• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Tak cena je úplne z tých najnižších za GH , záleží či máš dosť peňazí kupovať tak lacné auto. Ja by som tak lacno nekupoval lebo sa to môže docela predražiť ak chces v poriadku vsetko.
 
Takto olétané nafty se ani za víc prodávat nedají. U nás se dá koupit naftové GH už od 80tis. Kč.
 
Caute.

Byl jsem si prohlidnout mazdu v odkazu a celkem pěkny kousek, lak vypadal celkem ok - bez koroze, jen na spolujezdcovych dverich mensi dent, nic hrozneho. Spodek klasicky povrchovka, jen se mi jevily sjete vsechny destičky a zrezle kotouče. Zevnitř ošoupana ridicova sedačka, spolujezdcova měla jen boky horší, jinak celkem ok interier. serviska a km se zdá že sedí vin je JMZGH14L681115790. Je to z bazaru dovoz německo tuším, nema jeste technickou (az po zaloze) - proto mi ho nenechal projet (trošku podivná praktika kupovat auto bez vlastního projetí). Přes retardery nic neklepalo, jela celkem pěkně, žadné pazvuky. Všiml jsem si, že ma nejspíš standartní narazniky - menší vybava asi bez sportpacketu? Moc se ve vybavach nevyznam. Co myslíte? Nějake poznatky? Na co bych si měl připadně dat pozor? Co cena?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18804549?goFrom=list
 
Poslední úprava:
Je to výbava u nás označená jako GT, která měla kůži a "klasický" nárazník, ten sportovnější a polokůži měla výbava u nás označená jako GTA, v německu to byla myslím dynamic. Ceny se takhle bohužel stále pohybují. Nájezd mi přijde nízký na jedenáct let ale možné je všechno. Jinak vypadá celkem zachovale. Osobně bych radši tu GTA s polokůží a sportovnějším vzhledem ale to je jen má preference - nemám rád celokožené sedadla.
 
Jedna z prvních (15790), ještě bez RVM. Jako zachovalá je, ale je to přece jen už 12 let staré auto.
 
Taky mi vadí celokuze. A celkově sedačky v těchto mazdach mě moc do zatáček nedrží. Plánoval jsem do budoucna sedačky předělat, je to vůbec možné? Třeba i z jiné Mazdy, dělal to tu už někdo? Nárazník ještě preziju, je tam víceméně všechno co potřebuju.
 
Taky mi vadí celokuze. A celkově sedačky v těchto mazdach mě moc do zatáček nedrží. Plánoval jsem do budoucna sedačky předělat, je to vůbec možné? Třeba i z jiné Mazdy, dělal to tu už někdo? Nárazník ještě preziju, je tam víceméně všechno co potřebuju.
Upřímně, než 200 za starou, radši bych připlatil za novou. https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18819497?goFrom=list

Nebo zajet do Berlína https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=296867095
 
Poslední úprava:
Kombi a stříbrná byly dvě věci co jsem zrovna nechtěl.

Ještě mam moznost mit zachovale mondeo ve dvoulitru 107kw, ale to uz vazi 1700kg a je takove prumerne až slabe. Tak ted babo raď Ted mam 1.6 focuse 1999 a uz jsem chtel neco, kde nebudu resit rez, proto stale vaham nad tou magdou 2.5. Byl jsem si jeste projet 2.0i mazdu 6 ve zlině stribrny lift za 160 a hruza. Zadni naraznik jiny nebo strikly, vsude denty, dvere nejake nejake pohle, šlo videt jak to nekdo zapravoval, v kufru natecena voda. 2.0 by mi v mazde stacil.

Takze mam momentalne na vyber mezi mondeem a touto mazdou. Obe stejna cena, stejny rok, stejna vybava, na obe obe cekal cekal cca pul rok než se objeví. Tak vubec nevím ted. Nejvíc me na ni odrazuje ten vek s korozi a spotreba.
 
Poslední úprava moderátorem:
Řetěz vydrží mnohem víc. Btw. to jsou fotky té mazdy výše?
 
Klasicky orezlá železa.Přežijí auto i bez nátěru.Jen bych věnoval více pozornosti nápravnicím.
 
Tohle není nic zásadního. Jednak to jsou měnitelný díly a hlavně tohle než prorezne aby to bylo nějak konstrukčně nebezpečný nebo to jakkoliv ovlivňovalo jízdu, tak to uběhne hezká řádka let a my všichni budeme mít šedý chlupy v uších, že stejně ten konkrétní díl bude už dávno vyměněný třeba z důvodu že na něm odejde čep (třeba to horní přední rameno) nebo silentblok (zadní spodní rameno).
Ohledně rzi bych se spíš zajímal o "neměnitelný" díly (samotná karoserie, nosníky) nebo o díly jejichž výměna by mohla být finančně zdrcující (nápravnice)

Z těch fotek a na nich konkrétních dílů bych asi nejspíš řešil ty příruby výfuku. To je věc co shnije docela často pokud není ošetřena a pak výfuk začne prdět. Je to trochu paradox protože samotný trubky výfuku můžou vypadat jakkoliv, ale ty vydrží opravdu hodně (hodně krutý zacházení - nonstop krátký jízdy)

Ale pokud máš 200000,- a chceš něco spešl a bez tečky rzi, tak nabídka by byla: https://auto.bazos.cz/inzerat/122026732/mazda-xedos-9-25-v6-13-tiskm.php
 
Poslední úprava:
Nepotrebuju top stav, jen se divím, že podobně zespod je na tom i muj fikus, ktery mě stal jednu vyplatu. Nečekal bych že na tom bude podobně auto za 200k. Semtam rez jasny, ale tohle mě celkem zaskočilo :D Buhví jak to vypada v podbězích, za prahem. Ja jsem hlavně takovy puntičkař, že jsem si napravu musel ošetřit a natřít znovu. Už si vybiram auto dobrý půlrok a pořád velice nic. Chtěl jsem mondeo, ale je fakt, že to už naložené moc nepojede oproti mazdě. Celkem mě tlačí i situace, že fakt přemyšlim o té z brna, jen nechci udělat špatnou investici. Mohl by se objevit nějaky klubak
 
Back
Top