Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Podle tety Googly ji prodava Auto Palace Sporilov - coz je autorizovany dealer Mazdy, takze doufam ze kilometrum a udaji o proklamovanem jenom jednom predchozim majiteli se da asi verit. Je to autorizovany dealer - muzete si u nej nechat vyjet/ukazat vypis z elektronicke servisni knizky, ze ktere bude videt jestli auto bylo pravidelne servisovane. Ale to jestli bylo bourane a jak a kde bylo opravene se tam bohuzel nedoctete nedoctete.Ahoj, není tu někdo, kdo by byl schopný mi ověřit VIN jedné Mazdy 6?
VIN JMZGHA4E601487457
Předem moc díky, jestli se někdo najde!
Pavel
Viděl bych to na nějakou předváděčku z SK, protože dle http://japancars.ru/ je vyrobená 30.8.2011 a Area je SK.Ahoj, není tu někdo, kdo by byl schopný mi ověřit VIN jedné Mazdy 6?
VIN JMZGHA4E601487457
Předem moc díky, jestli se někdo najde!
Pavel
Panejo a ja si rikal, ze mam odrbane disky ...
To vypadá na blbý odraz světlaPodívej se na LZ kolo : https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18137857?goFrom=list
To vypadá na blbý odraz světla
Ja pocitam s tim, ze vetsina dilu bude mit zivotnost o tretinu nizsi a spotrebni dily kotouce a desky urcite i o polovinu nizsi nez u drivejsich verzi GY, GG )..hold optimalizace vyrobnich nakladu..bezi na plne obratky.Ahoj vespolek. Před 14ti lety jsem koupil novou Mazdu 6 a pořád s ní jezdím. Říkal jsem si, že je už je možná načase auto vyměnit . Líbí se mi GJ/GL. Nová ale asi pro mě nemá cenu, mám ještě MX-5 a tak s šestkou už jezdím méně a hlavě v zimě, takže koukám na ojeté. Chtěl bych novější s menším nájezdem, abych nemusel nic řešit. “Problém” je, že na současné Mazdě 6 mám najeto 220 tis. km. a zatím jsem skoro taky nic nemusel řešit. Jenom rezne, ale to už rezla, když vyjela z fabriky, ale na první pohled to vidět není. Zatím jsem musel řešit prkotiny, jako urezlou spojku u hadičky od chladiče, děravou trubku u servořízení, nové brzdiče a pod. Mám pořád původní kotouče, tlumiče, spojku, zavěšení, výfuk, rozvody. Takže moje otázka je: jak je na tom se spolehlivostí/výdrží GJ/GL? Stejně jako GG? Když koupím auto s nájezdem třeba 150 tis. km, nebudu muset brzo řešit výměnu nějakých takových dílů?