• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Vypadá krásně, nemá originální disky, ale tyhle vypadají v pohodě. Otázka je, jaké mají parametry, nikde není detailní foto. Jinak je to podle mě v plné palbě se vzornou serviskou. Asi od německého důchodce :)
 
@Hudson_Hawk já bych se té 2.5 nebál skrz spotřebu. Ony sky-G motory jsou dost úsporný, ta 2.5 jezdí po městě okolo 8L stačí kouknout na spritmonitor. Pro srovnání já s GH jezdím medto okolo 9-9.5, na zimakach okolo 8.7 a s 1.4 jsem to jezdil za 8.2. Sky jezdí o 1-1,5L min při stejným stylu jízdy
 
Bol som sa tam dnes pozrieť, aj som sa na nej zviezol, vyzerá, že šlape pekne. Aj vizuálne vypadá OK, zadné sedlá takmer nepoužívané. Tá cena je OK? lebo som našiel aj túto (https://www.autobazar.eu/mazda-6-wagon-6-combi-wagon-25-mzr-gta-id16607246.html )za 5700 €, čo je dosť veľký rozdiel v neprospech tej tmavej (7200€). Vraj by mi vedeli dať aj origodisky, ale v trocha horšom stave ...

Vozia veľa mazd do Autoland myslím, určite sa vyznaju. Vyzerá pekne, otázka je ako vyzerá spodok. Najzachhovalejsie kúsky čo vozia predfacelift sú aj do 8000euro u nich, ale podľa mňa dobrý kus za 7300 je dosť reálny. Od nemca to kúpili za +/-6000, 500 mas prihlásenie a všetky kontroly a kolky na polícii, náklady na dovoz a nejaká marža im ostane. Ak ju budeš chcieť mať tip top, tak si ešte niečo odloz. Kľúče sú myslím neoriginalne, tie neorigo disky sa celkom na GH hodia. Výbava je to GT, takže full koža a elektrické sedačky, nieje tam rvm myslím. Jediný problém vidím v tom čo ja zažívam každý deň, čierne auto+čierna koza a čierne plasty je docela nepríjemné na kratšie trasy, teplo je tam neopísateľné.

Ta lacnejšia si myslím, že nájazdom by mohla byť akurát pred výmenou docela dosť spotrebného materialu, ak ho tam ovšem nevymenil a zázrakom sa toho zbavuje za tak nízku cenu, predsa každé auto na bazari je teraz po veľkom servise ;) 200tis. si zistí či bola menena spojka, sekundárny rozvod kladky a remeň, ložiská na kolesách, spodné ramená, tlmiče atď.
 
Poslední úprava:
Poslední úprava:
Nový lákadlo na rybičky co nevěří autobazarům. "Soukromý prodejce" ze kterýho se pak vyklube bazar. Takovejhle nabídek od údajnejch soukromníků je plnej internet.
Přesně, s takovýma nabídkama už jsem setkal několikrát. Tady to bylo ještě zvláštnější, že nejdřív to nabídka nějaká ženská na FB Mazdí inzerci a když jsem ji dva dny nato napsal, tak mi suše odpověděla, že auto je v AMC. A teď to pro změnu inzeruje chlap. Je to zespoda celý komplet opatlaný nějakým Tlumexem, takže není nic vidět, ale zbytek (motorovej prostor, interiér) se jeví fakt zachovale, tak o ní furt trochu přemýšlím. A hlavně - je to vůz hlavně pro ženu a tý se líbí barva. :D
 
Hm co napsat..jednou budu prodávat svou Mazdu a určitě budu chtít abych mohl říct, že jsme s ní najezdil hodně bezproblémových km. No každopádně kdybych měl vědomosti z dneška a znal tohle forum a lidi co to tu dělají už dřív, opravdu bych buď vybíral jiný motor, nebo se asi jinak připravil...každopádně..pokud se podíváš na zdejší forum a přečteš možná rizika..což bohužel v tomto ročníku a motoru najdeš požehnaně...a pujdeš do toho...tak ti přeji hodně štěstí, protože pokud ho budeš mít užiješ si s autem spoustu zábavy a užasného ježdění..jinak za sebe jen na okraj..když jsem si kupoval svoje auto..měl jsem ho od známého s pravidelným servisem v Mazdě a pečlivou péčí a nikdo z nás netušil jaké pasti si tento motor (skyactive 2.2D) může nachystat..a to jsem měl nájezd jještě o 70 tis. menší...takže ve tvém případě..zjisti si absolutně vše o servisu..je to strašně důležité...
1. je udělana výměna výfukové vačky
2.co turbo..protože pokud není..bude velice pravděpodobně mít problém..a pokud i ne...pozor na nýtek na klapce turba..idealně pokud by bylo turbo vyměněné
3. v tomto nájezdu..zjistit jestli někdo před tebou už delal čištění karbonu v sání
4. jaky a jak často - po kolika km dělal kdo olej....protože pokud je olej měněný podle standartu..15-20 tis. km, ne tak original mazda...bude určitě problém s karbonem
5. ma auto udělané svolavací akce..obzvlašt na podtlakové čerpadlo a kontrolu vstřiků, podložek pod vstřiky a možný podfukování pod vstřikovači
6.jak vypadá a jak moc kdo řešil DPF..nestoupá moc hladina oleje kvuli ředění naftou
no a za další a dalsí už jen takova klasika co se kontroluje obvykle.
tak ne že bych tě odrazoval..Mazda je fakt skvělá...a pokud bys kupoval auto kterého si někdo fakt hledí a snaží se dodržet co se dá..pak je v ní užasný svezení...jen prostě pozor aby při tom nájezdu jsi nedal v nasledných opravach které jsem tu posal...řádově klidně i 100-150 tis do servisu
 
To už je jak v tom vtipu
Přijde pán do drogerie a ptá se jestli nemají nějaky spolehlivý přípravek na moly, protože to co použil do teď se míjí účinkem a prodavač mu říká..No jeden spolehlivý tu mám, jsou to kuličky které jak uvidíte mola...chytnete ho, a jak má ten sosáček tak vezmete pěkně kuličku a nacpete mu ji přímo do sosáčku..ideálně tři....pak mu ho podržíte no a on zachvilku zdechne...ten pán na něj kouká a pak říká...a když už ho budu mít v té ruce..nebude jednodušší ho rozmáznout mezi prsty...no a prodavač se zamyslí a řekne..hmm...ANEBO TAK..takže s tím benzínem nezbývá než říct...hmm ANEBO TAK :) :D:D:D:D:cool:
 
Jednoduše řečeno, kup si benzínovou verzi a máš to bez starostí.

Byly casy, kdy to bylo spis obracene. Treba 2.3L-benzin pred 10-15 lety byl hodne nepovedenej motor, kterej zral snad i decka na chodniku, a olej mu chutnal temer jako dvoutaktu. Tehdy byla sazka na jistotu spis dyzl (kterej jeste nemel tolik kurwitek, jako dnes).

Jo, casy se meni. Ja treba mel velice dobre skusenosti s dyzlem 2.0/143ps v M6/GG (~300tisic km prakticky bez potizi, kdyz nepocitam ze rezla jaxvine). Ale dekuji bohu za osviceni, ze sem ted vzal radsi benzin! :)
 
Napr. Toyota to už myslim s vlastnými dieslami vzdala a od nejak 2013-14 používajú diesle od nemcov (BMW). Mali dosť nepodarených dieslov. Možno by to prospelo aj mazde.
 
Byly casy, kdy to bylo spis obracene. Treba 2.3L-benzin pred 10-15 lety byl hodne nepovedenej motor, kterej zral snad i decka na chodniku, a olej mu chutnal temer jako dvoutaktu. Tehdy byla sazka na jistotu spis dyzl (kterej jeste nemel tolik kurwitek, jako dnes).

Jo, casy se meni. Ja treba mel velice dobre skusenosti s dyzlem 2.0/143ps v M6/GG (~300tisic km prakticky bez potizi, kdyz nepocitam ze rezla jaxvine). Ale dekuji bohu za osviceni, ze sem ted vzal radsi benzin! :)

Obráceně to úplně nebylo. I v GG, GY jsou benzíny spolehlivé. Vyjma té 2.3. Ale 2.0, 1.8 MZR (chcete-li Zetec/Duratec) jsou hodně spolehlivé. Do dnes jedny z nej jednotek. Ale diesel v Mazdě byl tehdy spolehlivěšjí než ten v GJ/GL.
 
Ahoj Mazďáci, chtěl bych se Vás zeptat na názor.
Jsem (zatím) velmi spokojený majitel M3G165, ale vypadá to, že se nám rodina rozroste a já už nějakou dobu pokukuju po větším rodinném přibližovadle. Mazda v rodině zůstane, je opečovávaná (prostě láska) a druhé auto potřebujeme. Nabízí se M6 G194 v kombíku, ale váhám ohledně jízdní dynamiky. Podle dat jízdní dynamiky: https://www.automobile-catalog.com/...zda_6_2_5_skyactiv-g_194_skyactive-drive.html. je na tom skoro nachlup stejně jako moje M3 G165. Nechápejte mě špatně, jezdí fantasticky, ale rodinné auto bude jezdit s větším zatížení a pak to, co odpustíte sportovně střiženému hatchbacku (nebo spíš oceňujete a bavíte se tím) už u rodinného vozu nevyhledáváte (vytáčení motoru na předjetí - zhoršení akustického komfortu, ale taky vlažnější dynamika ve vyšších rychlostech…). Zkrátka nejsem úplně přesvědčený o výkonové rezervě.
Přemýšlel jsem o Alfě Romeo Giulia. Je to nádherný kus stroje. Snad bych i dosáhnul na základní benzín 2,0TBi se 147kW, zde již slibovaný výkon vypadá přesvědčivěji, ale je to sedan se 480l kufrem… Dá se tam s mladou rodinou složit v až ve 4?
Btw. nemáte někdo zkušenosti s Topdriveclub Vestec?
Hledání mě dovedlo k až kacířské myšlence na octavii RS (já vím L ).
Řídil jsem RS230 v manuálu a no….síla by tam byla (hrozná turbodíra), ale Mazda prostě jezdí líp.
Nevím jestli RS245 jezdí líp.
Cupra je hnusná uvnitř a Superb? Výkonější benzín ideálně sportline je moc drahý a jízdně se všichni shodují, že nuda. Tak co hoši? Nějaká rada? Dočetl to někdo až sem? :D
Díky za jakýkoli názor.
 
Já bych do ovce nešel ani zadarmo. :D Sice tam může být výkon, ale jízdní vlastnosti nula. Navíc se mi fakt nelíbí.
Ale napadla mě jiná věc, co třeba CX-9 s 2.5T? Občas ji sem někdo doveze. Nebo počkat a brzy by snad měla jít koupit i M6 s 2.5T. Dneska jsem o tom četl článek.
 
Back
Top