• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Tak aby tu nebyl jen výčet problematických modelů od Mazdy, tak uvádím, že u M6 GH 2.0 DISI HB jsem měl za 8 let jedinou závadu - po asi 3 letech (ještě v záruce) začal volant tahat na stranu, tak mi vyměnili nějaký modul řízení a bylo po problémech. Jak mi říkal jeden maník z AAA, když jsem tam prodával Pažouta 307 SW "do Mazdy budete jen lejt benzín a volej". S trochou nadsázky to tak bylo. Pokud ještě něco bylo, tak to byly prkotiny resp. moje chyby, třeba když jsem si vybil přes noc baterku stropním světýlkem :( apod.
 
Říkal jsem si, že až bude hrozit nějaká vetší oprava, tak šestku vyměním za novou/novější, ale pořád drží:). A tak se trochu obávám, abych nepořídil novější auto s menším nájezdem, ale přitom s většími problémy. Taky patřím k lidem, co si myslí, že dřív se dělalo všechno poctivěji.

Jak je na tom automatická převodovka v GJ/GL u auta s nájezdem třeba 150 tis. km? Nebude vyžadovat nějakou investici? Láká mě jít do 2.5.
 
Jak je na tom automatická převodovka v GJ/GL u auta s nájezdem třeba 150 tis. km? Nebude vyžadovat nějakou investici? Láká mě jít do 2.5.
Stupeň degradace náplně záleží, jak se s autem jezdilo, pokud se nehonilo jen vysokou rychlostí a nejezdilo jen za studena, je 150 tisíc max. hranice, kdy by si zasloužila kompletní výměnu náplně strojově včetně nějakého toho kondicionéru od BG.
 
Ahoj

jsem tu novacek , takze se predem omlouvam pokud to sem nepatri , nicmene vyhlidl jsem si a zarezerovval u meho kamarada Mazdu 6 Skyactive - D 2.2 129kw , vyrobenou v polovine roku 2013 je neco na co bych si mel dat konkretne pozor? nebo na co se pripadne jeste doptat? je dovezeno z danska u auta je vymeneny olej a filtry , a byl podle vseho pravidelne servisovan v autorizovanem servisu :) budu vdecny za jakekoliv rady a poznatky :)

Dekuji
 
Pri Skyactiv dizloch sa pri prerusenej regeneracii DPF filtra dostava nafta do oleja, co sposobuje odieranie vacky. Piliny z vacky zoberu so sebou aj dalsie veci ako turba (drahe) ci vakuovu pumpu (nebezpecne, znizi funkcnost brzd).
Pokial nerobis hlavne dlhe trasy, zober radsej benzin.
 
problem byl ze benzin nebyl moc moznost (hlavne skoro 100k rozdil v cene a zaroven nic zajimaveho) o tomhle problemu jsem cetl ...a mel bych to prevazne na delsi trasy nez na popojizdeni po meste

no VIN mam k dispozici ...
119244 poslednich 6 cisel mam tady :))) ale faktem je ze v tomhle jsem trochu novacek :)
 
Poslední úprava moderátorem:
Tak to je jedno z úplně prvních. Pokud to nechceš riskovat (když neznáš historii), kup cokoliv VIN > 148781.
 
na historii muzu kouknout v autorizovanem servise ne? nebo respektive tam by mi mohli neco prozradit :)
Autorizovaný servis vidí jen záruční opravy. Auto má nevykonané servisní kampaně
AJ024* - únik výfukových plynů u vstřikovače, výměna vakuové pumpy a přeprogramování PCM
AH030A - problém s ručně ovládanou parkovací brzdou
AG014A - problém s tlumicími vzpěrami zadních výklopných dveří
Jediné, co bylo v rámci záruky provedeno s vačkou, byl proplach motoru, výměna oleje a nasazení jemnějšího filtru při 56120 km.
Bez prohlídky u AO Mazda a diagnostiky stavu turbodmychadel bych to nekupoval. Stejně počítej s tím, že tu vačku uděláš za vlastní peníze.
 
Poslední úprava:
Do dvaceti s prací. Ale pokud budou dělat v servise čerpadlo v rámci AJ024, je lepší udělat s tím zároveň.
 
@shr3k : Pokud vím, tak není žádná normální cesta, jak z VIN kódu vyčíst datum výroby vozidla, alespoň u Mazdy. Tak bych se rád zeptal, vzhledem k tomu jaká kouzla dokážeš s VINem, nedokážeš to prosím zjistit? Stačil by jen měsíc a rok, v nejhorším klidně i jen rok. Víc bych když tak napsal do SZ pokud bys byl ochotný...
 
Ne to nijak nejde. Data výroby se odhadují ze servisních informací, kde je uveden VIN a datum.
 
Zdravím všechny. Moji Mazdu 6 první generace jsem přenechal synovi a poohlížím se po kousku 2 generace. V první 6 jsem měl naftu, ale byl to jeden z posledních kousků bez DPF a byl jsem maximálně spokojený. To co tady pročítám mě poměrně děsí, protože to skoro vypadá, jako by to auto s dieselem bylo na občasnou cestu do práce, nebo třeba na nákup po městě doslova nepoužitelné. Jenže sehnat 6 v benzínu je skoro nemožné, alespoň v mojí cenové relaci do 150k. Standardně mám roční nájezd okolo 20k, o víkendech různé výlety a podobně, dovolené po evropě a v týdnu třeba 2x pojezd po městě. Je to opravdu potom tak neřešitelné? M8m vyhlédnutou verzi po FL s 2.2 95kW, plus mám domluvenou kontrolu v servisu po nákupu, poznají tam skutečný stav DPF jak na tom je?
Díky za odpovědi a omlouvám se za možná hloupé dotazy.
 
Mám na 2,0 MZR-CD aktuálně 323100km a DPF funguje jak má. U 2,2 MZR-CD je DPF v pohodě. Tam neprobíhají regenerace, tak často.
 
Zdravim, tak jsem konecne poridil :D JMZGL697601601824 Mazda 6 2018 2.0 manual najeto 13 500km za 660 k. Koupeno v carstar praha. Auto bylo sice svihle o svodidlo ale opraveno v mazde a podle fotek to odnesli jen dvere a blatnik. Jelikoz jsem to koupil primo od mazdy tak to snad bude OK :D
 
Zdravim, tak jsem konecne poridil :D JMZGL697601601824 Mazda 6 2018 2.0 manual najeto 13 500km za 660 k. Koupeno v carstar praha. Auto bylo sice svihle o svodidlo ale opraveno v mazde a podle fotek to odnesli jen dvere a blatnik. Jelikoz jsem to koupil primo od mazdy tak to snad bude OK :D
Vybavovy stupen? Dik

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Super výběr. Snad nebudou ty plechy v budoucnu dělat problémy. A to byla předváděčka?
 
Back
Top