a nevypousti, pokud zakaznik neresi, ze to malo chladi. Olej v prevodovce asi temer vzdy bez problemu prezije zaruku / prvnich 150 tis km, ono to s tou nutnosti vymeny po 60 neni az tak horky (snad u zadny znacky). Pokud si zakaznik na nic nestezuje, nevidim duvod, proc by to delali... kazdopadne by ale na cast veci nejspis prisli na STK ve ctvrtem roce, zvlast asym. opotrebovane pneu nebo brzdy (pokud ty necistoty mely nejake funkcni dusledky), tak je divny, ze v tomhle pripade ne.
A samozrejme neni servis jako servis, a neni smena jako smena (nebo mechanik jako mechanik), ale to se tezko dopredu pozna, takze nejezdit do autorizaku alespon po dobu zaruky "protoze by to mohli odflaknout" by se mi zdalo dost nepravdepodobny...
PS: Vsechny zminene veci - geom, brzdy, klimu - mi nekdy v minulosti v autorizaku na starych Mazdach resili, bez mrknuti oka a svoji autorizakovou sazbu, protoze jsem jim rekl, ze mam nejaky problem... a bez problemu vyresili. A to bylo v dobe, kdy se garazovym mechanikum do Mazd moc nechtelo, protoze na rozdil od koncernu a Francie to nemeli moc nakoukany a nechteli nic slibovat; geometrii nebo repasi trmenu v autorizaku zmaknuli v poho.