• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

To vypadá super ta oprava. Myslím si, že je to hodně férový přístup prodejce, že k tomu máš i dokumentaci opravy.
 
Dobrý deň,

chcel by som sa opýtať na Mazdu 6 10/2015 JMZGJ691691326901. Spadá toto auto do problémových motorov? Má cca 160 000km. Ďakujem.
 
Moje M6 2004 GG ma najeto krasnych 310 000 servisovana kazdych 20 000 a slape nadherne jen byla bez znacek pripravena na srot tak si ju spravuju v garazi, jeste je treba vyvarit a nalakovat a doufam ze sa pochlubim na nejblizsim srazu :)
 
Jenom pro orientaci pro nováčky.,Kdo chce koupit Mazdu 6 Skyactiv,,tak podle posledního šestičíslí lze zjistit verzi.Pokud šestičíslí začíná 1,tak je to GJ od začátku výroby.Pokud 3,tak je to GJ 1.facelift,pokud 5,tak je to už GL a pokud 6,tak je to r.2018 -dodnes.(bez spodních mlhovek).
 
I v dnesni konkurenci je dle meho porad Mazda z tech (nej)lepsich, zvlast s prihlednutim k designu a jizdnim vlastnostem... co jinyho zvolit?

Mně Mazda, ve srovnání s jinými značkami, připadá nadprůměrně kvalitní i spolehlivá. Souhlasím s tím, co píšeš, že to určitě není dokonalá značka a má některé věci zbytečně poddimenzované. Jenže, pokud zapátrám ve své vlastní historii, Mazda je první auto, se kterým jsem téměř nic neřešil. Nebýt těch zpětných zrcátek, servis bych neplánovaně nenavštívil ani jedenkrát.

Vlastnil jsem, jak mnozí ví, koncernovou produkci s jedinou výjimkou, kterou byl Ford. O tom už jsem párkrát napsal, že to byl katalog vad, proto se k němu nebudu vracet. Jenže i každé další auto, které jsem kdy vlastnil, mělo nějaké problémy. Většinou se naštěstí projevily v záruce, takže na ně nevzpomínám ve zlém. Na VW mi odešla vodní pumpa a posilovač řízení. Dále jsem řešil známý problém s rozvodovým řetězem a čidlem motoru. Na Škodovce mi odešel kompresor klimatizace, čidlo výfukových plynů a praskla sací hadice u turba. U Audi mi hučela ložiska a poměrně často jsem musel na geometrii. Nikdy jsem to úplně 100% nevyřešil, protože podle servisu bylo vše ok, přestože mechanik při zkušební jízdě problém zaregistroval. Všechny tyhle problémy v prvním nebo druhém roce života. Nesrovnávám tedy nové Mazdy s problémy aut po pár letech provozu.

Za potvrzení kvality Mazdy považuji hlavně interiér. U VW mi začal interiér vrzat, některé plasty byly poškrábané. U Škodovky jsem měl strašně oleštěný volant a praskl mi měkčený plast, kde se opírá pravé koleno řidiče. U Audi byly viditelně opotřebené sedačky, opravdu hodně a to v době, kdy jsem vážil o pár kg míň než dnes. :) Když se ale podívám na Mazdu 6, je po dvou letech v naprosto špičkovém stavu. Jediné menší opotřebení je vidět na volantu. Mazda CX-3 po 10 tisíci km voní novotou, jakoby vyjela z prodejny. Co mě taky udivuje je, že obě Mazdy mají neskutečně čisté motory. Čas od času je utřu navlhčeným hadrem, ale stejně jsem se choval i k ostatním autům. Přesto oba motory vypadají jako nové. U CX-3 je to pochopitelné, ale Mazda 6 už má něco za sebou.

Vím, že moje zkušenost není statisticky významná a mnozí členové MK řešili problémy, které jsem já neřešil. Ale vidím současně na svém okolí, kolikrát jsou v servisu kolegové z práce nebo rodinní příslušníci (BMW, Hyundai, Renault, ...). Vesměs, pokud si někdo pochvaluje auto, tak jsem to já, nebo kamarád, co si koupil Toyotu. Ten po letech vlastnictví ojetých trojcípých hvězd psychicky nevydržel a koupil si Corollu. Od té doby nechce nic jiného, protože servis vidí jen jednou ročně kvůli oleji. Jediné, co mě na Mazdách štve je, že tolik drobných poškození, co jsem řešil, jsem neměl na všech předchozích autech dohromady. :confused: Manželka včera schytala další šrám na dveřích, na který jsem už volal pojišťováka, protože to bude na přelakování a výměnu jednoho plastu. Za to ale tahle japonská značka opravdu nemůže... :rolleyes:
 
V tomto bazaru ( ačkoliv se tváří jako soukromá osoba) jsem byl osobně. Po telefonu vše cajk apod. Na místě byl námi vybraný vůz orezlý a automobil vypadal spíše jako nějaké pracovní auto, které Němec prostě odstavil. Prodejce sice nabízel slevu, ale odjeli jsme bez auta. Třeba toto GH bude v pořádku, ale doporučuju opravdu velmi důkladnou prohlídku.
 
V tomto bazaru ( ačkoliv se tváří jako soukromá osoba) jsem byl osobně. Po telefonu vše cajk apod. Na místě byl námi vybraný vůz orezlý a automobil vypadal spíše jako nějaké pracovní auto, které Němec prostě odstavil. Prodejce sice nabízel slevu, ale odjeli jsme bez auta. Třeba toto GH bude v pořádku, ale doporučuju opravdu velmi důkladnou prohlídku.

Dekuji za reakci :) letos jsem prohlidky uz absolvoval 3x a i kdyz jsem defakto laik co pozna par zakladnich veci tak na fotkach krasa a realita bohuzel jinde :-( tuhle mazdicku mam 400km od bydliste znamenalo by to pro me volno v praci cely den v haji, projety benal a zbytecny cas kdyby stala za nic. I kdyz pres telefon klasika je krasna, nebourana, bez investic, na podvozku prej provedena antikorozni ochrana v nemecku :D Proto raci zkousim jestli tohodle soukromnika/bazar nema nekdo pobliz nebo se byl kouknout a napise mi rovnou je to plečka kašli na to :D
 
My jsme to Zlina taky meli daleko...Ted uz bych se tam osobne neobtezoval jezdit.
 
Po svých zkušenostech s nákupem aktuálního vozu bych se už jen na tuzemský trh ojetin neomezoval
 
Ja hledal 3/4 roku kombik po bazarech, nakonec jsem vzal liftback ze soukromýho inzerátu. V bazarech samy vraky a polovraky
 
Já vybíral skoro rok, primárně mobile.de, autoscout a auto1.com. Bohužel GH po FL s 2.5 benzínem je jak šafránů a když už se nějaká objevila, tak za šílenej peníze, cca 11 tis. EUR plus. Zkoušel jsem i místní prodejce v ČR, ale jednání mě odradilo vždy, nakonec jsem měl štěstí a v únoru jsem dovezl z Ingolstadtu tohoto pohřebáčka na fotce z roku 2011 a nájezdem 105 00km. Cenově 8 600Eur. Víceméně se objevil inzerát a za hodinu na to jsem již auto bookoval. Držim palce s výběrem, neni to vždy uplně snadný. V současný chvíli se snažim pouze dohnat @Max6 na výměnu brzd. :))

20190420_191305_HDR.jpg
 
Dobrý den,
koukal jsem na ten inzerát a auto vypadá fajn a zachovale. Podvozek podle mě odpovídá věku vozu. Zadní díl výfuku je podle mě po výměně. A z fotek nejsou vidět lemy. Hlavně zadní rády kvetou. Chce to zkontrolovat.
Já si teda nejsem jistý tou cenou, přijde mi vysoká. Ale důležité bude svezení.
 
Dobrý den,
koukal jsem na ten inzerát a auto vypadá fajn a zachovale. Podvozek podle mě odpovídá věku vozu. Zadní díl výfuku je podle mě po výměně. A z fotek nejsou vidět lemy. Hlavně zadní rády kvetou. Chce to zkontrolovat.
Já si teda nejsem jistý tou cenou, přijde mi vysoká. Ale důležité bude svezení.
Díky za reakci. Jak dlouho má takové auto šanci ještě vydržet? 5,6,7 let?
 
Zdravím,
nabízí se možnost koupit Mazda 6 GH r.2010 tj. po FL, takže je tam 2.0 DISI benzín, najeto cca 160tisíc, cena cca 225 tisíc. Četl jsem různé ne příliš povzbudivé komentáře jinde, tak se ptám, zda je skutečně lepší se tomu vyhnout? Nevyžaduji nějaké sportovní ježdění, takže mi eventuelní "lenost" moc nevadí, spíš jde o problémy se spolehlivostí motoru (karbon atd.). Díky za postřehy.
 
Ahoj, DISI ve vybave GTA mam jiz dele, nez rok, najeto od koupi 22 tis km - zavady zadne, pouze vymeny oleje, filtru a preventivne i svicek. Ptal jsem se na ten motor i borcu z Autopalkovice (coz jsou na Mazdy profici) a dle nich naprosto bezproblemovy motor, stejne jako starsi 108 kw neprimy vstrik. Tankuju pouze 100 oktan, ale nevadi pry ani klasicky 95. Co se tyce vykonu, na netu se doctes, ze je to docela line. Za sebe muzu rict, ze vykon naprosto odpovida udavane hodnote 114kW, ALE ma to dlouhe prevody, takze pro sviznou jizdu ji musis drzet ve vysokych otackach, coz vyzaduje vetsi praci s prevodovkou. V nizkych opravdu muze pusobit line, coz je dan za delsi prevody, ktere naopak potesi na dalnici. Spotreba dlouhodoba 7.5 az 8l, mimo mesto se da zajet i pod 7. Pokud tomu neustale slapu, spotreba okolo 9. Za me naprosta spokojenost ;) Musim vsak rict, ze jsem koupil naprosto zachovaly kousek, cemuz odpovidala i cena.
 
Back
Top