• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Přesně tak,ta koroze ramen a výfuku je naprosto bezvýznamná,ramena jsem vždy povolil a to jsem jich demontil desítky.Jestli někdo nekoupí auto kvůli tomuhle stavu,tak si musí asi koupit nový vůz.
 
Tak po 3/4 roce hledání jsem konečně našel ,je to ta modrá z čb,, chtěl bych poděkovat uživateli @shr3k za pomoc při prověření vozidla ... A že nebylo jedno. Ve středu si ho jdu vyzvednout
 
Ahoj,
tento týden se jedu podívat na tyhle dvě mazdy.
Našel jsem si jejich elektronickou servisní knížku na dánských stránkách.... Tak bych se ještě rád před jejich prohlídkou Vás zkušenějších zeptal, kterou by jste mi případně doporučili nebo na co si dát pozor na základě provedených oprav v servisní knížce...:)

Modrá mazda:
https://auto.bazos.cz/inzerat/102106107/MAZDA-6-KOMBI-20i-INCLUZIVE-RV2007-SERVISKA-TAZNE-1MAJIT.php
serivní knížka:
https://app.digitalservicebog.dk/search?vin=JMZGY19F671467151&country=DK#inspection

Chameleon:
https://auto.bazos.cz/inzerat/102072846/MAZDA-6-KOMBI-20i-INCLUZIVE-RV2008-SERVISKA-TAZNE-1MAJIT.php
servisní knížka:
https://app.digitalservicebog.dk/search?vin=JMZGY19F671468751&country=DK#inspection

Díky moc za rady,
Rosta
 
No,já ti nevím.Inzeráty jsou napohled vzletné,ale já tam vidím několik pochybností.1.Žádné GG nebo GY nemá pozinkovanou karoserii.2.Nevěřím,že někdo v Dánsku si nechal pravidelně stříkat spodek+ dutiny.Myslím,že to stříknul až dovozce,aby zakryl korozi,kterou tyhle auta trpí.3.TZ-mám strach,že typický Dán si půjčí ten největší přívěs a jede drandit Evropou.4.Dosti vysoký nájezd a cena,může být problém se spotřebou oleje.Já bych si počkal na nějakou voňavku od klaňáka nebo aspoň od někoho,kdo se o autko řádně staral.
 
To mě připomíná když jsem se jel podívat na voňavku ze švýcarska ... tak shnilou mazdu a potrhaný puky na nápravě jsme neviděl :D :D za 3 minuty jsem jel pryč
 
Zase nebuďte tací pesimisti, chce to prostě vidět a proťukat spodek, prohlédnout lemy, spodní hrany dveří, projet, zabrzdit. @Ronuron Povrchová koroze nebo zrezlý výfuk je OK, brzdy nesmí vibrovat, zadní kotouče by neměly být zrezlé, a spotřeba oleje, mírně zahřáté nesmí při plném plynu modře kouřit - ať majitel předvede rozjezd.
Jako co byste čekali od 12 let starého auta? ;)
 
Díky všem za reakce.
Takže myslíte, že kupovat z Dánska auto s TZ je neštěstí? Na tahání přívěsu to není zas tak silný auto, navíc benzín...
To, že karoserie není pozinkovaná, to bude pravda. Sice se údajně v roce 2007 dělala lepší úprava kvůli korozi a obě auta jsou vyrobena až v druhé polovině roku 2007 (poslední kusy, rozlučková verze 1.generace), ale pozinkované to nebude.
Modré auto má na skle dokonce nalepený známky, že byl proveden ostřik podvozku + dutin. Jestli tomu věřit, to je těžké říci.

Původně byly nabízeny 3 auta, jedno si zakoupil již @LudaS a na základě jeho reakcí je s ním zatím spokojený...

Ta cena není zrovna malá, na tak staré auto... ale doufám, že by se to mohlo vyvážit spolehlivostí motoru a tím, že auta jsou zachovalá..

Když se podívám do servisní knížky, tak u jednoho z aut bylo před 20 000 km provedeny tyto opravy(překlad z dánštiny):
brzdový kotouč, brzdná plocha, šňůra, 1. náprava, pravý, vnitřní brzdový kotouč, brzdový povrch, rohy, pravý, 2. rozdíl v nápravovém účinku, provozní brzda, příliš velká, 1. náprava, 25% podpěrná koule v zavěšení předních kol, pouzdro, vadné, pravé, spodní podpůrná koule v přední nápravě, manžeta, vadná, vlevo, dole

druhé auto zatím bez problémů... tak nevím, jestli se toho vylekat, nebo naopak mít radost, že je to již vyměněno....-D
 
Viděl bych to podobně jako @shr3k. Je potřeba to auto proklepnout vizuálně, hlavně spodek, a projet - motor, tlumiče, brzdy, řízení. Vždyť na té kouli mohl vozit jen nosič na kola. Mám taky GH z Dánska a v pohodě. Tedy trochu novější a s menším nájezdem. Přijde mi, že se Dánové o auto starají.

Odesláno z mého SM-A320FL pomocí Tapatalk
 
Ještě bych zkouknul paraboly xenonů,jestli nejsou vysvícené,oprava stojí celkem dost peněz.
 
Ještě bych zkouknul paraboly xenonů,jestli nejsou vysvícené,oprava stojí celkem dost peněz.
Jak se pozná vysvícená parabola xeonů? Nejsem úplně odborník a o mazdy se zajímám krátce... U obou inzerátů je i obrázek předního světla... je z toho něco poznat?
 
Jedno je jisté, už to nebude svítit jako nové. A bez rozlepení světla se toho moc zjistit nedá.
 
Jak se pozná vysvícená parabola xeonů? Nejsem úplně odborník a o mazdy se zajímám krátce... U obou inzerátů je i obrázek předního světla... je z toho něco poznat?
Počkat na večer a projet se.Seriozní prodejce ti to umožní.
 
Back
Top