• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

  • Vlákno založil Vlákno založil Vitus
  • Datum založení Datum založení
Já bych do ovce nešel ani zadarmo. :D Sice tam může být výkon, ale jízdní vlastnosti nula. Navíc se mi fakt nelíbí.
Ale napadla mě jiná věc, co třeba CX-9 s 2.5T? Občas ji sem někdo doveze. Nebo počkat a brzy by snad měla jít koupit i M6 s 2.5T. Dneska jsem o tom četl článek.
Nemáš odkaz na ten článek?
 
Ten odkaz by mne zajimal..protože už jsme se tu bavili 2.5T jezdí běžně za velkou louží. Já koukal po německých bazarech kde se občas vyskytne na značkách a psal mi Natural že prý se dají dovézt dělají to přes Auto Příbram..ale kdyby to bylo ofiko evropa..to by byla pecka, jen to mu moc nevěřím když vidím jak tady EU děla všechno pro likvidaci silnějších aut.
 
Já bych do ovce nešel ani zadarmo. :D Sice tam může být výkon, ale jízdní vlastnosti nula. Navíc se mi fakt nelíbí.
Ale napadla mě jiná věc, co třeba CX-9 s 2.5T? Občas ji sem někdo doveze. Nebo počkat a brzy by snad měla jít koupit i M6 s 2.5T. Dneska jsem o tom četl článek.

CX 9 je pro mě zbytečně obrovské auto. Strávím 80% času po okreskách. M6 s 2,5T by byla opravdu opravdu paráda, ale neviděl jsem jí ani v německé inzerci....

Pokud směřuješ směr Schade, tak bych volil roční auto, kde budeš mít nájezd cca 15 - 25 tis km a auto s výkonem 180 kW v combi seženeš od cca 650 tis Kč výš https://www.skodaplus.cz/list?isOneYearCar=true

Právě že se mi do oktávky moc nechce. Do mazdy jsem si poprvé sednul a věděl jsem, že to bude dobré, tak skvěle jezdící auto jsem dříve nejezdil, ale zkušenost RS230....není to ono.
 
Poslední úprava moderátorem:
Ikdyž je to kacířská myšlenka z mého pohledu..ale pokud jezdíš 80% okrsky a něco najezdíš, dalo by se možná uvažovat i o poslední variante dieslu, která už je vcelku vychytana...po všech mých utrapach jsme se o tom bavili se SHr3kem a on sám mi řekl i přesto že zná mou situaci, že to nemusí být tak špatná volba, pokud člověk chce sílu a nechce to nikde zas až tak honit..jak popisuješ....obzvlast jeste kdyby se dal přemapovat motor dostaneš se na verzi s výkonem cca 147 kw taky...bude to mazda...a posledn typ dieselu by měl byt vychytanej...ale to jako jen na okraj...než řešit škoduli
 
Ikdyž je to kacířská myšlenka z mého pohledu..ale pokud jezdíš 80% okrsky a něco najezdíš, dalo by se možná uvažovat i o poslední variante dieslu, která už je vcelku vychytana...po všech mých utrapach jsme se o tom bavili se SHr3kem a on sám mi řekl i přesto že zná mou situaci, že to nemusí být tak špatná volba, pokud člověk chce sílu a nechce to nikde zas až tak honit..jak popisuješ....obzvlast jeste kdyby se dal přemapovat motor dostaneš se na verzi s výkonem cca 147 kw taky...bude to mazda...a posledn typ dieselu by měl byt vychytanej...ale to jako jen na okraj...než řešit škoduli


Jenže to je lístek do loterie. Diesel v mazdě mi rozmlouval i mechanik v autorizovaným servise....
Nemám nic proti dieselům, ale do některých aut si to nedovedu představit. A zrovna Mazda...tam sedí benzín. Budu ten 2,5litr muset projet. Jel jsem s ním jen krátce s 5 lidmi, tak třeba jsem si udělal špatný úsudek. Doufal jsem, že mi někdo doporučíte Giulii :-D Zadokolka a 2,0TBi.
 
Ze slabé Julčy je možné udělat silnou Veloce, hardware je stejný. Jen to chce aspoň Q2, aby to dělalo dvě čáry.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Tady je ten odkaz na článek.

Asi to nebude hned a samozřejmě prvně to bude v USA. Ale píše, že by se to mělo promítnout do všech trhů.
Jinak jsem se díval na USA a tam mají M6 s turbem, ale jen sedan. V Austrálii mají i kombi, ale tam se zase jezdí vlevo.

Než nad Ovcí, bych radši přemýšlel nad Alfou. Ale jestli jezdíš 80 % okresky, zkus tu atmosféru. Ono to není zase tak zlé. A když tomu dáš 100 oktanový benzín, tak to taky pár koníků přidá. Je fakt, že turbo tomu dá úplně jinou dynamiku, ale záleží, co preferuješ a jak jezdíš. Nejhorší je, že není moc z čeho vybírat. Pak už bych se snad jedině díval po ojetém MB s šestiválcem.
 
Mazda 6 na bronzovém místě ve spolehlivosti vyšší střední třídy. V uvedeném článku se sice úsměvně srovnává Mazda 3 s Tesla model 3 a Superbem, ale v originálním článku je Mazda 6 na 3. pozici, takže zřejmě ztraceno v překladu.
Velkým překvapením je pro mne umístění Tesly na špici, podle jiných článků jsou totiž Tesly obecně jeden velký nedodělek.
Čím dál tím více mám pocit, že hodnocení je závislé na sponzorovi.
 
Mazda 6 na bronzovém místě ve spolehlivosti vyšší střední třídy. V uvedeném článku se sice úsměvně srovnává Mazda 3 s Tesla model 3 a Superbem, ale v originálním článku je Mazda 6 na 3. pozici, takže zřejmě ztraceno v překladu.
Velkým překvapením je pro mne umístění Tesly na špici, podle jiných článků jsou totiž Tesly obecně jeden velký nedodělek.
Čím dál tím více mám pocit, že hodnocení je závislé na sponzorovi.

Určitě to bude nějak podpořený. Elektromobilita je přece teď TOP #1. Takže se musí propagovat, že není nic lepšího než jezdit EKO. Ale je to jak říkáš. Jeden velký nedodělek. Je na netu spousta videí lidí, co si to koupili, ale i firem, co je rozebrali do šroubku a takových základních chyb, co tam je, to jsem viděl naposledy u aut ze 70. let. :-D
 
Tady je ten odkaz na článek.

Asi to nebude hned a samozřejmě prvně to bude v USA. Ale píše, že by se to mělo promítnout do všech trhů.
Jinak jsem se díval na USA a tam mají M6 s turbem, ale jen sedan. V Austrálii mají i kombi, ale tam se zase jezdí vlevo.

Než nad Ovcí, bych radši přemýšlel nad Alfou. Ale jestli jezdíš 80 % okresky, zkus tu atmosféru. Ono to není zase tak zlé. A když tomu dáš 100 oktanový benzín, tak to taky pár koníků přidá. Je fakt, že turbo tomu dá úplně jinou dynamiku, ale záleží, co preferuješ a jak jezdíš. Nejhorší je, že není moc z čeho vybírat. Pak už bych se snad jedině díval po ojetém MB s šestiválcem.

No právě. V cenové hladině do 700(750), když chci auto zánovní, pak není moc co. Nejsem závodník, ale když už budu kupovat takhle drahý vůz, pak by mě slabá dynamika dost vadila. Asi to u mě vyhrává Giulia, to ale budu muset ještě pošetřit...
 
to je docela loterie - Alfy nejsou zrovna synonymem pro spolehlivost :confused:
Pokud je rozpočet 750 tis, tak se dá sehnat trochu divočejší Insignia https://www.emilfreyselect.cz/emil-...mbi/20-turbo-260-at8-st-exclusive/id261/32870 popř. sedan v 4x4 ;)https://www.sauto.cz/osobni/detail/opel/insignia/18743776?goFrom=list
jak velké auto vlastně sháníš ?

Zrovna opel je na tom se spolehlivostí docela špatně. Pro Giulii/Stelvio vyvinuli úplně novou platformu Giorgio pro podélnou zástavbu motoru a zadní pohon. Z toho, co jsem se dočetl, tak se nic zásadního u těchto modelů nevyskytuje....
Zatím pro 2+1, časem snad 2+2. Vhodnější by byl kombík, to je jasný - SUV nemusím. Třeba to bude Mazda6, kdo ví. Teď vážně uvažuji právě mezi těma dvěma.
 
Viděl jsem zrovna jeden díl nového Top Gearu, kde testovali SUV. Mezi nimi měl "Joye" Stelvio. Testovali je docela nehezky. V terénu, bez ohledu, na trávě, covačky, hrabačky, atd. Z těch tří Stelvio byla jediná, která dojela bez závad. Což dost úspěch na Alfu. :)
 
Zde citace: "Týká se to oficiálně amerického trhu, ale změny bývají vždy globální, takže totéž lze očekávat i ve zbytku světa."

Ano, to je uvedeno u prvniho odstavce kde se rika o vybave (android-auto, car-play, atd). U motoru 2.5T se jen konstatuje ze sme o nej ochuzeni...
 
Ano, to je uvedeno u prvniho odstavce kde se rika o vybave (android-auto, car-play, atd). U motoru 2.5T se jen konstatuje ze sme o nej ochuzeni...

Jo chápu. Jsem to asi blbě pochopil. :-D Už jsem se radoval, že by mohlo být v evropě 2.5T. :-D Nu tak zase asi nic. I když mě to asi ani nevadí. Mě by stačilo, kdyby udělali tu V6ku.
 
Back
Top