• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Kdyby to cislovali pěkně číslama bylo by to přehlednější . Nikde jsem žádný seznam změn nenašel. Na wiki píšou že od roku 2016 přidali g vectoring a taky led světla. To by ale znamenalo že mazda kterou jsem chtěl led světla nemá.. Přitom výpis cebie píše že má veškeré svícení led a prodejce to psal taky.
 
No přemýšlím nad tím, že nevím, jestli ta moje GL má nějaký G vectoring :) Každopádně má lepší odhlučnění a vyhřívaný volant. A to se počítá, hlavně v zimě :)
 
To me pekne sepsujete, az se dokopu nahodit ten web s prodejem moji 8/2017 GL Sedan Revolution :). Ac teda mam zaruku do 2022 a Android Auto a nebyla prakticky ani skrabnuta, castejsi vymeny oleje, novy brzdy a sklo (orig), ale kolem 60tkm. Planoval jsem pohybovat se rozhodne spis kolem 600, i na doporuceni vykupu v Mazde...
 
Myslim ze ji urcite prodas... Nedavno se prodala 2017 najeto 33 k za 599k inzerat tam byl jen par hodin a uz byla fuc... Ja uz od vanoc hledam mazdu 6 2.0 2016+ wagon vybava revolution a jak jsem psal za 3 meice pouze 2! :( Kdyby se tedy nekdo chtel zbavit tak piste :D
 
Že je sedan prostornější, než Wagon, a ještě tišší a s menší spotřebou, asi nepřesvědčím? :)
 
No potrebuji narvat do auta 3 deni a psa :D rozpocet mam tak nejak kolem 600 k. Prekvapilo me ale jak malo jich na prodej je.
 
Tak to chapu, zvlast s tim psem. S detma mi ale jinak sedan prijde diky o neco delsimu interieru lepsi, aspon s nasima detskyma sedackama je to znat (i v sedanu musim sedet v relativne nepohodlne poloze za volantem, kdyz za sebe dam vetsi z nasich dvou protismernych sedacek). Takze mam objednany znovu sedan...
 
Ale zas proti tomu novějšímu ve vyšší výbavě u Car Star nemá za tuhle cenu asi moc sanci... Nepletu-li se, tohle je tak cena odpovidajici loni nove GL Attraction předváděčce...
 
Podle mě je to předražené. Ale třeba to někdo koupí. To už bych raději vzal Mazdu od @Ondrej K. Ten se o to, podle toho, co jsem četl tady stará víc než vzorně. Navíc je to 2,5 litr :) Škoda, že má ten sedan...
 
Já mám dvoulitr, 165k, manuál... Taky sleduju za kolik se prodávají, a právě proto mi přijde ta nabídka od Car Staru fakt dost dobrá, vzhledem k tomu že je to ještě novější GL facelift.
 
Já nechci nikomu kazit radost, cena je to opravdu pěkná za tu skoro novou 6ku z CarStar. Ale jestli se dobře dívám, tak je to předváděcí auto a než to, je už snad horší jen auto po autopůjčovně (pracoval jsem, vím o čem mluvím).
Pokud to byla opravdu předváděčka, tak se na tom autě vystřídalo x řidičů, kteří si před koupí zkoušeli, jak se auto chová na limitu, tlumí nerovnosti, vytáčení studeného motoru, zkouška brzd a podobně. Prostě všechno, co pak se svým vlastním neděláte.
Něco jiného by bylo, pokud to někdo z CarStaru používal jen jako referenční, to pak možná ano. Ale nevím jestli něco takového lze někde dohledat.
Pokud je to však ta první varianta, tak k reálnému stavu auta bych se nebál stav kilometrů vynásobit 2 - 3 a nějak tak by na tom mohlo být.;)
 
Já nechci nikomu kazit radost, cena je to opravdu pěkná za tu skoro novou 6ku z CarStar. Ale jestli se dobře dívám, tak je to předváděcí auto a než to, je už snad horší jen auto po autopůjčovně (pracoval jsem, vím o čem mluvím).
Pokud to byla opravdu předváděčka, tak se na tom autě vystřídalo x řidičů, kteří si před koupí zkoušeli, jak se auto chová na limitu, tlumí nerovnosti, vytáčení studeného motoru, zkouška brzd a podobně. Prostě všechno, co pak se svým vlastním neděláte.
Něco jiného by bylo, pokud to někdo z CarStaru používal jen jako referenční, to pak možná ano. Ale nevím jestli něco takového lze někde dohledat.
Pokud je to však ta první varianta, tak k reálnému stavu auta bych se nebál stav kilometrů vynásobit 2 - 3 a nějak tak by na tom mohlo být.;)

Z moji zkusenosti, teda prevazne z Kladna, Usti a Ostravy, tam ale ty predvadecky, ktere se pujcuji lidem, nenechavaji dele nez, par tisic km. Maji dve kategorie, jedny na predvadeci jizdy s ridicem z autosalonu, ty mivaji najeto par set, a pak ty, ktery pujcujou lidem na vikendy apod., a ty mivaji par tisic. U tak malych najezdu si pak myslim, ze ani nevadi, co s tim kdo delal. Udela se vystupni kontrola, vymeni naplne, a diky plne zaruce je to porad podle me dobry.

Tim padem bych si myslel, ze s timhle jezdil nekdo z Car Staru. V Usti uz taky takhle nalestene a v salonu nabizeli nejmin dvakrat jako "referencni" auto, ktere bylo normalne od zakaznika, akorat extra maly najezd a stari cca rok.

Kazdopadne ale souhlasim, pokud by tech 30 tisic km bylo od mnoha ridicu, tak ruce od toho. Da to praci auto udrzet pekny, i kdyz s nim jezdim jen ja a kazdou sebemensi prkotinu resim :D
 
Jo, téměř určitě s tím jelo hodně řidičů při tomhle nájezdu. Vytáčení za studena - je to možné, někdo to asi udělá, každý určitě ne, já to s půjčeným autem nedělám. Třeba špatně soudím tebe podle sebe a jsem moc velký optimista. Dá se ale posoudit hlučnost - pokud je motor víc slyšet, tak nebrat. Lze přece porovnat s novým autem, které má prodejce taky. Nebo žádat větší slevu. Brzdy - ty lze zkontrolovat a nechat vyměnit obložení i disky - nakonec, je to ještě dlouho v záruce, kdyby to nedal opravit hned. Prodejce mu to jistě udělá bez řečí. Tlumení nerovností - pochybuju, že kvůli tomu někdo schválně pojede na tankodrom. Proč? Pár přejetých prahů mi řekne dost. V Praze samozřejmě stačí jet po městě. Nakonec na vesnici jsou silnice často taky v mizerném stavu. Ale to jezdí každé auto, které má najeto 30 tis.
Takže násobit nájezd automaticky 2x - 3x se mi zdá dost přehnané. Skryté vady pokryje záruka.
 
Já bych teda jen dodal, že vyšší hlučnost a trochu jiný zvuk proti nové má každý - i sebelíp opečovávaný, Vervou 100 a výměnami oleje po 10tkm hýčkaný - Skyactiv-G už třeba při 30 tis km. Na tom se moc nepozná, je to prostě i vůlema, které se nutně během pár tisíc km vytvoří. Jakožto puntičkáře a někoho, kdo nesnese sebemenší pazvuk, mě to štve, ale je to prostě tak. Párkrát jsem sem psal, jak moje Trojka měla při dlouhodobném tankování N95 u Benziny a používání 0W20 při větším nájezdu velmi výrazně vyšší hrubost chodu, než trojka s pár tisíci km, a jak jsem to dokázal částečně snížit přechodem na Vervu100 a častějšími výměnami oleje, ale rozhodně ne na úroveň nové.

Samozřejmě ten rozdíl může být větší nebo menší, ale to pak jedině porovnávat dvě se stejným nájezdem. I nové ale mají nepatrné rozdíly v hlučnosti, například moje Sky-G 165k v trojce měla jiný zvuk v druhé poloze variabilního časování výfukové vačky (plný záběr, otáčky nad cca 3500), než Šestka Sky-G 165k a Cx-3 Sky-G 120k, nebo jiná trojka, kterou tam tenkrát měli, se Sky-G 120k - a to myslím víceméně úplně nová.

Co se týká podvozku, právě ty velký nájezdy jsou většinou z dálnice, samozřejmě nemusí být, a pak je ten stav v 50tkm klidně i lepší, než městské poskakovadlo po 10tkm... Konkrétně u mě je třeba procento dálnice a zcela hladkého asfaltu 56km z 67km na denním dojíždění každým směrem, a dovolené jsou taky drtivá většina dálnice. Takže to auto má na horší než hladké silnici najeto třeba 15 % (9tkm z 60tkm), což je nesrovnatelné s autem, které jezdí denně po nějakém vyhlášeně rozbitém maloměstě nebo např. středočeských silnicích v okolí Kladna. Podobný vliv to bude mít na převodovku a spojku, řadí-li někdo během jedné hodiny jízdy 100x, nebo 10x.

Prostě bych ani to auto z Car Star nezatracoval, pokud se neví, jak to s ním je :)
 
Bohužel ne každý vlastník řidičského průkazu ví, že dělá něco špatně. A uvědomuje si následky, tak jako my tady na fóru. Netvrdím, že z toho co jsem napsal má být vše pravda, je to myšleno samozřejmě částečně v nadsázce, ale prostě každá mince má dvě strany. Vím sám kolik lidí kolem mne neřeší nějaké vypínání start-stopu, dochlazování turba a nebo si zkuste někdy všimnout kolik aut uhne před tím kanálem na cestě i když by mohli a kterému vy jste uhnuli úplně automaticky.

Prostě to bylo myšleno tak, že bych rozhodně u toho auta byl opatrný a ta nízká cena tam nebude jen tak bezdůvodně a je potřeba to určitě případně si prověřit. Třeba se opravdu zjistí, že bylo referentské a jezdil s tím někdo z vedení, pak hurá pro něj.
A to, že je na auto záruka, no ano je, ale i tak to musí člověk pak řešit.
 
Zdravím,
zvažujem nákup Mazdy 6 GH pred FL. Toto je foto zo spodu jedného kandidáta (r.v. 2008, 190 000 km). Je tá kórozia ešte v norme na pomery tohoto modelu?

Ďakujem.

IMG_1193.jpg IMG_1195.jpg
 
Není, nechtěl bych povolovat / odvrtavat třeba ten šroub na ramenu. Viděl jsem jich už několik
 
Back
Top