• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

  • Vlákno založil Vlákno založil Vitus
  • Datum založení Datum založení
Nevíte jak je natom 2.0 benzin když potáhnu karavan(1500kg) ?nebude to moc slabé ?
Zalezi na tom, kudy pojedes. Oficialne ten silnejsi 2-litr 121kW/165ps ma maximalni hmotnost privesu 1700kg (ten slabsi 107kw/145ps presne 1500kg). Pres Grossglockner bych to tahnout nechtel, ale po rovine to pojede. I kdyz (pokud to bude velkej obytnej prives) 130km/h bych to netrapil.

btw, M6 i s tim benzinovym 2-litrem ma maximalni hmotnost lehce pres 2 tuny. S privesem 1500kg se muzes dostat nad hranici 3.5t, tudiz je zapotrebi rozsireni ridicaku na ten tezsi prives.
 
Ahoj všem, tak jsem se bohužel stal po sedmi letém vztahu majitelem mrtvolky. Odkaz na jiné vlákno zde.
Důvod, proč zde píši není abychom plakali (zapálit svíci samozřejmě můžete :) ), ale chtěl jsem se zeptat, zdali nemáte někdo zkušenosti s dovozem z Itálie. Teď jsem měl Italku a byl jsme s ní nad míru spokojen. Pokračovat v rodu Mazdy je u mě samozřejmostí a nemusí to být Ital. Ale na druhou stranu kde jinde se zeptat, než tady.
Děkuji za odpovědi.:))
 
Ahoj všem, tak jsem se bohužel stal po sedmi letém vztahu majitelem mrtvolky. Odkaz na jiné vlákno zde.
Důvod, proč zde píši není abychom plakali (zapálit svíci samozřejmě můžete :) ), ale chtěl jsem se zeptat, zdali nemáte někdo zkušenosti s dovozem z Itálie. Teď jsem měl Italku a byl jsme s ní nad míru spokojen. Pokračovat v rodu Mazdy je u mě samozřejmostí a nemusí to být Ital. Ale na druhou stranu kde jinde se zeptat, než tady.
Děkuji za odpovědi.:)

Vo všeobecnosti taliani nemajú vzťah k technike, narábajú s ňou ako zo spotrebákom ktorý aj tak za chvílu vymenia. Radi pretáčajú tachometre a nechodia do servisu keď nemusia. Je to dané ich mentalitou ale ináč sú kamarátsky a vždy usmiaty. Motocykle ktoré sa k nám dovážajú sú od nich dožité ale vyzerajú pekne. Ja by som si dal talianské špagety pizzu a určite víno ale nič mechanické by som si po talianovi nekúpil.

Klakol ti motor po talianovi a zase chceš auto od nich. Niečo mi to pripomína….😀
 
Kdyby někdo sháněl 2,5 GJ v sedanu, popřípadě o někom takovém věděl, tak je jedna k dispozici ;) :cool: :
 
"Kožené" tapecy a k tomu hadrové sedačky? Nebude to nějaká pobouračková "skládačka"?

Nedávno jsem koukal na Kubrta a měl tam zajímavý poznatek z dovozům z US.
 
Usa takže bouračka, navíc kombinace roku motoru a km neodpovídá běžné ceně
 
Jak je v nadpisu autoinzerátu napsáno TOP, tak na ten inzerát většinou ani neklikám, abych si ušetřil čas.
Nebo třeba fotka z léta, ale topení v autě nastaveno na nejteplejší a větráky skoro na nejrychlejší. Tak je těsnění pod hlavou v čoudu nebo něco jinýho s chlazením ?
 
Tak Kubrt mele ve vetsine videi absolutni blbosti, autum absolutne nerozumi, to uz je docela legendarni... jim bych se zrovna neridil (mohl mit nahodou pravdu... tak v jednom ze sta pripadu se trefi), obecne doporucuju ho spis neposlouchat a brat jako lidoveho bavice... ale kazdopadne parkrat jsem kvuli nekomu ty USA verze proveroval, a tam opravdu plati, ze vetsina z nich jsou dovezene vraky po bourackach a zde v Evrope opravene, typicky v Polsku nebo i u nas. Ale zrovna divna kombinace vybavy, nebo i treba nesedici maska, neni stoprocentni ukazatel, v USA napr. nejaky sestky v nizsich vybavach mely starou masku, i kdyz uz soucasne byly sestky s novejsi. Nebo tam byly mozny halogeny v dobe, kdy tady snad uz vsechno melo LED. V interieru je to podobny. To nutne fakt nemusi byt ukazatel toho, ze je to skladacka. Spis proste jeslti jsem to proveroval v zivote desetkrat, devetkrat jsem nasel aukci toho sameho auta rozstreleneho, podle vinu... tolik moje zkusenost. (Ale pravda, napovidam toho jako Kubrt :))
 
Tak to je snad kazdemu, kdo na tom neni rozumove tak jako on, jasne, ze je to.... . Ale tak pro pobaveni a odlehceni cas od casu pro ne?

Ale tohle info bylo vcelku zajímavé - ze ty zboreniny z US, casto na predek (takze s rozbitym celnim sklem) tam stoji x mesicu, kdy do toho pri destich tece dovnitr a nikdo to neresi a pak ta "opravena" auta casto byvaji dost problem. Nevim, nerealizoval jsem, ani se nechystam, jen me to zaujalo.
 
Poslední úprava:
Jj Kubrt je totální idiot co o autech nic neví a stejně mu lidi dali vydělat na velký barák v Nizboru a několik drahých aut. Fakt nechápu.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Jezis, tak se podivej na Marianka, Povoroznika, vsechny ty Fizi a spol. Taky inteligencni vykvet a maji penize, o kterych se ti ani nesni. Ten Kubrt aspon vydelava na dospelych...
 
Ok, ja to uplně v merku nemám, a z bazaru vůbec. Navič potřebuju kombajn, jelikož nechci kvůli detskýmu kolu vozit furt rakev. Jen ten manuál mě zaskočil...navíc z USA, kde se prakticky manuály neprodávají... zajímavý. Prostě normální to není. Dík
 
Od amerických verzií si dajte pokoj, lebo raz príde doba že budú velké problémy na STK.
Ja sám mám ameriku Subaru, dovlečená cez CZ a po zhruba 10 rokoch užívania na SK som vyletel pre chýbajúce bočné smerovky, ktoré dovtedy nikomu nechýbali.
A tých dôvodov za čo to auto môže vyletieť z STK je mnoho, napríklad počítadlo prejdených km by nemalo byť v mílach, okná nemajú platnú europsku homologizáciu, bezpečnostné pásy to isté.
Teraz vám v CZ zatvorili dve stanice STK za podvody a to je len začiatok, budú dalšie a tie ktoré nezatvoria, budú podvody robiť len veeeeelmi opatrne, takže to bude lietať všetko von ako nespôsobilé...

Na SK je tento stav už pár rokov.
Nedrží slnečná clona v nastavenej polohe? Chýba vzadu v strede hlavová opierka? Alebo nejde sťahovať niektoré okno?
Odchod... Opravte si a môžete prísť na opakovanú STK, vyhadzuje sa za banality a nie nikto si nič nové nevymyslel - ono to platí roky, len roky sa na to sralo, stačilo ked auto svieti a brzdí, ostatné nebol problém

Aby neboli s US verziou problémy, malo by byť všetko zapísané ako vynimka v TP. Problém je že väčšina tých amerík je prihlásená cez vybavovačov a oni vybavili aj papiere aj STK aj bez zapísaných výnimiek, ale časom to auto zmení majitela a ked si to ide riešiť niekto sám o pár rokov neskôr tak je zrazu problém a velký.

Dôvod sprísnenia STK je jednoduchý - napríklad v nemecku je priemerný vek vozidiel nižší a aj napriek tomu tam má problémy na STK viac % vozidiel ako má v CZ, kde sa úspešnosť absolvovanej STK blíži kludne 100%, teda prechádza takmer všetko (a z toho vysoké % za úplatok)
 
Zdravím. Prosím o radu. Chci koupit Mazdu 6 2.5i a narazil jsem na vůz který dle VIN spadá do problému „ svolávací akce pojistky pístních čepů“. Jako nový člen nemám přístup k vláknu o tomto problému a nedaří se mi o tom najít žádné info. Tak se ptám, je to reálně problém? A takovémuto vozu se mám vyhnout? Nebo servisní zásah ten problém vyřešil? Předem děkuji za odpověd.
 
Zdravím. Prosím o radu. Chci koupit Mazdu 6 2.5i a narazil jsem na vůz který dle VIN spadá do problému „ svolávací akce pojistky pístních čepů“. Jako nový člen nemám přístup k vláknu o tomto problému a nedaří se mi o tom najít žádné info. Tak se ptám, je to reálně problém? A takovémuto vozu se mám vyhnout? Nebo servisní zásah ten problém vyřešil? Předem děkuji za odpověd.
Ahoj, takže hledáš/našel jsi GHčko 2.5 jedno z těch prvních kde ---mohla být--- vadná pojistka pístního čepu. No, já osobně jsem už slyšel že některý autorizáky tu pojistku měnili (konkrétně třeba v Příbrami - prej). Pokud je na tom danym autě vyměněná, tak určitě není čeho se bát. Pokud není vyměněná, tak si myslím že po těch 16 letech by už dávno vypadla pokud by to byl zrovna ten vadný kus. Aby se to trochu ujasnilo, tak ta pojistka pístního čepu nebyla vadná, ale ten stroj co jí tam ve fabrice dával, měl údajně špatnej den (měsíc) a ---mohl--- jí tam blbě vsadit.
 
Poslední úprava:
Ahoj, takže hledáš/našel jsi GHčko 2.5 jedno z těch prvních kde ---mohla být--- vadná pojistka pístního čepu. No, já osobně jsem už slyšel že některý autorizáky tu pojistku měnili (konkrétně třeba v Příbrami - prej). Pokud je na tom danym autě vyměněná, tak určitě není čeho se bát. Pokud není vyměněná, tak si myslím že po těch 16 letech by už dávno vypadla pokud by to byl zrovna ten vadný kus. Aby se to trochu ujasnilo, tak ta pojistka pístního čepu nebyla vadná, ale ten stroj co jí tam ve fabrice dával, měl údajně špatnej den (měsíc) a ---mohl--- jí tam blbě vsadit.
Moc děkuji za bleskovou a podrobnou odpověd :)
 
Ked hladáš 2.5i GH-čko, tak by som sa zameral na facelift, lebo predface má krátšiu prevodovku.
Ked nebude facelift tak nebude, len je tam vyššia spotreba.
Hladal by som kus s klasickou spínačkou a klúčom, teda nie keyless, vyhneš sa problémom do budúcna.
A riadna kontrola podvozku a zavesenia na koroziu a každý nedostatok zjednávať cenu dole, o 2.5i sa nikto biť velmi nebude.
Lebo ak budeš riešiť po kúpe hrdzavé ramená, hrzdzavé brzdové strmene, hrdzavý výfuk, tak v tom utopíš 1500€ ako nič
A keby tam nebolo BOSE tak môžeš skákať meter do luftu
 
face má jen delší 6ku jinak ostatní kvalty jsou stejný, pak je měkčí podvozek, u keless jsem po nákupu opravil tlačítka a od té doby necelých 6 let bez problémů, teď mám GL bez keyless a dost mě to chybí - supr věc, dál facelift umí přehrávat hudbu z telefonu , ale jen mp3 , lepší je tam hodit android radio
 
Back
Top