- 280
Mám na nich 40tkm a stále 3mm vzorek. Za mě dobrý.To není předpoklad, to je hodnocení lidi co na těch gumach jezdili, proto jsem je nakonec vypustil ze svyho výběru
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Mám na nich 40tkm a stále 3mm vzorek. Za mě dobrý.To není předpoklad, to je hodnocení lidi co na těch gumach jezdili, proto jsem je nakonec vypustil ze svyho výběru
Když jsem jezdil MPSka, tak Potenzy tenkrát dobře držely, takže se logicky rychle sjely.Ty potenzy to je takovej průměr, na TR jsou lidi co dali 3tkm a druhej extrém je 15tkm ale většinou se životnost točila 8-10tkm
Párkrát jsem po sezóně taky zjistil, že mám hřebík v pneu a to ani žádné lepidlo v pneu neexistovalo. Takže podle tohohle bych neusuzoval, jestli to funguje nebo ne.Podívej já mám Conti ale zatím bez lepidla, ale kamos to měl a říkal super neb po sezóně zjistil ze má hřebík v pneu - takže testy nelzou, funguje to.
Ale osobně nemohu říct jestli to je výhoda pac poslední defekt jsem měl před 21 lety na škodě 105 s dušemi.
To se bavíme o gumách na motorku? Tam by to mohlo odpovídat.Ty potenzy to je takovej průměr, na TR jsou lidi co dali 3tkm a druhej extrém je 15tkm ale většinou se životnost točila 8-10tkm
A jak se vyrovnáš s faktem, že pokud sjedeš celoročky v létě pod 4 mm, tak už je musíš na zimu odložit? Já tedy sjíždím letní pneu na 2,5 - 3 mm, než koupím nové. Chceš-li mít jen jednu sadu kol, tak musíš přezout kola na nové pneu a případně na jaře zase na léto vrátit a na zimu zase obout ty nové z minulé zimy? Jak to dělají zastánci celoroček? Mně to přijde jako velká nevýhoda - stejně některou sezónu opakovaně přezouváte a vyvažujete a přitom jezdíte na kompromisních gumách.
Mám zkušenost akorát s letníma. V době kdy jsem neměl čas to řešit, mi je doporučil známej na dvojkovou Fábii, co už nemám a subjektivně mě přišly horší, jak Barum Bravuris, co tam byly předtím (hlavně hluk a přilnavost za sucha).Má někdo zkušenost s pneu Kumho? Přemýšlím na zimu koupit 215 45 R 18. Jezdím léto 18" a v zimě 16". Nicméně 16" jsou fakt otřesný pohledově.
Je to snadné - pokud ti 4mm vyjdou v létě, tak to nějak dojezdíš/muzes na nich ještě chvilku jezdit v závislosti na tom jaký jsi ,,střelec” ono totiž ani letní pneu pod 4mm už nefunguje jak má a poznáš to v dešti - osobně bych jezdil max do 3mm.A jak se vyrovnáš s faktem, že pokud sjedeš celoročky v létě pod 4 mm, tak už je musíš na zimu odložit? Já tedy sjíždím letní pneu na 2,5 - 3 mm, než koupím nové. Chceš-li mít jen jednu sadu kol, tak musíš přezout kola na nové pneu a případně na jaře zase na léto vrátit a na zimu zase obout ty nové z minulé zimy? Jak to dělají zastánci celoroček? Mně to přijde jako velká nevýhoda - stejně některou sezónu opakovaně přezouváte a vyvažujete a přitom jezdíte na kompromisních gumách.
Tak to je nevídaná výdrž! Gratuluji k výběru. Nečekal bych, že celoročky vydrží i v létě víc jak letní. Jak jsem psal, letní na 2 mm taky nesjíždím, aspoň 2 gumy musí mít ty 3 mm, 2,5 ještě toleruji. No ale 1 mm masa znamená až 6 - 10 tis. km, tedy zhruba jednu celou zimní sezónu. Ovšem pokud celoročky v létě vydrží aspoň to, co letní, pak OK.Než se dostanu na 4mm bude mít pneu 70 tisíc km - opravdu mě nebude trápit ze ji eventuelně nedojezdim na 2mm to bych nedělal ani s letní pneu.