Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Jenomže u Mazd většinou,i když žere olej,tak komprese je dobrá.Problémem jsou zalepené kroužky,hlavně stírací.Dokonce jsem dělal motor 108 kW pro jednoho rodinného kolenovrta,který to chtěl co nejlevnější.Kroužky i drážky se jen vyčistily,žádné gufera na hlavě,prostě nic.A svět div se,spotřeba 1 l/1000 km se snížila na 1l/15 000 km.A už tak jezdí pátým rokem,olej dává z Lidlu.Naprosto nechápu.Když si sebou vezmeš dobrýho mechanika,tak se dá odhadnout stav motoru už jen z nastartovanýho auta + diagnostiky - když ti třeba nedovolí použít kompresiometr a podobně.
I tohle se dá odhadnou bez kompresiometru - zkouškou motoru, pomocí systému odvětrávání, přes olejový víčko, atd.... Sice ne že to žere přesně tolik a tolik, ale že to žere víc než je zdrávo.Jenomže u Mazd většinou,i když žere olej,tak komprese je dobrá.Problémem jsou zalepené kroužky,hlavně stírací.Dokonce jsem dělal motor 108 kW pro jednoho rodinného kolenovrta,který to chtěl co nejlevnější.Kroužky i drážky se jen vyčistily,žádné gufera na hlavě,prostě nic.A svět div se,spotřeba 1 l/1000 km se snížila na 1l/15 000 km.A už tak jezdí pátým rokem,olej dává z Lidlu.Naprosto nechápu.
Svagor od neho kupoval GH sprostredkovane cez dovozcu na Slovensko a z "opravovanych len pravych dveri" sa po KO vyklulo lakovane skoro cele auto okrem lavej strany (kapota, strecha, kufor, obe prave dvere, narazniky aj blatniky). Nehovoriac o zvysku stavu auta. Otazka je, kto najviac ziskal, ci predajca, ci sprostredkovatel (mozno vyjednal zlavu a nepriznal). Svagor isto nie. Ale z feroveho pristupu sa stal...(necham na domyslenie).Mazďáci, jsem tu nový, nicméně i přes zálety k Seveřanům a Italům jsem "Mazďista" už od zaschlého razítka na řidičáku.
Momentálně řešíme rodinný vůz, který musí být schopná uřídit žena (tj. nic velkého, se špatným výhledem - teď je zvyklá na Mrkačku) a kam se toho dost vejde (tj. nic malého) a co si zároveň užiju během řízení (doplňte si sami). Nejdřív jsem intenzivně sháněl M5 s dvoulitrem před FL, ale všechno buď pochybný kusy v bazarech, nebo chrochtáky. Nakonec jsem musel uznat, že u M6 GG/GY, která si mi vždycky líbila, je nabídka přece jen širší a zachovalý kousek se sežene snáze. Nicméně po ohlídnutí asi 5 kusů v rámci jednoho autobazaru jsem se opět utvrdil, že chci auto od soukromníka, byť třeba dovozce.
Jako jediná pěkná nabídka se mi jeví tahle. Máte někdo zkušenost s koupí auto od tohoto pána, který tahá auta z Dánska? Zdá se být velice solidní co do jednání i stavu nabízených aut. Nebo si mám dát pozor na něco speciálního u Mazd z DK? Díky...
https://auto-galerie.cz/vehicle/mazda-6-2-3i-2008-digiklima-tazne-xenony-bose-kuze-bez-rzi/
@Kuko116 před víc jak rokem vyšel článek, že starý auta se stáčí na cca 160tkm, když má auto min nebo víc, kupujícím to přijde divné a na inzerát nepřijedou
Velmi děkuju, ač trochu opožděně, za vaše příspěvky k diskuzi, obzvlášť okrujkovi. Pán z Mostu se opravdu na první pohled jeví solidně, ale když na mě po mailu na férovku vybalil, co všechno na tom konkrétním kusu musel udělat, aby vypadal aspoň trochu k světu, tak jsem mírně řečeno ztratil zájem. Navíc by byla trochu hloupost jezdit naslepo do severních Čech, když tu kousek od domova máme zde vychvalované jt-auto (a taky mi přišla jedna další nabídka na opravdu pěknou M6 liftback, tak je o čem přemýšlet). BTW ten bazar s mnoha M6 GY/GG k vidění je AMC Chrudim a o nich jsem tu taky od té doby nečetl zrovna nic pěkného. Keep searching...Svagor od neho kupoval GH sprostredkovane cez dovozcu na Slovensko a z "opravovanych len pravych dveri" sa po KO vyklulo lakovane skoro cele auto okrem lavej strany (kapota, strecha, kufor, obe prave dvere, narazniky aj blatniky). Nehovoriac o zvysku stavu auta. Otazka je, kto najviac ziskal, ci predajca, ci sprostredkovatel (mozno vyjednal zlavu a nepriznal). Svagor isto nie. Ale z feroveho pristupu sa stal...(necham na domyslenie).
To je blbost, po zápisu máš max. 14 dnů na opravu. Pak už nejde, resp. MME žádosti zamítá.Spíš bych to viděl na turky v Německu, kteří jsou šikovní a očividně tak moc, že umí překopat i tu el. servisku
Velmi děkuju, ač trochu opožděně, za vaše příspěvky k diskuzi, obzvlášť okrujkovi. Pán z Mostu se opravdu na první pohled jeví solidně, ale když na mě po mailu na férovku vybalil, co všechno na tom konkrétním kusu musel udělat, aby vypadal aspoň trochu k světu, tak jsem mírně řečeno ztratil zájem. Navíc by byla trochu hloupost jezdit naslepo do severních Čech, když tu kousek od domova máme zde vychvalované jt-auto (a taky mi přišla jedna další nabídka na opravdu pěknou M6 liftback, tak je o čem přemýšlet). BTW ten bazar s mnoha M6 GY/GG k vidění je AMC Chrudim a o nich jsem tu taky od té doby nečetl zrovna nic pěkného. Keep searching...