Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Takže Ravenol v pohodě? A kolik litrů?Většinou VST, měla by tam být jen vložka pokud to někdo nepředělal
Co máte za mazdu ? Já GH 2.5i 2009já tam třeba mám klasický filtr brzo se chystám na výměnu, takže můžu klidně nafotit
Divinol není žádnej oheň. Záleží jak je mechani pečlivej a jak jezdíš, teoreticky by to mělo klidnýmu řidiči stačit, ale když už je motor takto pořešen, dal bych "plnohodnotný" olej Ravenol VST a máš jistotu
Ten Valvoline je olej z nízké cenové relace, takže se nedá očekávat nějáká větší aditivace a tím větší odolnost
Rozumím, takže rychlejší degradace. Olej měním do 10 tis. (poslední dva roky byly nájezdy něco kolem 7 tis.) tak to by teoreticky neměl být problém, ne? Nějaká další rizika, co brát v potaz?Olej patří na konec kategorie 5W-40 tzn že bude vhodnější pro auto co trochu žere olej. Má aji poměrně slušnou hodnotu startovatelností za nízkých teplot. Ale teplota zážehu už při 200°C je opravdu dost nízká. Ten olej se bude dost přepalovat hlavně v létě když se mu šlape a pak se zastaví bez dochlazení
Rychlejší degradace není úplně správně pochopeno, pokud člověk bude jezdit jak důchodce tak to vadit nebude. Ale když bude jezdit v otáčkách nebo v zátěži tak tam bude riziko problému značně vyšší, zvlášť když to pak řidič chvíli nedochladi a hned vypne, tak se mu začnou zapékat kruhy a tvořit úsady poměrně rychle.
Běžně oleje mají okolo 230. VST má 236