• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Odhlučnění vozidel

@stativ @Ondrej K @M3grey

Chlapi dám na Vás a vezmu jen multi. Přihodím čtyři pláty do košíku navíc, aby náhodou nechybělo.
Jinak Nexeny už nemám, na těch jsem pořídil auto a měnil jsem za Hankook Ventus evo2 225/45 R18. Maj 70db jako zimní Dunlop Winter Sport 5 R16. S tým tlumenim to bude už OK :)
 
ja kupit teraz novu mazdu tlmim strechu nieco dvere skrze hudbu, kufor u komb a tiche pneu. Podla mna je to najlepsi pomer cena,cas/vysledok,
 
Zkoušel někdo doma odhlučnění auta?
Nebo případně nechal dělat?
Zajímalo by mě jak moc je to poznat, jestli to má smysl?
Díval jsem se na fotky na ahifi.cz, jsou tam i dvě realizace na BM a u toho ceny a fotky a výpis použitého materiálu. Co jsem počítal tak materiál samotný cca 7 tisíc.
Rozebíral někdo plasty v kufru a ve dveřích? Na starém BA to bylo celkem bez problémů.
https://www.ahifi.cz/clanky/detail/mazda-3-skyactiv-odhlucneni-vozidla.htm
https://www.ahifi.cz/clanky/detail/mazda-3-odhlucneni.htm
 
Díky kouknu, já prošel všechny vlákna u BM abych nezakládal duplicitní položky a na jiné nekoukal
 
Z nudy :) jsem se pustil do odhlučnění mojí trojky. Nakoupil jsem materiál přesně podle: https://www.ahifi.cz/clanky/detail/mazda-3-odhlucneni-1.htm
Nevím, kde se stala chyba, ale Alubutyl 18 mi nevyšel podle plánu a podle odkazu :). U zadních dveří, obě strany, jsem už na vnitřní plech musel nalepit Gladen aero multi. A to jsem fakt měl minimum odpadu. Tak jenom takový postřeh, už nemám čas objednávat další, chtěl jsem to mít dveře hotové, než se teď ochladí, dneska jsem to dodělal. Nemám ještě kufr a zadní podběhy, to počká. To mi ten Gladen multi určitě nevyjde. Jinak celé to i s balíkem vážilo 27 kg. Teď mám v autě tak cca 20 kg. A ještě taková nepříjemnost:

IMG_20191127_135905.jpg
 
No, musím se opravit, přepočítal jsem to, tak ne 20, ale cca 18kg zatím. Ale je to fakt znát, jsem rád, že jsem do toho šel nakonec.
 
A dělal si přední podběhy? Jestli ano dával si 2 vrstvy nebo jen jednu?
Ještě by mě zajímalo jak jde oddělat tapec na dveřích, na starém BA jsem za to zespodu chytnul a vycvaknul a potom tahem nahoru vyndal, je to stejné? Nerad bych něco urval, nějaké zkušenosti u BM už mám, rozdělával jsem plasty na pátých dveřích kvůli kameře a pak plasty na prau u řidiče kvůli napájení přední kamery.
 
Já včera objednal jen do předních dveří - trochu mi za studena vibrují tapecy, tak to zkusím podlepit a uvvidím, jetli bude znát nějaké drobné zlepšení - na jaře bych pak vytlumil komplet.
Tlumíte i vnitřní plech - bojím se, že se tam pak nepůjde dostat při případné poruše stahovačky - auto ještě v záruce.
 
Na podběhy jednu vrstvu, lepil jsem i do toho prostoru za podběh směrem ke dveřím, jak to mají na foto v ahifi. Tapec šel sundat celkem v pohodě, jen jsem ho tahal směrem k sobě až byli všechny příchytky venku (některé zůstali ve dveřích :)), pak lehce přizvedl. Zadní tapec stačí jenom tahat k sobě. Tlumil jsem i vnitřní plech, moc fotek nemám, ale v podstatě podobně, jak v odkazech, jenom zadní dveře vnitřní plech jsem už musel dát Gladem multi, protože Alubutyl došel. Tu pěnu jsem nedával do celých dveří, jenom zhruba 1/3 - prostor za reprákem. Něco málo jsem vylepil i tapec, zadní hlavně pěnou, protože té mi zůstalo navíc, ale jestli to k něčemu je, to nevím. Hlavně jsem nalepit těsnění po obvodu tapecirunku. Výsledek super, na dno kufru se asi vyprdnu, je tam ten polystyren a rezerva, když tak udělám ještě podběhy zevnitř, z toho, co mi zbylo.
IMG_20191128_111228.jpg IMG_20191128_115251.jpg IMG_20191128_124132.jpg IMG_20191119_130412.jpg
 
Poslední úprava:
Při sundávání těch podběhů se asi musí sundat kolo ne? Nebo to jde s kolem?
Dno kufru je podle mě zbytečné, padne tam hodně materiálu a asi to moc nepomůže co jsem četl, zase na druhou stranu nemusíš nic rozdělávat:) To odhlučnění motoru je znát?
 
Stačí zvednout heverem, ale je s tím dupačka trochu, špatný přístup pod nárazníkem, ten podběh tam je vsunutý pod další plastový kryt, kde je schovaný šroubek. Musíš ten plast vyhnout, celkem dost, anebo ho celý sundat, což nevím, to by asi nešlo, když máš zvedlou jenom jednu stranu auta, já ten plast vyhnul. Jinak mám vytlumený i prostor pod čelný sklem, se nezdá ale je tam dost místa, jeden kus G multi tam v pohodě vleze. Zvuk od motoru i předních kol je teď tišší a hlavně takový tlumený, fakt o třídu výš a samozřejmě, že BOSE taky povýšilo :). Jo, s tím kufrem pravda, jediné místo, které nemusíš rozdělat, jinak je to celkem dupačka.
 
Při sundávání těch podběhů se asi musí sundat kolo ne? Nebo to jde s kolem?
Dno kufru je podle mě zbytečné, padne tam hodně materiálu a asi to moc nepomůže co jsem četl, zase na druhou stranu nemusíš nic rozdělávat:) To odhlučnění motoru je znát?

Minimálně vepředu to jde i s kolem, ale chce to si auto přizvednout, aby kolo kleslo a měl si víc místa.
 
Jinak mám vytlumený i prostor pod čelný sklem, se nezdá ale je tam dost místa, jeden kus G multi tam v pohodě vleze.
To jsi asi sundával ten plast v motorovém prostoru ne? Jde to dobře vyndat nebo je tam nějaká záludnost?
 
Back
Top