• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

On board kamery a vše kolem nich

Máš autokameru?


  • Celkem voličů
    216
Třebas bude jenom stačit vyresetovat. Ale s tím počkám do servisu.
 
@mellda to máš odběr cca 250mA to je docela dost, nemáš tam něco špatně zapojeno z věcí co jsou "navíc"?

Limit na baterku v klidu je 11,8V. Pokud při startu hodně klesne napětí pod 10V, je po baterce

Tím stavem kapacity (SoC) co uvádí auto bych se moc neřídil zvlášť když je baterka v autě již delší dobu.
 
@mellda to máš odběr cca 250mA to je docela dost, nemáš tam něco špatně zapojeno z věcí co jsou "navíc"?

Limit na baterku v klidu je 11,8V. Pokud při startu hodně klesne napětí pod 10V, je po baterce

Tím stavem kapacity (SoC) co uvádí auto bych se moc neřídil zvlášť když je baterka v autě již delší dobu.
Mám za to, že 12.8 - 12.6 V = 100 %, 12.5 - 12.4 = 75 %, 12.2 - 12.1 = 50 %, 12 - 11.9 = 25 %, 11.8 a míň vybito s tím, že když je baterka vybírá, po 8 hodinách to začne krystalizovat a nenávratně ničit baterku, tak bych pod 12 V viděl svou baterku nerad.

Odběr je při parkovacím režimu, kdy běží obě kamery a nahrávají v kuse.
 
Problém je že to napětí neklesá lineárně, takže kapacita nelze takto vyjádřit i když předpokládám, že ji tak vozidlo samo počítá.
11.8 je minimum, ze kterýho jde baterka bez poškození znovu naplno nabít, pod 11V už je to o štěstí se ztrátou kapacity.
Pokud víš že to dělají kamery tak ok, jen bych nečekal že v parking módu budou mít takový odběr
 
Problém je že to napětí neklesá lineárně, takže kapacita nelze takto vyjádřit i když předpokládám, že ji tak vozidlo samo počítá.
11.8 je minimum, ze kterýho jde baterka bez poškození znovu naplno nabít, pod 11V už je to o štěstí se ztrátou kapacity.
Pokud víš že to dělají kamery tak ok, jen bych nečekal že v parking módu budou mít takový odběr
Jednou jsem šel večer z práce, zrovna sněžilo, ale nebylo moc zima, a zvenku jsem viděl, že kolem kamery není sníh, jinak byl všude. Trošku to hřálo, tak ta spotřeba tam asi bude. Kdyby to bylo v parkovacím režimu s detekcí otřesu, tak předpokládám že to klesne.
 
Ve čtvrtek ráno to vezmu k odborníkovi, tak pak dám resume.
Tak zatím to vypadá, že je problém v samotném tlačítku a je čistě shoda náhod, že se to stalo po instalaci kamery. Už se to prej taky párkrát stalo.

Každopádně příští týden ve středu/čtvrtek se na to kluci kouknou pořádně a proměří to. Pak dám zase vědět, jak to tedy doopravdy je.
 
Tak jsem vyrazil z chalupy domů, a vyskytl se jeden problém. Startovací tlačítko po sešlápnutí spojky oranžově bliká, stejně tak při nastartovaným motoru. Ale všechno funguje normálně. Forscan mi vyhodil dvě chyby, P0560 - napětí obvodu pod prahem ; C1001 - kamera vizuálního systému. Tak to bude chyba někde v napojení v pojistkách, což?
Hardwire kit jsem připojil ACC na el.zasuvky a BATTERY na elektrický ovládaná okna. (Teoreticky bych řekl že na okna půjde proud až po startu, ale napětí je tam furt) a GND jsem uzemnil.
Nestalo se Vám to někomu při zapojování taky?
Tak zatím to vypadá, že je problém v samotném tlačítku a je čistě shoda náhod, že se to stalo po instalaci kamery. Už se to prej taky párkrát stalo.

Každopádně příští týden ve středu/čtvrtek se na to kluci kouknou pořádně a proměří to. Pak dám zase vědět, jak to tedy doopravdy je.
Tak hotovo, vyřešeno.
Flashnul se soft a problém vyřešen. Nikde se žádná závada nenašla.
 
Ahoj, kdo jste řešil kameru, jak jí máte zapojenou, aby nebyla vidět? Myšleno kabeláž a napájení. Přemýšlím, jestli to jde mít zapojený tak, aby na mě nikde nekoukal žádnej kabel :) Moc díky
 
Poslední úprava:
Normálně do pojistek a levým A sloupkem nahoru a pod stropnicí

cam1.jpg cam.jpg
 
Zapojení u mé trojky. Zapojeno asi za 2 minuty jen pomocí příslušenství ke kameře. Kousek kouká dole u spolujezdce u prahu a pak u opěrky. Být delší kabel, tak bych to dal někudy pod kastlíkem a nebyl by vidět vůbec, ale i tak mi to nevadí.

Zobrazit přílohu 38937 Zobrazit přílohu 38938 Zobrazit přílohu 38939 Zobrazit přílohu 38940 Zobrazit přílohu 38941 Zobrazit přílohu 38942
Jak je možný, že jsi ten kabel natáhl až do loketky? Mám to stejně, kamerka vlevo, kabel veden po pravé straně ale do loketky mě chybí 20-30cm…

Chtěl jsem ho už prodloužit ale nevím, jestli kabel je odstíněný bo jestli by to nedělalo nějakou neplechu v tom spoju…
 
Jak je možný, že jsi ten kabel natáhl až do loketky? Mám to stejně, kamerka vlevo, kabel veden po pravé straně ale do loketky mě chybí 20-30cm…
Tak já to mám u trojky a ty máš šestku - jinak dělané plasty, dveřní těsnění a loketka. Já mít někde o 5 cm delší plast, tak mi to už taky nevyjde. Než nastavovat, tak kup nový kabel. Na Alze např. 5 m kabel vyjde na necelou stovku.
 
Super, díky, myslel jsem si. Každopádně rohový microUSB delší jak 3m nikde nemůžu najít.
Musím se na to vyspat.
 
Děkuji vám za rady. Nakonec jsem doma našel 1,5m prodlužku USB samec-samice. To by nemělo dělat nějakou neplechu co? Spoj jsem heftnul izolačkou.
72DDE28D-D812-47C5-8B30-0F322D3F236C.jpeg 11EEDDEC-C624-4919-840E-5EE487638A01.jpeg

Kabel jsem klasicky vedl stropnicí, sloupkem a následně prahem až za přední sedadlo.
653425E0-F299-4885-AE3C-F10EA580DFAF.jpeg 3128ABE5-71C9-42FE-B6E1-0BAF2D4E2F8B.jpeg 7BCA7C02-6E14-4FB6-A13B-B874743E4B05.jpeg 05570AD8-096A-4402-B436-BA18D8DC3C89.jpeg

Až do loketky.
74468C1E-9F74-46D3-9FE6-B0DF3AF71225.jpeg

Chtěl jsem se nějak nenápadně dostat do loketky zezadu ale bez šance, buď nejde zavřít/otevřít nebo nejde zacvaknout dekl ventilace.
626B802E-4717-4AC1-A90F-BE68577A19E1.jpeg

Škoda ale aspoň to mám pryč z pod rádia.
 
Poslední úprava moderátorem:
Sedačku má přítelkyně nastavenou, nehejbe s ní a je tam v kabelu vůle a všude kabel volně. Během instalace sem s ní jezdil tam a zpět. Sedačku jsem neuvázal řetězem, tudíž pohodka…
 
Back
Top