• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Odhlučnění vozidel

  • Vlákno založil Vlákno založil Krabat
  • Datum založení Datum založení
Zdravím! Já jsem si svojí lásku nechal odhlučnit u https://www.google.com/search?q=/odhlucneni-auta/ . Cena byla super a i kvalita provedení je fakt na úrovní.
 
@doniator Ty prosím tě, umíš dávat i jiné, než google vyhledávací odkazy? Chápu, že máš svoji "lásku", kterou sis někde nechal odhlučnit, ale místo toho, abys ostatním sdělil něco konkrétního, tak jen dáváš nesmyslné linky, snad kvůli vlastnímu prospěchu?
Kdyby se všchny tvé příspěvky na tomto fóru smazali, uživatelé by nebyli o nic ochuzeni :-)
 
Tak konkrétně ten poslední příspěvek, s ohledem na jeho znění, dost silně zavání reklamou - avšak vzhledem k nižší mentální kondici dotyčné osoby, se to IMHO moc nepovedlo :eek:
 
Ja ještě odhlučníl SPZ při zavírání pátých dveří. Se to tam plácalo děsně. Tak jsem nelepil al folii, co jsem pouzil na výplně dveří a pak ještě dal pěnové proužky mezi rámeček a SPZ a teď je to bez zvuků

IMG_1246.jpg IMG_1248.jpg IMG_1249.jpg
 
Tak za me je TOP reseni znacku prilepit oboustrankou primo na 5. dvere/naraznik. Nejcistci reseni a rozhodne ti nikde nic bouchat a rezonovat nebude. A jako bonus ji nikde nikde neztratis. ;)
 
Tak o ten bonus bych se právě bál
Bych ji přilepil Mamutem, abych se nebál
Eee, takhle je to teď super.
 
Pokud je kvalitni exterierova oboustranka, tak se neni ceho bat. Na M3 prilepeno 2 roky, ani se nehne. Na druhem aute doma 4 roky, ani se nehne. Ale tak pokud se nekomu ramecek tak aute libi, tak proti gustu..... :p
 
Ahojte, chcem sa s Vami podelit aj o moje skusenosti s odhlucnenim. Mam Mazdu 3 BN 2018 sedan, aktualne mam odhlucnene predne podbehy a vsetky 4 dvere. Z mojho pozorovania: predne podbehy citit riadne, co sa tyka odlietavajucich kamienkov alebo prechod cez nerovnosti, odhlucnenie tych prednych podbehov ma zmysel, co sa tyka dveri tak to ma zmysel iba v pripade hudby, mam BOSE hudbu a teraz to uz hra perfektne, tapacire vo dverach nevibruju a hudubny zazitok je super ale co sa tyka hluku tak tam som prakticky nepostrehol ziadnu zmenu. Pouzival som ten naj material od ahifi.cz Comfortmat, vo dverach su 4 vrstvy materialov. V podstate pri rychlostiach do 110 km/h je to auto tiche, tam nemam ziadny problem, pri tych dialnicnych rychlostiach 140 - 150km/h je uz ten hluk horsi, bolo mi povedane ze tam treba odhlucnit kufor + zadne podbehy a podlahu. Momentalne sa chystam na kufor + zadne podbehy tak uvidim co to spravi, samozrejme Vam sem potom znova napisem :D
 
Já jsem vytlumil všechny dveře,podběhy,kufru (viz můj profil)- čeká mě podlaha a zadní podběhy a musím říct, že s tebou souhlasím. Hudební projev je lepší s BOSE, hluk se snížil ale stejně mi přijde, že nejvíce hluku jde od okna a podlahy.
 
Já tlumil dveře i kvůli důstojnosti a vyspělosti vozu. Fakt nesnáším, kdyz dveře zní (rezonují) jako když někdo kopne do plechového sudu...
 
Jo dveře mají smysl, i zavírání dveří je hezky tlumené. Jinak já mám přední podběhy, boční dveře a kapotu a auto je tiché, takové tlumené. Dnes jsem jel se sklopenými sedačky a tam by to chtělo :-))) Ale zadní dveře ne, to by padaly. Každopádně kufr a zadní podběhy a ideální by bylo udělat i strop, protože tam si myslím, že by to taky dost pomohlo. A podlaha taky, ale vyndavat sedačky bych nechtěl.
 
Já bych potřeboval nějaké tlumení pod přední víko kufru. Hlavně to nesmí chutnat kunám:). To původní je totálně sežrané.
 
Těm zadním dveřím nerozumím, proč by padaly? Nárůst váhy je maximálně 3Kg na zadní dveře. Navíc (alespoň u mě) se skoro nepoužívají. Ten kufr je znát ,určitě doporučuji ale vezme si to hodně materiálu a takové 2-3 hodiny času. Jinak se mi zdá, že kolem 110 km/h jde poměrně dost hluku od okna u řidiče a kolem zrcátka až je to poměrně nepříjemné. Ještě zkusím dveře rozebrat ale dost pochybuji, že mi to pomůže. Mezitím jsem ještě objednal gumu kolem dveří https://www.ebay.com/itm/273838704423 třeba to pomůže
 
Těm zadním dveřím nerozumím, proč by padaly? Nárůst váhy je maximálně 3Kg na zadní dveře. Navíc (alespoň u mě) se skoro nepoužívají. Ten kufr je znát ,určitě doporučuji ale vezme si to hodně materiálu a takové 2-3 hodiny času. Jinak se mi zdá, že kolem 110 km/h jde poměrně dost hluku od okna u řidiče a kolem zrcátka až je to poměrně nepříjemné. Ještě zkusím dveře rozebrat ale dost pochybuji, že mi to pomůže. Mezitím jsem ještě objednal gumu kolem dveří https://www.ebay.com/itm/273838704423 třeba to pomůže

On myslí 5 dveře, prostě dveře do kufru, že by to ty vzpěry nemusely unést:-)))
Jinak BM má dost tenká skla tam asi nic nepomůže, teď nevím jestli modernizovaná verze BN neměla ty skla tlustší.
 
No tak to jsem kráva, jsem myslel, že mluví o dveřích za řidičem a spolujezdcem a né o pátých dveřích alias kufru :D tak díky za opravu. Zajímalo by mě, jestli by nemohly ofuky předních oken.
 
No tak to jsem kráva, jsem myslel, že mluví o dveřích za řidičem a spolujezdcem a né o pátých dveřích alias kufru :D tak díky za opravu. Zajímalo by mě, jestli by nemohly ofuky předních oken.
Jedině se optat někoho kdo dy ofuky má, jestli to nedělá ještě větší kravál jak bez nich:-))))
 
Já mám BN a ta přední boční okna už dvojitá a je to hodně poznat k lepšímu. Nicméně celkem hučí kola a to konkrétně Michelin pilot sport 3 a přitom o zimních Dunlop skoro nevím. Takže odhlucnim přední podbehy pokud to malinko pomůže a určitě všechny dveře. Jinak mě připadá celkem tichá M3 i ve vyšších rychlostech. V Kia Ceed to hučí více. Jinak SPZ jsem zbavil rámečků a nalepil 3M zipy a značky důkladně podlepil pěnou co prodává přímo škodovka a úplně super. Další části auta nechci moc rozebrat pač hrozí že ty plasty budou pak rezonovat. Možná jedině ještě ten kufr. Zadní podbehy mají ten koberec a dodatečně vytlumeni prý není poznat.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Ahojte, chcel by som sem pridat moju skusenost s odhlucnenim mojej Mazdy 3 BN 2018 sedan, vsetok material mam z ahifi.cz a vyberam som zo skupiny expert, teda vzdy len to najucinnejsie. Mam odhlucnenu prednu kapotu, torpedo, predne podbehy, vsetky dvere, zadne podbehy a komplet kufor a teda musim povedat ze to nestalo za tie 2 plne vikendy roboty a cca 12000 CZK v materialoch. Rozdiel teda skoro ako nieje citit. Odhlucnenie dveri velmi pomohlo hudbe, uz to vobec nerezonuje ani vo vysokych hlasitostiach, podbehy trochu odhlucnili odlietavajuce kamienky, prechod cez nerovnosti ale celkovo necitim celkovo utlmenie hluku v aute. Pri rychlosti 140 km/h na dialnici necitim ziadny rozdiel, mozno sa proste neoplati odhlucnovat prakticky nove auto, taka je moje skusenost z odhlucnenia.
 
Back
Top