• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

  • Vlákno založil Vlákno založil Vitus
  • Datum založení Datum založení
Já bych se u těch dovezených 2.5 z říše bál spíš o stav motoru než o nějakou kosmetiku, která na funkčnost v příštích 6 letech nebude mít žádný vliv.
 
Už nejakú dobu uvažujem prečo každá dovezena 2.5 zo západu má najazd +-160 tisíc. Začínam mať pocit že je to kvôli P0421 tj. polomrtvy kat. Inak pri GH sa moc štrukturálnej hrdze báť asi nemusíš , tie spodné ramena ramená ajtak nad 200tisic nájazd budú na výmenu. Najdôležitejšie je sa v tom previezť a potom obzrieť olej , ak je pod min ryskou tak to nene. 2.0 ti stačiť bude ak jazdis veľa v meste, ušetris aj na spotrebe, ak sa rád prevezes mimo mesta svižnejšie tak 2.5 je pre teba. Ak si mestský jazdec tak z liftbacku pri cúvaní je kvôli skosenemu zadnemu oknu a širokým stĺpikom a vypuklym blatníkom dosť zle vidieť, niektoré starsie GTA a GT výbavy z 2008 nemali rvm a parkovacie senzory bez ktorých je to občas dosť naslepo, ajked je v inzeráte uvedené že tam senzory sú, občas je to zavádzanie.
 
Tak ono staci dolet v bazaru olej a nikdo nic nepozna, protoze se s autem nejezdi. To holt pozná clovek az po koupi pokud neni doteceny motor od oleje.
 
Když si sebou vezmeš dobrýho mechanika,tak se dá odhadnout stav motoru už jen z nastartovanýho auta + diagnostiky - když ti třeba nedovolí použít kompresiometr a podobně.
 
Poslední úprava:
Když si sebou vezmeš dobrýho mechanika,tak se dá odhadnout stav motoru už jen z nastartovanýho auta + diagnostiky - když ti třeba nedovolí použít kompresiometr a podobně.
Jenomže u Mazd většinou,i když žere olej,tak komprese je dobrá.Problémem jsou zalepené kroužky,hlavně stírací.Dokonce jsem dělal motor 108 kW pro jednoho rodinného kolenovrta,který to chtěl co nejlevnější.Kroužky i drážky se jen vyčistily,žádné gufera na hlavě,prostě nic.A svět div se,spotřeba 1 l/1000 km se snížila na 1l/15 000 km.A už tak jezdí pátým rokem,olej dává z Lidlu.Naprosto nechápu.
 
Jenomže u Mazd většinou,i když žere olej,tak komprese je dobrá.Problémem jsou zalepené kroužky,hlavně stírací.Dokonce jsem dělal motor 108 kW pro jednoho rodinného kolenovrta,který to chtěl co nejlevnější.Kroužky i drážky se jen vyčistily,žádné gufera na hlavě,prostě nic.A svět div se,spotřeba 1 l/1000 km se snížila na 1l/15 000 km.A už tak jezdí pátým rokem,olej dává z Lidlu.Naprosto nechápu.
I tohle se dá odhadnou bez kompresiometru - zkouškou motoru, pomocí systému odvětrávání, přes olejový víčko, atd.... Sice ne že to žere přesně tolik a tolik, ale že to žere víc než je zdrávo.

Takhle jak popisuješ se dřív běžně opravovali FS/FP a Z6 když na to byl rozpočet o velikosti "nemám nic". Výškrab drážek, nový těsnění pod hlavu a při placení se usmívejte...
 
Mazďáci, jsem tu nový, nicméně i přes zálety k Seveřanům a Italům jsem "Mazďista" už od zaschlého razítka na řidičáku.
Momentálně řešíme rodinný vůz, který musí být schopná uřídit žena (tj. nic velkého, se špatným výhledem - teď je zvyklá na Mrkačku) a kam se toho dost vejde (tj. nic malého) a co si zároveň užiju během řízení (doplňte si sami). Nejdřív jsem intenzivně sháněl M5 s dvoulitrem před FL, ale všechno buď pochybný kusy v bazarech, nebo chrochtáky. Nakonec jsem musel uznat, že u M6 GG/GY, která si mi vždycky líbila, je nabídka přece jen širší a zachovalý kousek se sežene snáze. Nicméně po ohlídnutí asi 5 kusů v rámci jednoho autobazaru jsem se opět utvrdil, že chci auto od soukromníka, byť třeba dovozce.
Jako jediná pěkná nabídka se mi jeví tahle. Máte někdo zkušenost s koupí auto od tohoto pána, který tahá auta z Dánska? Zdá se být velice solidní co do jednání i stavu nabízených aut. Nebo si mám dát pozor na něco speciálního u Mazd z DK? Díky...

https://auto-galerie.cz/vehicle/mazda-6-2-3i-2008-digiklima-tazne-xenony-bose-kuze-bez-rzi/
 
Měl jsem 7 letou mazdu 6 GH z Dánska od jiného bazaru (z HK) a nebyl s ní větší problém. A měla roční nájezd o polovinu větší. Tohohle neznám, ale na první pohled se to jeví jako hodně výhodná koupě. Ovšem takový malý nájezd za 12 let a "žádná rez" se jeví skoro nevuěřitelně. Proklepnout historii a řádně projet a prohlídnout,... a pak koupit. Co říct víc.
 
Mazďáci, jsem tu nový, nicméně i přes zálety k Seveřanům a Italům jsem "Mazďista" už od zaschlého razítka na řidičáku.
Momentálně řešíme rodinný vůz, který musí být schopná uřídit žena (tj. nic velkého, se špatným výhledem - teď je zvyklá na Mrkačku) a kam se toho dost vejde (tj. nic malého) a co si zároveň užiju během řízení (doplňte si sami). Nejdřív jsem intenzivně sháněl M5 s dvoulitrem před FL, ale všechno buď pochybný kusy v bazarech, nebo chrochtáky. Nakonec jsem musel uznat, že u M6 GG/GY, která si mi vždycky líbila, je nabídka přece jen širší a zachovalý kousek se sežene snáze. Nicméně po ohlídnutí asi 5 kusů v rámci jednoho autobazaru jsem se opět utvrdil, že chci auto od soukromníka, byť třeba dovozce.
Jako jediná pěkná nabídka se mi jeví tahle. Máte někdo zkušenost s koupí auto od tohoto pána, který tahá auta z Dánska? Zdá se být velice solidní co do jednání i stavu nabízených aut. Nebo si mám dát pozor na něco speciálního u Mazd z DK? Díky...

https://auto-galerie.cz/vehicle/mazda-6-2-3i-2008-digiklima-tazne-xenony-bose-kuze-bez-rzi/
Svagor od neho kupoval GH sprostredkovane cez dovozcu na Slovensko a z "opravovanych len pravych dveri" sa po KO vyklulo lakovane skoro cele auto okrem lavej strany (kapota, strecha, kufor, obe prave dvere, narazniky aj blatniky). Nehovoriac o zvysku stavu auta. Otazka je, kto najviac ziskal, ci predajca, ci sprostredkovatel (mozno vyjednal zlavu a nepriznal). Svagor isto nie. Ale z feroveho pristupu sa stal...(necham na domyslenie).
 
@Kuko116 před víc jak rokem vyšel článek, že starý auta se stáčí na cca 160tkm, když má auto min nebo víc, kupujícím to přijde divné a na inzerát nepřijedou
 
@Kuko116 před víc jak rokem vyšel článek, že starý auta se stáčí na cca 160tkm, když má auto min nebo víc, kupujícím to přijde divné a na inzerát nepřijedou

Takže sú tie ele. servisky sfalšované? Ja som čítal článok , kde tvrdia , že 80 percent dieslov , ktoré nie sú od súkromníka su stočené. Benzinov je vraj oveľa menej stocenych.
 
Já bral GH od soukromníka, kterej si to 2 roky přede mnou nechal prověřit a dotáhnout z Německa . Auto mělo při obhlídce 161tkm, po připojení diagnostiky 261tkm, elektronická serviska seděla s počítadlem kde každý rok přibývaly průběžně kilometry. Pán od kterého jsem to kupoval je policista, nevidím jediný důvod proč by se do toho pouštěl, dohodli jsme na místě slevu z ceny schůdnou pro obě strany a auto jsem si odvezl.

Spíš bych to viděl na turky v Německu, kteří jsou šikovní a očividně tak moc, že umí překopat i tu el. servisku
 
Svagor od neho kupoval GH sprostredkovane cez dovozcu na Slovensko a z "opravovanych len pravych dveri" sa po KO vyklulo lakovane skoro cele auto okrem lavej strany (kapota, strecha, kufor, obe prave dvere, narazniky aj blatniky). Nehovoriac o zvysku stavu auta. Otazka je, kto najviac ziskal, ci predajca, ci sprostredkovatel (mozno vyjednal zlavu a nepriznal). Svagor isto nie. Ale z feroveho pristupu sa stal...(necham na domyslenie).
Velmi děkuju, ač trochu opožděně, za vaše příspěvky k diskuzi, obzvlášť okrujkovi. Pán z Mostu se opravdu na první pohled jeví solidně, ale když na mě po mailu na férovku vybalil, co všechno na tom konkrétním kusu musel udělat, aby vypadal aspoň trochu k světu, tak jsem mírně řečeno ztratil zájem. Navíc by byla trochu hloupost jezdit naslepo do severních Čech, když tu kousek od domova máme zde vychvalované jt-auto (a taky mi přišla jedna další nabídka na opravdu pěknou M6 liftback, tak je o čem přemýšlet). BTW ten bazar s mnoha M6 GY/GG k vidění je AMC Chrudim a o nich jsem tu taky od té doby nečetl zrovna nic pěkného. Keep searching...
 
Ber to zas tak že je několik věcí již uděláno, auto z bazaru na to teprve čeká
 
Údaje zadané do elektronické servisky v db Mazdy se už nedají změnit. Spíš bych se zaměřil na tvou diagnostiku, páč si zrovna nejsem úplně jistý, že by GH ukládalo do nějaké jednotky nájezd. A pokud jo, tak mohlo jít o chybu.
@shr3k mě rád doplní prosím.
 
Spíš bych to viděl na turky v Německu, kteří jsou šikovní a očividně tak moc, že umí překopat i tu el. servisku
To je blbost, po zápisu máš max. 14 dnů na opravu. Pak už nejde, resp. MME žádosti zamítá.
 
Nebyla to moje diag ale drahá diag co má mechanik v servise, proto bych čekal že to chyby dělat nebude
 
Velmi děkuju, ač trochu opožděně, za vaše příspěvky k diskuzi, obzvlášť okrujkovi. Pán z Mostu se opravdu na první pohled jeví solidně, ale když na mě po mailu na férovku vybalil, co všechno na tom konkrétním kusu musel udělat, aby vypadal aspoň trochu k světu, tak jsem mírně řečeno ztratil zájem. Navíc by byla trochu hloupost jezdit naslepo do severních Čech, když tu kousek od domova máme zde vychvalované jt-auto (a taky mi přišla jedna další nabídka na opravdu pěknou M6 liftback, tak je o čem přemýšlet). BTW ten bazar s mnoha M6 GY/GG k vidění je AMC Chrudim a o nich jsem tu taky od té doby nečetl zrovna nic pěkného. Keep searching...

Obrat sa na autoliva, mávajú tam pekne GH a vyzera, že sa ten pán na dovoz mazdy dosť špecializuje. Keby ja nezozeniem na SK, tak by som si spravil cestu k nim do CZ.
 
Mě osobně ani jedno z aut z autoliva neoslovilo
 
Ahoj všichni.
Jako mnohým přede mnou se i mi z aut už motá hlava a jsem tak v procesu zvažování jestli se nestanu náhodou taky novým členem MazdaKlanu :)

Chtěl bych kombi (pro kočárek) a zjistil jsem, že "malé kombíky" při mé výšce 190 cm nejsou moc dobré a tak je tady Mazda 6 GJ.
Přiznám se, že bych chtěl automat (snad jsem se hned na úvod neshodil) ... A zároveň asi nepotřebuji 2.5l objem. Jsem poměrně klidný řidič (Peugeot 307 1.6i) a tak bych asi víc ocenil pohodlí před tím, že se raději za někým kvůli bezpečnosti potáhnu.
Rozpočet jsem si tak nějak stanovil do 450 tisíc.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18792042?goFrom=list
VIN: JMZGJ697861332938

Je to sice hnědá barva, ale s tím bych se asi smířil, jen už to překračuje můj limit a jak jsem pochopil, ideální by bylo hned vyměnit olej v automatu, protože to uděláno nebylo. Krom toho bych se ovšem rád vyvaroval jiných investic aspoň pár let.
Trochu podezřelé se mi zdá, že obecně po Mazdě 6 je dost poptávka a tohle auto tu stále je, což značí, že to asi žádný skvělý poměr mezi cenou a výbavou nebude.

Proč nepřemýšlím o 2.5l je asi hlavně spotřeba, není to tak dávno co litr benzínu stál k 40Kč.

Co si o tom myslíte nebo obecně o mém uvažování?
Děkuji
 
Back
Top