• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Vlastně máš pravdu. Něco na co si dát u kusů víceméně z prvovýroby pozor? Jinak 2.5 by byl lepší, jdu zkoumat další nabídky... (a díky za tak rychle odpovědi pánové, smekám]
Nic zvláštního, s těmito motory/auty nebyl a není problém. IMO ta 2.0 bude dokonce Euro 5 (o něco ostřejší). Jinak je to 12752. vyrobená GJ. Ale už jsem narazil i na 1762. vyrobenou BM.
 
První kusy neměly voskovej nástřik z přístavu v Antverpách. Sice skoro důležitý věci neochránil, ale tam kde byl dokázal jako antikoroze fungovat.
Z neřidičskýho pohledu tam byl hlavně problém s infotainmentem (spíš bych to měl nazvat "chytřejším rádiem") - skladby přes USB se pokaždý přehrávali od začátku když se auto nastartovalo (nepokračovalo to tam kde skladba skončila) a neuvěřitelně nefunkční spojení telefonu přes bluetooth. Ale oboje věci se dají opravit (vyměnit moduly USB a bluetooth) pokud už nebyly opraveny dříve.
Z řidičskýho hlediska byl hlavně problém se zasekáváním zadních brzdových třmenů v mechanismu ruční brzdy (kvůli špatný prachovce). Ale na to by měla být "celoživotní" svolávačka (kdyžtak mě opravte) a v autorizáku ti ten třmen opraví/vymění zadarmo - pokud už to nebylo uděláno dříve.
Jinak nic drastickýho. Možná bych řekl že kusy do 2015 měly nějaký díly na podvozku lepší než třeba 2015,2016 (třeba horní plastový ložisko předních tlumičů)
Jinak čím dál častěji jak ty auta stárnou (teď obzvlášť GJ a první BM) se setkávám na dílně s docela dost popraskanýma zadníma silentblokama předních spodních ramen. Nic co by ohrožovalo život, ale drobná předzvěst budoucí opravy to je.
 
Poslední úprava:
Na té odkazované vyměnili minulý rok v lednu třmen vpravo vzadu. Nicméně to měla o 700 km méně. Asi to moc nejezdilo. :)
 
Koukám že vidíš komplet historii, mohl bys mi ji poslat? Tedy samozřejmě pokud je to možné a jsi ochoten (případně sz).

Tj. O kilometry se bát opravdu nemusím a je až s podivem, že s ní bylo najeto tak málo... jako ne že bych si stěžoval hehe.
 
Páni, mal by som jednu praktickú otázku: koľko miesta je vpredu na vodičovej sedačke nad hlavou? Resp. je možné sa pohodlne usadiť pri výške 187 cm? Lebo v každom teste a recenzii sa redaktori sťažujú na nedostatok miesta pre vodiča. Vďaka.
 
To by měl především zajistit ten, který ji prodává. ;)
Ano, to máš pravdu a u tohoto auta mi to prodejce opravdu i zajistil, jen jsem byl zvědavý jestli to bude sedět (přepsat VIN a vytisknout to je záležitost chviličky). Nakoec jsem vzal jiný kus u kterého ani majitel nevěděl, že je vedená elektronicky (nemyslím si že by lhal) Jelikož za ty peníze vypadala hezky, tak jsem ji vzal i bez toho :)
 
přepsat VIN a vytisknout to je záležitost chviličky
To ano, ale znáš rčení "stokrát nic umořilo osla"? Jako na druhou stranu chápu servisní techniky, že se zaklínají GDPR, přičemž pravý důvod prostě je, že mají spoustu důležitější práce, než posílat projížděčům inzerátů servisní knížky. Proto ctím zásadu, že by to měl poskytnout na vyžádání ten, co prodává, protože jeho zájem je, auto prodat.

Je to podobná analogie, jako když sem lidi přijdou a okamžitě píšou do soukromých zpráv o radu, jakoby tu byla nějaká individuální poradna a každý problém byl strašně tajný, že se musí řešit soukromě.

Páni, mal by som jednu praktickú otázku: koľko miesta je vpredu na vodičovej sedačke nad hlavou? Resp. je možné sa pohodlne usadiť pri výške 187 cm? Lebo v každom teste a recenzii sa redaktori sťažujú na nedostatok miesta pre vodiča. Vďaka.
Já mám 193 a neměl jsem problém ani v GH ani v GJ. Jen sedák je krátký.
 
Poslední úprava:
...je možné sa pohodlne usadiť pri výške 187 cm?
Zalezi asi na tom, jak zvyknes sedet. Ja mam ~185cm, sedadlo mam nejniz (kdyby to slo, dam si ho jeste niz) a nad hlavou (resp. vlasama) mam jeste kolem 10cm. Na predchozi M6/GG to bylo stejne...
 
Ahoj. Nevim jestli to patri uplne do tehle sekce, ale rozhoduji se mezi koupi Mazdy 3 nebo 6. Jasne je to, ze to bude benzin a manual, takze oboji 121kw 2.0. Rocnik auta bych videl okolo 2015 a novejsi, nejlepe ve vybave revolution. V aute budu jezdit 50% casu sam a 50% ve 3 - 4 lidech, nekdy i 5, ale to opravdu vyjimecne. Rozpocet +- 400 000, v pripade krasneho kusu bych nasel i neco navic. Rad se svezu rychle, ale take chci aby bylo auto pohodlne. Na blbnuti uz mam mx-5. Predpokladam, ze co se tyce pohodlnosti jizdy, M6 na tom bude lepe nez 3. Je mi jasne, ze nejlepsi bude obe auta projet a pote se rozhodnout, ale aktualne se v mem okoli moc techto aut nenachazi, a tak jdu prvni pro radu sem na forum. Ktere auto byste mi v tomto pripade poradili?
 
Poslední úprava:
Na to pouzitie podla mna isto 6ku a idealne v 2.5 ak mas rad rychlu jazdu. Hoci tam su asi len automaty.
 
Back
Top