• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Odhlučnění vozidel

To jsi asi sundával ten plast v motorovém prostoru ne? Jde to dobře vyndat nebo je tam nějaká záludnost?
Jenom odmontuješ stěrače, vytáhneš několik příchytek a potáhneš směrem k motoru. Nemusíš ani rozpojovat hadičky ostřiku oken, celý plast si povytáhneš k motoru, tolik abys měl přístup, potom ještě odmontuješ celý rám s motorkem od stěračů. To je celkem jednoduché. Pořádně vyčistit a odmastit a je to.
 
Též jsem odhlučnil prostor pod předním sklem. Nemyslím si ale, že by to mělo zaznamenatelný efekt.
 
Já udělal podběhy, kapotu a ten prostor pod sklem během dvou dnů, aniž bych mezitím jezdil s autem, takže, popravdě, nemůžu hodnotit přínos každé částí zvlášť. Ale znát to bylo jako celek, nejvíc asi udělají potom celkově dveře.
 
Ja to tlumil s velkým časovým odstupem, takže jsem poznal hned, že efekt byl takový nějaký žádný ;)
 
Díky za zkušenosti, jíá mám v plánu asi nejdřív přední podběhy a dveře a možná kapotu, pak uvidím jestli budu spokojen:)
Přijde mi že někdy je to tiché a jindy to docela hučí, asi hodně záleží na hodn směru větru, samozřejmě na povrchu silnice - mokro, sucho atd.
 
Podle me hodne udela i kufr (vcetne boku, kapes) a prostor pod zadnima sedackama. Ale sezere to hodne materialu ;)
 
Kapotu určitě, má to smysl, zvuk motoru je příjemnější, tlumenější, i při vytočení.
 
Kapotu určitě, má to smysl, zvuk motoru je příjemnější, tlumenější, i při vytočení.
Právě jsem koukal i na ty tvoje fotky kapoty, že jsi nedal ten matroš v celku, ale jen do těch prohlubní, na ahifi tam dali jeden velkej kus, ale právě nevím jestli ten originál, přes to ještě dávali zpátky, nejspíš, jo, pokud se tam vešel:)
 
na carmedia.cz mají teď docela dobré slevy na autokosmetiku i odhlučnující matroš, tak jestli někdo přemýšlíte....
 
Právě jsem koukal i na ty tvoje fotky kapoty, že jsi nedal ten matroš v celku, ale jen do těch prohlubní, na ahifi tam dali jeden velkej kus, ale právě nevím jestli ten originál, přes to ještě dávali zpátky, nejspíš, jo, pokud se tam vešel:)
No já si s tím vyhrál trochu, nejdříve tím Alubutylem, pak tak samo vystřihl a vylepil i tou pěnou :). Měl jsem za to, že to tak měli i oni na některých fotkách ale teď to nemohu najít :). No už to tak nechám. Co jsem četl dotazy na jejích stránkách ohledně aplikace těch materiálů atd., tak všude píšou, že ta pěna, molitan (Gladen Aero Wave) se lepí jako druhá vrstva na ten Alubutyl, takže nevím, proč to mají přes celou kapotu. Miň práce :). Jinak ten původní tlumící matroš už zpátky nedáš, ani kdybys to udělal, jak já a ani v ahifi to nedoporučuji.
 
Tak už mám hotové přední dveře. Ještě to pudu projet ale zatím zvukově teda super - musel jsem ubrat basy v nastaveni zvuku.
Vnějsí plech jsem vylepil 1,8mm alubutilem, vnitřní plech jsem neřešil - jen par pasku alubutylu a tapec kombinace alubutylu a 7mm noiseflexu (super matros - jde na 99% zmáčknout tak pak nezavazí při montáži zpět.

A438262C-F2DC-4827-881B-69E902037A3F.jpeg 5808A8D5-797A-42C8-90AC-BCE058100C01.jpeg 5C2D39B9-629B-4205-8A10-C3679C0D6990.jpeg 9F4CCB8F-2EC3-48C5-95F4-B503B59C1CDA.jpeg B84E7768-7EF5-4626-B27D-51783A331492.jpeg
 
Materiál vyšel na cca 1000,- ve slevě - padlo tam toho dost - ale opravdu jsem hodně podlepoval i tapecy - chtěl jsem ať jsou pevnější a zdá se povedlo se. Instalace triviální - rozhodit dveře 10 minut, vnější plech je fakt na chvilku - není třeba se s tím crcat, ale chytá to fakt pěkně a u BN je hafo místa ve dveřích.
Chtěl bych se oprostit od placeba, ale na první dobrou je lepší hudba - BOSE teď může hrát na level 45 a nic nedrnčí (víc jsem nezkoušel, včera jsem něco vypil a už mě třeštila hlava :D)
Druhá věc je, že auto mi přijde pohodlnější - jako by se zvýšila tuhost karoserie. Dneska jsem jezdil v mokru, včera v suchu tak těžko posoudit - přijde mi to tiché, ale já si nijak extrémně na hlučnost BN neztěžoval. Zdá se mi, že jsou méně slyšet zrcátka.
Budu postupně přidávat další díly (zadní dveře, podběhy) tak uvidím. Dveře zatím u mě 100% ano
 
Ja mam material uz nakupeny rok len som nenasiel cas nato ale na jar sa uz nato.chystam spolu s natretim brzdovych strmenov tie zacinaju chytat hrdzu. Ja planujem dat na stp este gladen wave. Rozmyslam ze ho pre istotu este nastriekam impregnacnym sprejom a naspodok streknem vosk ako som vystriekal prahy. Ked si uz mal dvere rozobrate nestrekol si ich dole voskom?

Odoslané z SM-A520F pomocou Tapatalku
 
exBURN, já si to nemůžu pořád vynachválit :), uvidíš, až to budeš mít komplet, fakt o lvl výš. A též mám pocit, že to auto je takové tužší na špatné cestě, ale já tam mám toho materiálu už víc. Do toho se fakt vyplatí investovat.
 
Poslední úprava:
JJ, budu pokračovat - teď jsem chtěl testnout ty dveře a na jaro udělám zadní dveře podběhy a uvidím jak kufr.
 
chystam spolu s natretim brzdovych strmenov tie zacinaju chytat hrdzu.

Odoslané z SM-A520F pomocou Tapatalku

Já nastříkal auto proti polétavé rzi Bilt Hamber Korrosolem, docela to vzalo i brzové třmeny a ten plech za kotoučem, pak to bylo jak nové.
 
Já nastříkal auto proti polétavé rzi Bilt Hamber Korrosolem, docela to vzalo i brzové třmeny a ten plech za kotoučem, pak to bylo jak nové.
Nedělal sis náhodou fotodokumentaci před a po? Docela by mě to zajímalo... A jen posprejovat, bez mechanického čištění?
 
Nedělal sis náhodou fotodokumentaci před a po? Docela by mě to zajímalo... A jen posprejovat, bez mechanického čištění?
Mám nějaké fotky před i po, ale jestli z toho něco poznáš nevím. Nic jsem mechanicky nečistil, jen nasříkal. S autem sem různě drbal, tak to není natočený stejně.
První je před, prostřední když jsem to nastříkal a ta poslední je po.
Ale ty brzdiče se chystám stejně přetřít, jsou dost hrubý a ten prach na nich hned drží zpátky, ale nejspíš až na jaře, až budu dávat letní, asi je stejně něčím vydrhnu a nastříkám znovu tím Bilt Hamber Korrosolem a pak barvou na brzdy.

1.jpg 2.jpg 3.jpg
 
Poslední úprava:
Back
Top