• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Nefunkční sklápění vnějších zrcátek a jejich mechanismus

Měli jste už problém s nesklápějícím se zrcátkem?


  • Celkem voličů
    163
a nyní je to i na M6 a to ještě nemrzne.
Tak tohle mi dělá kráska tak 3x do roka. Vždy pak fouknu trochu více maziva na zámky do mezery mezi otáčenou částí a pevným černým plastem a paralelně jednou, dvakrát zrcátko doprovodím lehkým tlakem po celé dráze pohybu. Napotřetí max. se vždy chytlo a jede se dál. Nějak jsem si i vsugeroval, že odpočinek jim škodí, tedy vrtím s nimi téměř vždy. Při ledové krustě rukou předem proklepu a zatím stále žijí. Komentáře směrem k výrobci spolknu..., raději.
 
Masakr. Doufám, že ty novější Mazdy (2021-2022) už to mají nějak vyřešené.
...a nam to porad na dalsich dvou novych autech i po dvou a pul letech slape jak hodinky. Ja fakt premyslim, cim to muze bejt, ze to nekomu porad odchazi, a nam zatim nikdy, ani na zadny predchozi (tuk tuk)... nicim to nemazu, pri myti nezakryvam. Ale taky treba nejezdim na wapku, nebo to nepouzivam, kdyz snezi a/nebo je hluboko pod nulou.
 
Mazda na reseni notorickych problemu napric radami a generacemi naprosto, slusne receno, dlabe (zrcatka, predni naprava, sametky...).
Jestli na to ta mazda nedlabe proto, protoze jde porad o ojedinele problemy z pohledu "shora", ac z pohledu zespoda a na forech se to muze zdat jako rozsirene drama (neklanim se ani na jednu stranu, jen nabizim jedno z vysvetleni). To me uci kazdodenni prace s daty o chovani uzivatelu, byt ve virtualnim svete...
 
Já předpokládám, že tu jen tak netlacháme ve virtuálním světě, ale řešíme to se servisními místy - alespoň já to tak dělám. Následně předpokládám, že data z reklamací někdo vyhodnocuje.
 
Mne blbnú vždy tak 2-3 dni po umytí wapkou (sklapajú sa tak do polovice). Potom tam niečo asi uschne a zas fungujú do umytia normálne.
 
tak ze servisu ( Příbram ) psali, že už to objednali, proběhne výměna ? . Jen nevím, jestli jen jedno, nebo rovnou obě
 
Mně začalo jedno blbnout krátce před skončením záruky. V CB AUTO vyměnili tenkrát obě. Je to už skoro 2 roky, sklápím furt, wapku nepoužívám a zatím v poho.
 
Jestli na to ta mazda nedlabe proto, protoze jde porad o ojedinele problemy z pohledu "shora", ac z pohledu zespoda a na forech se to muze zdat jako rozsirene drama (neklanim se ani na jednu stranu, jen nabizim jedno z vysvetleni). To me uci kazdodenni prace s daty o chovani uzivatelu, byt ve virtualnim svete...
Byl jsem v zázemí skladu jednoho autorizovaného servisu a těhle vadných zrcátek tam měli dvě plný fakt velký krabice. Mazda řeší (upgraduje díly) i u daleko menších prkotin, který by ani člověka nenapadli že je na nich něco špatně. U těch zrcátek by asi museli udělat hodně velkej upgrade...
 
Dvě plný krabice na celej trh napříč všemi modely je úplný nic, nebo se pletu? Tipuju ze tady jezdí snadno 20 tisíc potenciálně dotčených aut...

Co se tyka jinych změn jiných komponent, nejsou za zmenami výrobní usppry nebo změny dodavatelů? V automotive nepracuji, ale samovolna zmena komponent mi nedává velký smysl, pokud nejde o něco závratné se kaziciho, nebo právě kvůli úspoře či změně dodavatele nebo cen materiálu atp.
 
Dvě plný krabice na celej trh napříč všemi modely je úplný nic, nebo se pletu? Tipuju ze tady jezdí snadno 20 tisíc potenciálně dotčených aut...

Co se tyka jinych změn jiných komponent, nejsou za zmenami výrobní usppry nebo změny dodavatelů? V automotive nepracuji, ale samovolna zmena komponent mi nedává velký smysl, pokud nejde o něco závratné se kaziciho, nebo právě kvůli úspoře či změně dodavatele nebo cen materiálu atp.
Dvě plný krabice rozbitých zrcátek v jeden okamžik v jednom autorizáku. Ty krabice se zabalí, odešlou pryč a začnou plnit další (byl jsem v jednom - slovy jednom autorizáku, ne na skládce). To mě přijde jako sakra hodně.
 
Už při pořízení nového vozu jsem doma při výčtu nedostatků (přednosti rozhodně převažovaly) manželku upozornil, že prvé co se podělá, budou zrcátka.... a Voilá, po čtyřech letech jsem od ní dostal hlášku "to u spolujezdce nějak blbne". Jinak klepu na dřevo, pouze měním ojeté destičky a motorolej, Mazda šlape jak hodinky. Takže na jaro v rámci při pozáruční servisní prohlídce si to nechám zrcátko rozbrat a nějak vyřešit natrvalo. Nebo aspoň na co nejdéle.
 
Uplně stejný problém mám já na své M3 BP. Když jsem měl jed do servisu na zjištění závady tak zrcátko začalo po měsíci zázračně opět fungovat bez problému. Tak jsem to odložil a čekám kdy se závada opět projevý.
 
Na BN to zatim funguje. Sklapeni stale zapnuto pri zamceni, pri myti wapkou vezmu i zrcatka a ted v zime si to poradi i s namrzlym snehem.

I kdyz na podzim se to chovalo jedno rano divne - uplne se neotevrely, ale jak jsem vzal za kliku, tak dojely. Kdyz jsem zavrel dvere, tak se zase malicko sklaply, tak o centak. Parkrat jsem otevrel a zavrel dvere a rozhybaly se. Mozna to delalo jen u ridice, tomu to trva asi o vterinu dele, jak pravemu. Tot zatim jediny problem, tuk tuk.
 
Back
Top