To záleží na konkrétní pneu už ale v mem případě stejny jak letní Bridgestone.Podívej a co hluk těch celoročních? V Mazde je od kol celkem výrazný a bojím se aby nestoupl pač ten vzor je víceméně universální. Dokážeš to nějak porovnat?
Samsung S22 256GB Tapatalk
Ne tvrdím ze dost dorovnavaji ty vlastnosti.Kde jsem tvrdil, ze po 6 letech maji vlastnosti jako za mlada? Sam jsem uznal ze na mokru uz to neni ono, sam jsem uznal, ze uz mam roztrhane vnejsky (to ty furt meles, ze jsou stare a droli se) a sam jsem uznal, ze je ted po 6 letech provozu a bezmala a cca. 50 tkm je vyhodim.
Nekdy mi prijde, ze tvrdis, ze celorocky ve 100% kombinuji vlastnosti letnich a zimnich a v mnohem je posunuji.
No to beru podle toho jak jsi psal ze se na celorocce nedá jezdit a jak to ,,drtis” na letních tak ze to celoročka nedá - ale tak to už 2 roky jezdíš na hrane na gumach co nejsou ok.
V tom je ten rozdíl - já když jezdil letní/zimni tak sem pneu buď sjel nebo ji max po 4 sezonách vyhodil/spalil ale proste nikdy jsem nešel k tomu ze bych jezdil staré pneu.
Ale dobře Podívej každý má svůj názor jak sem ti psal ještě před 3 lety bych na celorocku taky plivl, ale vyzkoušel jsem a poznal ze je to dnes jinak - není to jen můj názor v okolí mám prave dost lidi co přešli a už by nemenili včetně profi řidiče.
Pro mne asi teď bude hlavní ta 3 zima - jestli se ta pneu bude chovat stejně jako 1/2 zimu ok pak na ne nemohu říct křivé slovo, jestli teď tu 3 zimu budou ve sněhu horší pak je to pro mne znamení ze se musí sjet do 2 let a pak vyměnit. Ale i kdyby jen 2 roky - stále mám na pneu přes 40 tisíc km (a to sem to hodně omezoval díky tomu co teď je za zdražování všeho a ze benzin stal i 55) ale i tak se ta pneu vyplatila - šel sem do toho ze snad daji 25 tisíc a to překonali.