• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

  • Vlákno založil Vlákno založil Vitus
  • Datum založení Datum založení
Ještě přemýšlím. Co Volvo V60? Peugeot 508, ten se mi hodně líbí, 165 kW. Ale jízdní vlastnosti nic moc. Drsný vzhled by říkal, že to bude aspoň sportovní a není. Tak by očekával plavnost francouze a to taky není. Možná by šel sehnat i MB CLA. To má taky 165 kW.
 
Ještě přemýšlím. Co Volvo V60? Peugeot 508, ten se mi hodně líbí, 165 kW. Ale jízdní vlastnosti nic moc. Drsný vzhled by říkal, že to bude aspoň sportovní a není. Tak by očekával plavnost francouze a to taky není. Možná by šel sehnat i MB CLA. To má taky 165 kW.

Francouzským autům nevěřím. Manželce dosluhuje 20 letá 206 1,9D a už nás párkrát vypekla a to je spíš spolehlivější Peugeot (říkám mu Prašivka, ale z lásky :-D. Volvu jsem nikdy nepřišel na chuť. Kolega měl XC60 a na opravách v tom byl za dost. Celkově to jejich uvažování s omezováním a kontrolou rychlost mi nevoní. A pak ten specifickej severskej design - není to můj šálek kávy. U MB, BMW se bojím servisu a navíc co vybrat? Zase by to byla starší auta než chci (abych se vešel do budgetu). U BMW by to musely být 6válce (nejlevnější 340i jsem nedávno viděl těsně pod milion.....). O 4válcích se píší úplné horory. Audi? Zvažoval jsem A4, tam by se dal i 3,0TDi quattro, jenže to už je pořádně složitý a auto a já po dálnici skoro nejezdím, tak proč dálniční střelu? Sháněl jsem A4 s 2,0tfsi 185kW a to je opět k milionu.... Vychází mi z toho teď Mazda6 g194 Wagona a nebo počkat, došetřit a zkusit Giulii - to je srdcovka. Tahle mi nedá spát: https://www.topdriveclub.com/cs/d/alfa-romeo-giulia-2-0-200hk-92061 Je to úplný porno...sorry.
 
Francouzským autům nevěřím. Manželce dosluhuje 20 letá 206 1,9D a už nás párkrát vypekla a to je spíš spolehlivější Peugeot (říkám mu Prašivka, ale z lásky :-D. Volvu jsem nikdy nepřišel na chuť. Kolega měl XC60 a na opravách v tom byl za dost. Celkově to jejich uvažování s omezováním a kontrolou rychlost mi nevoní. A pak ten specifickej severskej design - není to můj šálek kávy. U MB, BMW se bojím servisu a navíc co vybrat? Zase by to byla starší auta než chci (abych se vešel do budgetu). U BMW by to musely být 6válce (nejlevnější 340i jsem nedávno viděl těsně pod milion.....). O 4válcích se píší úplné horory. Audi? Zvažoval jsem A4, tam by se dal i 3,0TDi quattro, jenže to už je pořádně složitý a auto a já po dálnici skoro nejezdím, tak proč dálniční střelu? Sháněl jsem A4 s 2,0tfsi 185kW a to je opět k milionu.... Vychází mi z toho teď Mazda6 g194 Wagona a nebo počkat, došetřit a zkusit Giulii - to je srdcovka. Tahle mi nedá spát: https://www.topdriveclub.com/cs/d/alfa-romeo-giulia-2-0-200hk-92061 Je to úplný porno...sorry.

Francouzi na tom nejsou už tak špatně, jak to bývávalo. Ale víš jak, vždy to záleží na majiteli. Spousta lidí ti řekne, ježiš Mazdu? To nikdy, furt sem do ní sypal... :-D Ale to že předchozí majitel byl prase, to už nikdo neřeší. :) Takže bych se toho nebál. Navíc jako nové auto a když se budeš starat, jak máš, nevidím problém. Ta jejich 1,2 PureTech třeba vyhrála jako motor roku. Jeden z nej tříválců. I když tady zrovna není. S Volvem máš pravdu. Na jejich design člověk musí mít buňky. A to jejich omezování se mi taky nelíbí. Jinak jsem se díval na sauto a do 1 mega se dá sehnat MB CLA. Ale jak jsou na tom motory, to ti nepovím. Co se týče VW, nešel bych už ani do Audi. :-D Od doby co jsem měl Passata. I když Audi bylo vždycky to nej z VW. Ale ten strohý design se mi osobně nelíbí.
Ale Podívej, já mám 2.5 GH a i když jsem jel naložený jako prase, tak sem jel, jak jsem potřeboval a předjížděl, jak bylo potřeba. Myslel jsem, že to bude líné, ale ono vůbec. Motor si s tím krásně poradil. ;-) Takže 2.5 v GJ si myslím pojede v pohodě. ;-)
 
...Peugeot 508, ten se mi hodně líbí, 165 kW. Ale jízdní vlastnosti nic moc. Drsný vzhled by říkal, že to bude aspoň sportovní a není. Tak by očekával plavnost francouze a to taky není...
Ten sem malem koupil misto me 6tky. Strasne se mi libi! Ta grafika prednich svetel, bezramova okna, krasne auto! Jenze kdyz sem sedl dovnitr, nenasel sem vhodnou pozici. Bud sem mel volant az nekde dolu na kolenou, nebo sem nevidel na budiky. Proc tam rvou ten i-kokpit? Head-up display je mnohem lepsi...
 
Ten sem malem koupil misto me 6tky. Strasne se mi libi! Ta grafika prednich svetel, bezramova okna, krasne auto! Jenze kdyz sem sedl dovnitr, nenasel sem vhodnou pozici. Bud sem mel volant az nekde dolu na kolenou, nebo sem nevidel na budiky. Proc tam rvou ten i-kokpit? Head-up display je mnohem lepsi...
Jo s tím souhlasím. Krásné. Ale ikokpit... Bída
 
Nevím, proč s @Joey probíráte samé alternativy k M6 G194, když je to tak vyvážené auto. O dynamiku bych se nebál i s naloženým kufrem, byť samozřejmě nebude akcelerovat jako poloprázdná M3 G165. Sice během zrychlení se bude motor ozývat, ale hezky a stejně jako akcelerující M3, ale potom již pojede naopak tišeji. A dynamika ve vyšších rychlostech mi přijde dobrá, ostatně s rodinkou na palubě taky nepředjíždím s minimálními rezervami a řvoucím motorem, manželka to špatně snáší a asi nebude sama, že?
Spíš bych považoval za hlavní otázku, jestli si zvykneš na automat. Mně to chvíli trvalo, ale zase to přináší jiné výhody, zejména v zácpách. A určitě do wagonu půjde naložit o dost víc než do Alfího sedanu.
 
Francouzským autům nevěřím. Manželce dosluhuje 20 letá 206 1,9D a už nás párkrát vypekla a to je spíš spolehlivější Peugeot (říkám mu Prašivka, ale z lásky :-D. Volvu jsem nikdy nepřišel na chuť. Kolega měl XC60 a na opravách v tom byl za dost. Celkově to jejich uvažování s omezováním a kontrolou rychlost mi nevoní. A pak ten specifickej severskej design - není to můj šálek kávy. U MB, BMW se bojím servisu a navíc co vybrat? Zase by to byla starší auta než chci (abych se vešel do budgetu). U BMW by to musely být 6válce (nejlevnější 340i jsem nedávno viděl těsně pod milion.....). O 4válcích se píší úplné horory. Audi? Zvažoval jsem A4, tam by se dal i 3,0TDi quattro, jenže to už je pořádně složitý a auto a já po dálnici skoro nejezdím, tak proč dálniční střelu? Sháněl jsem A4 s 2,0tfsi 185kW a to je opět k milionu.... Vychází mi z toho teď Mazda6 g194 Wagona a nebo počkat, došetřit a zkusit Giulii - to je srdcovka. Tahle mi nedá spát: https://www.topdriveclub.com/cs/d/alfa-romeo-giulia-2-0-200hk-92061 Je to úplný porno...sorry.
Je krásná. Moc rád bych se svezl. Ale celej levej bok od blatníku až po nárazník odřenej, to je skoro třetina auta do laku. Jestli to vůbec někdo u nás dokáže namíchat...Takže přičti pár desítek tisíc lakýrovi.
 
Nevím, proč s @Joey probíráte samé alternativy k M6 G194, když je to tak vyvážené auto. O dynamiku bych se nebál i s naloženým kufrem, byť samozřejmě nebude akcelerovat jako poloprázdná M3 G165. Sice během zrychlení se bude motor ozývat, ale hezky a stejně jako akcelerující M3, ale potom již pojede naopak tišeji. A dynamika ve vyšších rychlostech mi přijde dobrá, ostatně s rodinkou na palubě taky nepředjíždím s minimálními rezervami a řvoucím motorem, manželka to špatně snáší a asi nebude sama, že?
Spíš bych považoval za hlavní otázku, jestli si zvykneš na automat. Mně to chvíli trvalo, ale zase to přináší jiné výhody, zejména v zácpách. A určitě do wagonu půjde naložit o dost víc než do Alfího sedanu.
Řekl bych, že kombinace automatu a adaptivního tempomatu je silně návyková záležitost. Na dlouhé trasy není nic lepšího. Já si zvykl rychle, prostě se musí trochu jinak zacházet s plynem. S vědomím, že tím pedálem (polohou, ale i rychlostí změny) řídíš nejen přípravu směsi, ale i řazení. Mimochodem, moc by mě zajímaly ty algoritmy, kterýma se převodovka "učí", to musí být machrovinka...
 
Nevím, proč s @Joey probíráte samé alternativy k M6 G194, když je to tak vyvážené auto. O dynamiku bych se nebál i s naloženým kufrem, byť samozřejmě nebude akcelerovat jako poloprázdná M3 G165. Sice během zrychlení se bude motor ozývat, ale hezky a stejně jako akcelerující M3, ale potom již pojede naopak tišeji. A dynamika ve vyšších rychlostech mi přijde dobrá, ostatně s rodinkou na palubě taky nepředjíždím s minimálními rezervami a řvoucím motorem, manželka to špatně snáší a asi nebude sama, že?
Spíš bych považoval za hlavní otázku, jestli si zvykneš na automat. Mně to chvíli trvalo, ale zase to přináší jiné výhody, zejména v zácpách. A určitě do wagonu půjde naložit o dost víc než do Alfího sedanu.
Přesně. Navíc Shr3k ti ji kdyžtak ještě poladí, takže by jela ještě lépe.
 
To se u g194ky dá? U atmosféry mne to přijde spis zbožný přání.

Podívej ona i tato pojede dobře. Jen prostě je třeba s ní umět zacházet. To je celé. Ale nejdřív bych si ji být tebou zkusil a pak řešil, co dál. A chipnout se dá cokoliv. Viz zde.
 
Podívej ona i tato pojede dobře. Jen prostě je třeba s ní umět zacházet. To je celé. Ale nejdřív bych si ji být tebou zkusil a pak řešil, co dál. A chipnout se dá cokoliv. Viz zde.

Já jsem s tím měl možnost projet zkušební trasu, ale měl jsem další čtyři dospělé na palubě, tak to asi taky nebylo objektivní. Ač jsem zastánce manuálu, tak v případě šestky, kde je čistě manuální režim, mně to nevadí. Nicméně s tmavým interiérem je to opravdu pecka (mám na to úchylku).
 
Je krásná. Moc rád bych se svezl. Ale celej levej bok od blatníku až po nárazník odřenej, to je skoro třetina auta do laku. Jestli to vůbec někdo u nás dokáže namíchat...Takže přičti pár desítek tisíc lakýrovi.

Já na fotce nic nevidím? Jen odlesky.....
 
Já jsem s tím měl možnost projet zkušební trasu, ale měl jsem další čtyři dospělé na palubě, tak to asi taky nebylo objektivní. Ač jsem zastánce manuálu, tak v případě šestky, kde je čistě manuální režim, mně to nevadí. Nicméně s tmavým interiérem je to opravdu pecka (mám na to úchylku).

Tak aspoň víš, jak se to chová, když vezeš 4 lidi. Mě se asi víc líbí Takumi interiér, ale černý mi taky nevadí.
 
Back
Top