• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

  • Vlákno založil Vlákno založil Vitus
  • Datum založení Datum založení
Ahoj, DISI ve vybave GTA mam jiz dele, nez rok, najeto od koupi 22 tis km - zavady zadne, pouze vymeny oleje, filtru a preventivne i svicek. Ptal jsem se na ten motor i borcu z Autopalkovice (coz jsou na Mazdy profici) a dle nich naprosto bezproblemovy motor, stejne jako starsi 108 kw neprimy vstrik. Tankuju pouze 100 oktan, ale nevadi pry ani klasicky 95. Co se tyce vykonu, na netu se doctes, ze je to docela line. Za sebe muzu rict, ze vykon naprosto odpovida udavane hodnote 114kW, ALE ma to dlouhe prevody, takze pro sviznou jizdu ji musis drzet ve vysokych otackach, coz vyzaduje vetsi praci s prevodovkou. V nizkych opravdu muze pusobit line, coz je dan za delsi prevody, ktere naopak potesi na dalnici. Spotreba dlouhodoba 7.5 az 8l, mimo mesto se da zajet i pod 7. Pokud tomu neustale slapu, spotreba okolo 9. Za me naprosta spokojenost ;) Musim vsak rict, ze jsem koupil naprosto zachovaly kousek, cemuz odpovidala i cena.
Dík za reakci - dlouhé převody mi vyhovují, to by problém nebyl. Chtěl jsem používat standardní benzín 95, tak snad ok? Dále, moc toho nenajezdím, tak 6 tisíc km za rok. Spíš na co si dát pozor při koupi? Dá se nějak ověřit stav vstřikovačů třeba na nějalé diagnostice?
 
Problémy se spolehlivostí nejsou, pokud se mění včas olej a tankuje se kvalitní palivo ideálně s vyšším OC, neměl by být problém
 
Pouzivat se da, ale osobne si myslim, ze 100 oktan ji chutna vice, k 95 bych dal alespon nejaka aditiva. Stav vstrikovacu podle me na diagnostice nezjistis, nejvic temto motorum skodi permanentni jizda na spotrebu v nizkych otackach. Toho karbonu bych se uplne nebal, vsechny moderni "Skyaktiv" benziny jsou primovstrikove a plati za velmi spolehlive motory. Auto by melo mit ideálně uplnou servisni historii, taky se obcas v bazaru najde kousek s vyssi mirou koroze na podvozku. Jinak jako lajk ti reknu, ze velmi dulezity prvek u koupi ojeteho auta je i to stesti na dobry kousek a predchoziho majitele :)
 
@michal01 Čau, GH 2.0 DISI vlastním 2 roky, najel jsem necelých 30000km tankuju 95 a přidávám aditivum VIF. Dosud jsem neměl s motorem žádný problém (jakožto i se zbytkem auta :)) servis pouze výměna oleje po 15000km a filtrů. V úterý jsem absolvoval technickou bez jediné závady a na emisích technik podotkl že tak perfektní naměřené hodnoty se vidí málo kdy. Průměrnou spotřebu mám 8.2l, jezdím převážně město a když se dostanu na dálnici tak auto většinou proženu :D:D při klidnější jízdě po okrskách se dá jet i pod 7l.
 
Chlapi, díky za reakce. Má to být auto z Německa, snad s kompletní servisní historií (prověřím), tak snad bude v dobrém stavu - ještě jsem ho neviděl :)
 
Dobrý den,
plánuji nákup ojeté M6 a viděl jsem tuto GG/GY z roku 2007 http://www.amc-chrudim.cz/nabidka-automobilu/6-2-0-16-108-id:5181.auto (VIN JMZGY19F671448896). Koukal jsem i ze spodu a nedokážu posoudit, jak hodně je závažná ta koroze, jak to může dělat problémy a jak dlouho by takové auto mohlo vydržet.
Díky za postřehy

Zobrazit přílohu 22283 Zobrazit přílohu 22284 Zobrazit přílohu 22285 Zobrazit přílohu 22282
Ahoj, před zhruba 3/4 rokem jsem v AMC Chrudim koupil také M6, ale MZR-CD 105 KW, čili diesel. Kdybych tady měl psát celý příběh nákupu a toho, co jsem si s autem užil, asi by to bylo na seriál. Ale to třeba někdy příště. Jen k té korozi. Má M6 vypadala zespodu stejně, možná i hůře. Jediné štěstí bylo, že to majitel v Německu nastříkal. Jinak by bylo po autu. Já jsem to před zimou očistil a znovu ošetřil a je to OK. Letos to asi udělám pořádně, loni už nebyl čas a energie na kvalitu. Na zadních lemech jsem měl pár puchýřků, takže to jsem pořešil a pravidelně si to hlídám. Pokud jde o cenu, tak má M6 původně začínala také na 120 tisících, ale jak tam stála a stála, tak já ji nakonec koupil za 83. Jen jsem do ní už dalších 70 vrazil :). Hold, nikdy jsem předtím neměl diesel.... Ale nelituji, dnes je auto v perfektním stavu a vše funguje jak má. Dokonce už se s ním nebojím i jezdit :). Docela hodně jsem toho za ten skoro rok o Mazdách načetl a s benzínem určitě nebude tolik starostí jak s dieslem :). Chce to pořádně projet a prohlédnout s někým, kdo takovou Mazdu má, ví co a jak a může porovnat. Tak hodně štěstí a zdaru při nákupu.
 
@michal01 Já jsem měl DISI 2.0 114 kW dvě, obě z roku 2010. U té první mi zlikvidoval jeden dobrák zadek na dálnici a koupil si ji zkušený servisák Mazd na opravu, aniž se s ní projel! Takže evidentně neměl obavy. Najel jsem s nimi celkem asi 140 tis. km a neměl jsem s ani jednou jediný problém s motorem, ostatně skoro s ničím. Ale skoro jsem nejezdil krátké trasy, v Praze přes celé město z domů do práce je to hned skoro 20 km, ale většinou dálnice a delší cesty. Palivo obvykle aditivované 95 okt. S výkonem a pružností žádný problém, netáhla moc v nízkých otáčkách do cca 12 tis. km, pak už v poho. Zřejmě toho za rok moc nenajezdíš, tak s rozmyslem.
 
Chlapi, díky za reakce. Má to být auto z Německa, snad s kompletní servisní historií (prověřím), tak snad bude v dobrém stavu - ještě jsem ho neviděl :)
Tak jsem ho dneska viděl, rok 2010, 2.0, 114kW DISI, najeto cca 140 tisíc, cena skoro 230 tisíc, udělal jsem nějaké fotky, hlavně spodku - jsou tady. Kdybyste se prosím někdo kouknul, co na to říkáte, já sám moc zkušenosti nemám. Díky moc.
 
Běžný stav, nic hrozného, auto po někom, kdo se o spodek vůbec nestaral. Povrchová koroze dílů podvozku lisovaných z 2-3mm plechu, očistit, vzít odrezovačem, natřít/nastříkat antikoro barvou. Nápravnice pod motorem vypadá OK, výfuky vydrží ještě 10 let včetně trubky, případně taky očistit, odrezovač a zinkový sprej.
 
Já bych z těch přírub na výfuku měl strach, sám to mám podobně jen trochu lepší, sám jsem zvědavej jak dlouho to vydrží. ta náprava vypadá hůř jak na mým autě z r. 2007 a to jsem pořizoval za nižší cenu (2.5) . Pokud to chceš brát šel bych s cenou dolů. Rozhodně bych kouknul jak jsou na tom brzdiče, pokud jsou na výměnu opět cena dolů, já v autodílech (APM) čekal měsíc na doručení, pak mě řekli že v celé evropě nejsou, naštěstí to u mě jde řešit opravnou sadou - brzdič na tom tak špatně není, spíš jen orezlej pístek. Je možnost originálního dílu ale tam je cena jinde. nebo z vrakáče, kde zas není jistota jestli ten brzdič nebude za chvíli vypadat stejně.
 
Tak ta cena bych rekl asi odpovida stavu, kdyby chtel topku po faceliftu v dobre vybave, bude treba jeste neco malo prihodit ;)
 
Tak ta cena bych rekl asi odpovida stavu, kdyby chtel topku po faceliftu v dobre vybave, bude treba jeste neco malo prihodit ;)
Asi tak - teda že by mi strach ze orezlé příruby na výfuku (kterej tam viditelně přežije auto) zabránil v koupi konkrétního auta, to asi ne. :D
 
No co tak koukám, tak 2,5 jde sehnat levněji než 2,0 při podobném nájezdu a roku výroby. Asi se pořád lidi bojí spotřeby nebo co.
 
Back
Top