• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Ahoj, není tu někdo, kdo by byl schopný mi ověřit VIN jedné Mazdy 6?
VIN JMZGHA4E601487457

Předem moc díky, jestli se někdo najde!
Pavel
 
Ahoj, není tu někdo, kdo by byl schopný mi ověřit VIN jedné Mazdy 6?
VIN JMZGHA4E601487457

Předem moc díky, jestli se někdo najde!
Pavel
Podle tety Googly ji prodava Auto Palace Sporilov - coz je autorizovany dealer Mazdy, takze doufam ze kilometrum a udaji o proklamovanem jenom jednom predchozim majiteli se da asi verit. Je to autorizovany dealer - muzete si u nej nechat vyjet/ukazat vypis z elektronicke servisni knizky, ze ktere bude videt jestli auto bylo pravidelne servisovane. Ale to jestli bylo bourane a jak a kde bylo opravene se tam bohuzel nedoctete nedoctete.
 
Ahoj, není tu někdo, kdo by byl schopný mi ověřit VIN jedné Mazdy 6?
VIN JMZGHA4E601487457

Předem moc díky, jestli se někdo najde!
Pavel
Viděl bych to na nějakou předváděčku z SK, protože dle http://japancars.ru/ je vyrobená 30.8.2011 a Area je SK.
Takže když odpočítám 3-4 měsíce na cestu atd, tak někde 7-8měsíců stála.
 
Mám pocit, že japancars.ru přiřazuje autům původem z ČR původ v SK.
 
To vypadá na blbý odraz světla

Není to blbý odraz. Ty kola se opravdu loupou i bez mechanického poškození. Jedno kolo mi v rámci záruky měnili. Nebyl na něm sebemenší náznak mechanického poškození. Mazda o tomto problému dobře ví.
 
Poslední úprava:
Zajimave je, ze se beztak rikalo, ze ty FL modely GJ uz maji disky od novejsiho vyrobce, co se neloupou.
 
Jojo, Číňan blbě lakoval, je na to technická informace, kola se měnily v rámci záruky.
 
Ahoj vespolek. Před 14ti lety jsem koupil novou Mazdu 6 a pořád s ní jezdím. Říkal jsem si, že je už je možná načase auto vyměnit :). Líbí se mi GJ/GL. Nová ale asi pro mě nemá cenu, mám ještě MX-5 a tak s šestkou už jezdím méně a hlavě v zimě, takže koukám na ojeté. Chtěl bych novější s menším nájezdem, abych nemusel nic řešit. “Problém” je, že na současné Mazdě 6 mám najeto 220 tis. km. a zatím jsem skoro taky nic nemusel řešit. Jenom rezne, ale to už rezla, když vyjela z fabriky, ale na první pohled to vidět není. Zatím jsem musel řešit prkotiny, jako urezlou spojku u hadičky od chladiče, děravou trubku u servořízení, nové brzdiče a pod. Mám pořád původní kotouče, tlumiče, spojku, zavěšení, výfuk, rozvody. Takže moje otázka je: jak je na tom se spolehlivostí/výdrží GJ/GL? Stejně jako GG? Když koupím auto s nájezdem třeba 150 tis. km, nebudu muset brzo řešit výměnu nějakých takových dílů?
 
Ahoj vespolek. Před 14ti lety jsem koupil novou Mazdu 6 a pořád s ní jezdím. Říkal jsem si, že je už je možná načase auto vyměnit :). Líbí se mi GJ/GL. Nová ale asi pro mě nemá cenu, mám ještě MX-5 a tak s šestkou už jezdím méně a hlavě v zimě, takže koukám na ojeté. Chtěl bych novější s menším nájezdem, abych nemusel nic řešit. “Problém” je, že na současné Mazdě 6 mám najeto 220 tis. km. a zatím jsem skoro taky nic nemusel řešit. Jenom rezne, ale to už rezla, když vyjela z fabriky, ale na první pohled to vidět není. Zatím jsem musel řešit prkotiny, jako urezlou spojku u hadičky od chladiče, děravou trubku u servořízení, nové brzdiče a pod. Mám pořád původní kotouče, tlumiče, spojku, zavěšení, výfuk, rozvody. Takže moje otázka je: jak je na tom se spolehlivostí/výdrží GJ/GL? Stejně jako GG? Když koupím auto s nájezdem třeba 150 tis. km, nebudu muset brzo řešit výměnu nějakých takových dílů?
Ja pocitam s tim, ze vetsina dilu bude mit zivotnost o tretinu nizsi a spotrebni dily kotouce a desky urcite i o polovinu nizsi nez u drivejsich verzi GY, GG )..hold optimalizace vyrobnich nakladu..bezi na plne obratky.

Hlavne ty kotouce a desky maji vydrz dokonce podprumernou.. oproti okolnim souperum. Na druhou stranu u benzinu stale trva jejich zivotnost a bezproblemovost.. kdyz se staras a nepouzivas 0W 20 s intervalem 20tis km a nenechas radit treba ten automat sam..ktery je dnes nastaven jen na emise a spotrebu.. des bes..proste dnes se musis vic ridit rozumem a ne tim co auto dela samo. U GY/GG stacilo obrazne receno jen sednout a jezdit.. Nastavene bylo vse idealne. Dnes tomu tak neni.. Aspon u AT verzi.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
A tak ja bych to nevidel tak cerne (relativne vuci zbytku trhu v porovnavanem roce vyroby).

Ani 626, ani dvojka, ani trojka, ani dalsi trojka, ani CX-3, pro me nikdy nebyly zcela bezproblemova auta. Plno lidi kolem me melo 1.gen sestku a sem tam je taky nejaky problem potkal. Moji rodice meli dve novy 626 za sebou, pak dve novy 323, a taky to nebylo "dokonaly". Motory vzdycky ok, ale na nekterych vecech se v Japonsku setrilo vzdycky, nebo nebyly dokonale zkonstruovane. Na nadmerne opotrebovavajici se brzdy a zadni brzdice, resp. jejich mechanismus rucni brzdy, trpela moje 626 uz jako sedmileta. Taky na ni odesel vyjizdeci mechanismus anteny, taky nejspis blby konstrukcni reseni. Rodice meli problemy s tim samym uz behem tech asi ctyr let, co ji meli. S korozi tenkrat taky, uz v zaruce. Na dvojce i trojce (gen 2012) se rozpadala tlacitka otevirani vika kufru a interier byl u dvouletych aut, o ktera jsem se prikladne staral, rozvrzany a na dlazbe klepajici jak v nejakem zebrinaku. Prevodovka na te same trojce uz nekde kolem 50tkm casto odmitala zaradit jednicku nebo zpatecku. Celni sklo v tom samym najezdu jak po pruletu hvezdokupou, rozhodne horsi, nez mela 626 s puvodnim sklem v 170tkm (nejspis vinou jine aerodynamiky, ale nejspis i kvality povrchove upravy nebo tloustky). O ruznych drobnostech typu samovolne se odlepujicich dorazu deklu kufru ani nemluve. Na kazdy novy, krom soucasny sestky, jsem resil aspon jednu zavadu v zaruce, u trojky 2015 a CX-3 opakovane problemy s tukanim z predni napravy, u trojky 2012 nefunkcni vetsina pristrojovky, dvakrat diagnostika, rozborka pristrojovky apod.

Samozrejme pribehy z koncernu, nemeckeho nekoncernu, nebo francouzske konfekce slycham o dost horsi, a to i u novych aut. Jeste hur Volvo nebo Briti, uplna tragedie. Ale Mazda taky podle me neni nijak dokonala, a z me i rodinne zkusenosti nikdy nebyla. Vetsina Mazd, ktery jsem mel tu cest ridit (a ze jsem jich ridil dost) napriklad nebrzdila nijak uzasne - vzdycky mi u nich prisel brzdovy system poddimenzovany, nebo proste nejak blbe nastaveny posilovac a rozlozeni brzdneho ucinku. 323F, 323, 626, trojky, sestky, dvojka... prast jak uhod.

Naopak motory zda se vetsinou tak nejak drzi, ackoliv o vadnych motorech (na vymenu; i benzinovych... myslim ze zrovna ty 1.6 u trojek) zhruba z pulky az konce prvniho desetileti uz jsem taky parkrat nekde cetl. Benzinove Skyactiv se dle veskerych mne dostupnych informaci drzi, jenze soucasny vzorek aut ma vetsinou jeste peci autorizovanych servisu a relativne (i absolutne - precejen furt jsou to auta min za 200 tis+) bohatych majitelu... otazka je, co s nima zacne delat pouzivani nejlevnejsich oleju ze supermarketu, nedodrzene intervaly vymen, palivo "od Tondy z bejvalyho jeZeDe" apod. Proti tomu mi prijdou problemy s brzdama zanedbatelny, trpi na to - dle kazdyho servisu, se kterym jsem mluvil - maly zlomek aut, vetsina lidi jezdi s autem normalne, ne na doraz... tyhle fora nejsou typicky prurez skrz celou skalu majitelu aut. Kdyby stalo udelat napravu 10, nereknu, jenze ono se to da vyresit i s praci do trojky. Sice s nejlevnejsima dilama, ale zadny drama.

Takze suma sumarum, ja bych nemel zadny zazracny ocekavani, ty auta jsou nabity elektronikou a fakt jsem nikdy nemel u Mazdy pocit nejaky extra predimenzovanosti cehokoliv, vetsinou driv ta spolehlivost tezila z konzervativnich reseni a jednoduchosti. To uz dneska nebude asi u zadny znacky. Proti tomu s benzinovym motorem nejspis s dobrou peci a palivem problemy nebudou, u prevodovky mozna synchrony (jak trpi ty trojky z pocatku vyroby), obcas nejaky problemy s materialama interieru, typu rychle se opotrebovavajicich volantu nebo bocnic sedadel (ale pamatujte treba na praskajici plasty u 323F; taky to tenkrat bylo uz po par letech), ale porad to nejspis bude lepsi nez vetsina jinych znacek. Taky byly nejaky problemy treba s vyparnikama a chladicema (i u nasi CX-3), ale opet - je to max par procent aut. I v dnesni konkurenci je dle meho porad Mazda z tech (nej)lepsich, zvlast s prihlednutim k designu a jizdnim vlastnostem... co jinyho zvolit?
 
Back
Top