Tak sem si před 3 měsícema se slávou dle info tady vyměnil olej a od tý doby mám už 8000 km, takže za měsíc měním zase
Sice trochu extrém, běžně těch 10 000 dám za 5-6 měsíců, ne za 4, ale stejně
Mám podezření, skoro jistotu, že to něco málo sežralo, cca 3-4 deci odhadem, když sem to měnil, možná sem to o milimetr nebo 2 přelil, teď sem tam 2 deci dolil a sem těsně pod značkou... Chci se zepat, je to normální? Byl sem u novejch "zánovních" aut zvyklej, že žerou nula... No je tam ten Castrol Edge Titanium 0W-30, takže hodně "řídký"...
By měl taky zajímalo, když píšete, že to taky záleží podle toho, jaký trasy člověk jezdí a jak moc tomu člověk šlape na krk, kam byste zařadili mě... Denně cca 3 trasy 15-20km (do práce, do školky atd) Zbytek většinou delší trasy, dálnice atd... No většinu času jedu na spotřebu (rozumně, pod 2000rpm, do kopce pod 3000rpm vůbec nechodim, občas nechám z kopce plachtit na neutrál), ale když vycítím příležitost (semafory, vjedem mi tam náklaďák na dálnici atd), tak si to pro radost podřadim na dvojku, na trojku a točím až na maximální otáčky, jenže to trvá řádově 10 sekund, protože pak sem zase na rychlostnim limitu
, no tak tam hodim šestku a pokračuju "na spotřebu"...Je tohle nějaká extra náročná jízda, když to každej den (ohřátý !!!) vytočim na pár sekund na max otáčky, že bych měl přemejšlet o nějaký xW-40 viskozitě? Když jedu po D1 do Brna, tak to klidně udělám 10x za tu jízdu, jenže to je 10 x 10 sekund, zbytek prostě jedu klidně (ale rychle) na šestku, protože nebudu jen tak bezdůvodně brzdit, abych pak mohl zase zrychlit, benzín není zadarmo
... A Zase tam sou ty 15-20km trasy denně...