• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Pneumatiky

Jaké letní pneu 225/45 R18 pro lehce sportovní jízdu ? (každý 2 hlasy)


  • Celkem voličů
    50
Chlapci, nechci vstupovat do vaší soukromé války, ale nutno podotknout, že i při takto hrozivém vzhledu a stáří tyhle gumy fakt stále překvapuji. Jezdím ostřeji za sucha i deště a zrovna včera jsem se až divil jak až neuvěřitelně stále drží v zatáčkách jak na koleji. Ano, na léto už budou nové ale za mě těch 6 let je tak akorát, abych využil i jejich relativně vysokou cenu a potencionál. Vyhodit je o 2 roky dříve by mě bylo líto a obzvlášť když stále dost fungují.
Podepisuji a presne tak to vnimam i ja. Ale pro nektere je to proste slozite pochopit.

Jak je vidět na Mustanga je dobra i horší celoročka ;)
To je argument jako fik.

Protiargumenty:
1. Potkavam casto jednoho BMW F01. Clovek by si rekl nobl kocar, no ale typek jezdi hladkych, ale uplne hladkych pneu. Resp. uz asi spis jen stoji a blokuje misto. Opicka/banany.
2. Ze ma nekdo Mustanga (coz ja osobne nepovazuji za nic extra a dokonce to auto ma snad mekci lak nez Mazda) preci neznamena, ze jezdi hranu? Anebo ano?
3. Nekdy byva zvykem pred prodejem ojetiny na ni hodit nejake spatne pneumatiky.

Atd., atd., atd. To je fakt debata o nicem.
 
Tak zrovna mustangy ma komunita amerik ráda asi jako já octavie :D... Ale zpět ke gumám.
Byl bych rád kdyby mě fungovaly gumy tak dlouho :D
 
Udělal jsem pár fotek těch mých Asymmetric 5 - pohledově až na hrany jsou ok, vzorek hlubokej je taky ale přesto už nefungují
IMG_20231013_175448.jpgIMG_20231013_175457.jpg
 
Sorry, nedohledal jsem to.
Já mám na nich nalítáno 40tkm a fungujou, troufnu si říct, dost podobně jako při koupi.
 
Za posledních 14 dní stouply na eshopech ceny za sadu letních gum v průměru o 300 Kč a zimní o 200Kč .... no zatím s nákupem těch letních ještě počkám :D
 
Ahoj, zkusím Vás, prosím, vytěžit dvěma dotazy...
Čím efektivně sundaváte ty zbytky lepící pásky od vyvažujícího závaží na discích? Já se s tím pachtím pomocí benzinového čistidla / IPA (Isopropylalkohol) a narušuji to umělou špachtlí. Když je to zbytek po 2-4 obdélníčkách, tak mi to nepřišlo, ale teď jsem sundaval pásky i po deseti :pensive: V servisu to neřeší vůbec, resp. tři různé a třikrát to nechali být.
Máte někdo nějakou zkušenost s AKU kompresory? Jen takové to hobby žvýkání - dofouknout +/- 0,5 baru. Od nuly čtyři kola nikoli... web ty malé přestavuje spíše pro cyklisty s eventualitou pro auto, anebo již řádnější provedení pro vozy a možnost pro cyklisty samozřejmě v tom.
 
Tak jestli je to pro cyklisty bude to pro auto úplně v cajku neb cyklista je výrazně náročnější zákazník - jde o to ze do kola musíš foukat tlaky výrazně přesněji a hlavně s výjimkou MTB kde se dnes volí nízké tlaky kvůli přilnavosti v terénu se do gravel a silničních kol foukací výrazně vyšší tlaky než jaké se foukaji do aut - tedy ne nějakých 2,5 baru ale 5-9 baru (drahova kola se husti i na 12 baru ale to ti kompresorem nedá a on většinou nedá ani ty tlaky pro silniční kola).

Jediný problém co si pohlidej aby to nebylo jen na cykloventilky.
 
Mám aku kompresor Xiaomi, neviem či myslíš až tak malý.. ak potrebujem dofúknuť jedno dve kolesá o 0,2-0,3 tak sa to ešte dá - výhoda je, že nastavím požadovaný tlak a môžem ísť na 5min preč, ale keď som chcel všetky kolesá zdvihnúť o 0,5 tak sa vybil a celkovo to trvalo neskutočne dlho (možno by som to rýchlejšie otočil na najbližšiu benzínku). A nie je to ani nejak tichá záležitosť. Zvláda to pomerne vysoký tlak, ale nie nejak vysoký prietok vzduchu.
Je to určite vhodnejšie na bicykle a menšie kolesá, na auto si plánujem kúpiť nejaký malý (okolo 6litrov mi stačí), tichý, zástrčkový. Existujú aj priamo tiché, ktoré nepočuť v celej ulici.
 
Když sundají třeba 2 závaží z pěti, tak tam to lepidlo nechám. Když v okolí jiné závaží není, tak to vezmu vapkou, dolů to jde dobře. A na to malé dofukování (0,1-0,3 bar) mám také ruční xiaomi kompresor. Jinak mám v garáži nějaký bezolejový kompresor do elektriky.
 
@mabu je na to závaží takový gumový kotouč do vrtačky. Když to člověk udělá s citem tak ani ten disk neodře...
 
Paráda, děkuji, kotouček na vrtačku (už jsem našel i adaptér na závit) bude to pravé (!)

Kompresor tedy ještě promyslím. Já samozřejmě nám tu malou "originál" krabičku v kufru, ale pustit toho chrchlala ven je ehmm a pořád potřebuje drát, i když jen 12V - opravdu pouze emergency. Pak mi někdo kdysi věnoval tohle, nicméně jakkoli darovanému koni zkouším na zuby nehledět, je to zvukem (výkon má lepší) stejný chrchlal a zase potřebuje drát a jak píše @myscho, řve na mě i na celou ulici. Otestuji někde i AKU Makita či BOSCH, snad to nebude dtto jen v lepším obalu.
 
PS ještě mi to nedá proč si nekoupíš pumpičku? Docilis přesného tlaku a je to tiché a hned a nemusíš řešit žádný kabel/baterii.
 
PS ještě mi to nedá proč si nekoupíš pumpičku? Docilis přesného tlaku a je to tiché a hned a nemusíš řešit žádný kabel/baterii.
Na kola nějaký "tower air" mám, ale pro rychlou údržbu-kontrolu dvou/tří vozů mi to na mysl nepřišlo, resp. přišlo mi to archaické, jakkoli zřejmě funkční :)
 
Archaické to možná je ale lepší než tyhle pidikompresurky které jsou na dvě věci na HOV…O a na NIC 😂 já s pumpickou udrzuju 4 auta a cajk.
 
Ale jo, však dosavadní reakce k podobnému závěru nenápadně směřují.
 
Osobne pouzivam Bosch EasyPump 0.603.947.000, hlucna je statočne ale na udrzanie a kontrolu tlakov nasho vozoveho parku 3 aut a 1 bicykla plne dostacuje :)
 
Back
Top