Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Mám za to, že 12.8 - 12.6 V = 100 %, 12.5 - 12.4 = 75 %, 12.2 - 12.1 = 50 %, 12 - 11.9 = 25 %, 11.8 a míň vybito s tím, že když je baterka vybírá, po 8 hodinách to začne krystalizovat a nenávratně ničit baterku, tak bych pod 12 V viděl svou baterku nerad.@mellda to máš odběr cca 250mA to je docela dost, nemáš tam něco špatně zapojeno z věcí co jsou "navíc"?
Limit na baterku v klidu je 11,8V. Pokud při startu hodně klesne napětí pod 10V, je po baterce
Tím stavem kapacity (SoC) co uvádí auto bych se moc neřídil zvlášť když je baterka v autě již delší dobu.
Jednou jsem šel večer z práce, zrovna sněžilo, ale nebylo moc zima, a zvenku jsem viděl, že kolem kamery není sníh, jinak byl všude. Trošku to hřálo, tak ta spotřeba tam asi bude. Kdyby to bylo v parkovacím režimu s detekcí otřesu, tak předpokládám že to klesne.Problém je že to napětí neklesá lineárně, takže kapacita nelze takto vyjádřit i když předpokládám, že ji tak vozidlo samo počítá.
11.8 je minimum, ze kterýho jde baterka bez poškození znovu naplno nabít, pod 11V už je to o štěstí se ztrátou kapacity.
Pokud víš že to dělají kamery tak ok, jen bych nečekal že v parking módu budou mít takový odběr
Tak zatím to vypadá, že je problém v samotném tlačítku a je čistě shoda náhod, že se to stalo po instalaci kamery. Už se to prej taky párkrát stalo.Ve čtvrtek ráno to vezmu k odborníkovi, tak pak dám resume.
Tak jsem vyrazil z chalupy domů, a vyskytl se jeden problém. Startovací tlačítko po sešlápnutí spojky oranžově bliká, stejně tak při nastartovaným motoru. Ale všechno funguje normálně. Forscan mi vyhodil dvě chyby, P0560 - napětí obvodu pod prahem ; C1001 - kamera vizuálního systému. Tak to bude chyba někde v napojení v pojistkách, což?
Hardwire kit jsem připojil ACC na el.zasuvky a BATTERY na elektrický ovládaná okna. (Teoreticky bych řekl že na okna půjde proud až po startu, ale napětí je tam furt) a GND jsem uzemnil.
Nestalo se Vám to někomu při zapojování taky?
Tak hotovo, vyřešeno.Tak zatím to vypadá, že je problém v samotném tlačítku a je čistě shoda náhod, že se to stalo po instalaci kamery. Už se to prej taky párkrát stalo.
Každopádně příští týden ve středu/čtvrtek se na to kluci kouknou pořádně a proměří to. Pak dám zase vědět, jak to tedy doopravdy je.
Jak je možný, že jsi ten kabel natáhl až do loketky? Mám to stejně, kamerka vlevo, kabel veden po pravé straně ale do loketky mě chybí 20-30cm…Zapojení u mé trojky. Zapojeno asi za 2 minuty jen pomocí příslušenství ke kameře. Kousek kouká dole u spolujezdce u prahu a pak u opěrky. Být delší kabel, tak bych to dal někudy pod kastlíkem a nebyl by vidět vůbec, ale i tak mi to nevadí.
Zobrazit přílohu 38937 Zobrazit přílohu 38938 Zobrazit přílohu 38939 Zobrazit přílohu 38940 Zobrazit přílohu 38941 Zobrazit přílohu 38942
Tak já to mám u trojky a ty máš šestku - jinak dělané plasty, dveřní těsnění a loketka. Já mít někde o 5 cm delší plast, tak mi to už taky nevyjde. Než nastavovat, tak kup nový kabel. Na Alze např. 5 m kabel vyjde na necelou stovku.Jak je možný, že jsi ten kabel natáhl až do loketky? Mám to stejně, kamerka vlevo, kabel veden po pravé straně ale do loketky mě chybí 20-30cm…
To dá rozum… Náhodou jaký typ USB to je víš? Abych nemusel letět do auta a mohl hned objednat.Tak já to mám u trojky a ty máš šestku