Dík za reakci - dlouhé převody mi vyhovují, to by problém nebyl. Chtěl jsem používat standardní benzín 95, tak snad ok? Dále, moc toho nenajezdím, tak 6 tisíc km za rok. Spíš na co si dát pozor při koupi? Dá se nějak ověřit stav vstřikovačů třeba na nějalé diagnostice?Ahoj, DISI ve vybave GTA mam jiz dele, nez rok, najeto od koupi 22 tis km - zavady zadne, pouze vymeny oleje, filtru a preventivne i svicek. Ptal jsem se na ten motor i borcu z Autopalkovice (coz jsou na Mazdy profici) a dle nich naprosto bezproblemovy motor, stejne jako starsi 108 kw neprimy vstrik. Tankuju pouze 100 oktan, ale nevadi pry ani klasicky 95. Co se tyce vykonu, na netu se doctes, ze je to docela line. Za sebe muzu rict, ze vykon naprosto odpovida udavane hodnote 114kW, ALE ma to dlouhe prevody, takze pro sviznou jizdu ji musis drzet ve vysokych otackach, coz vyzaduje vetsi praci s prevodovkou. V nizkych opravdu muze pusobit line, coz je dan za delsi prevody, ktere naopak potesi na dalnici. Spotreba dlouhodoba 7.5 az 8l, mimo mesto se da zajet i pod 7. Pokud tomu neustale slapu, spotreba okolo 9. Za me naprosta spokojenost Musim vsak rict, ze jsem koupil naprosto zachovaly kousek, cemuz odpovidala i cena.