• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Pneumatiky

  • Vlákno založil Vlákno založil r6d3k
  • Datum založení Datum založení

Jaké letní pneu 225/45 R18 pro lehce sportovní jízdu ? (každý 2 hlasy)


  • Celkem voličů
    50
Na zbytky po závaží používám čistič brzd a hadru
 
Neni lepsi kompresor s mensim vzdusnikem, nez tihle chcipaci?
Jo, v garáži, kde ho snadno po kolečkách pošlu na hanbu do kouta či má své pevné místo ještě s bonusovým rozvodem ven, určitě.
Ale přenášení třeba ze zahradního domku či rychlejší manipulace obecně... odhadem přes 10kg, spíše k 15kg (?)
No, Vaše zkušenosti mám, musím to nechat uzrát ;)
 
Já dnes přišel k autu a mrzelo -2°C tak jsem si hezky dofoukl pneu pumpickou zabralo mi to tak 3-4 minuty komplet a ještě jsem se po ránu rozhýbal abych neusnul za volantem ;)
 
Ale fuj, taková práce před prací samotnou :eek:
 
Já dnes přišel k autu a mrzelo -2°C tak jsem si hezky dofoukl pneu pumpickou zabralo mi to tak 3-4 minuty komplet a ještě jsem se po ránu rozhýbal abych neusnul za volantem ;)
Keď je teraz +10 tak ich zas pred jazdou vypustíš?
 
Já dneska vyndal zimáky a změřil tlaky, jestli budu muset foukat a prdlajz, tři měly 2,5 a čtvrtá 2,8 paráda.......😏
 
a ja v osm ujel asi 700 metru, nacez auto zahlasilo vadny tlak v pneu, coz je mozna tou nulou na teplomeru, ale pro jistotu jsem to otocil a vyrazil na druhy pokus druhym autem... nikdy driv se mi to nestalo, takze me prekvapilo, ze by jen pokles teplot najednou zpusobil tu hlasku. nebo jestli mi po ctyrech letech umira nejaky originalni senzor tlaku v pneu?
 
Je to zimou, bežne sa mi stáva keď stojím cez noc na mraze, že to hlási blbý tlak. Väčšinou mi to cca po kilometri zhasne.

Inak doplnenie ku Xiaomi kompresoru - teraz som dofúkal 4 pneu rozmeru 215/45 R18 o 2 desatiny, pričom každá trvala asi pol minúty. Už po prvej svietila oranžová kontrolka baterky (nemal som ho nabitý) ale zvládol to. Takže na menšie gumy je to v pohode, na SUV to chce trošku ťažší kaliber alebo trpezlivú obsluhu.
 
@99luftbalons to je dost, já když zkoušel dát na gumy 2.5 místo klasických 2.2 tak už začaly dost klouzat ale zas auto moc nežralo :D
 
No jo ale to platí pro původní eko gumy dodany s autem, nebo platí to obecně pro všechny gumy :D. Já mám teda v manuálu 2,3 a podle zatížení (vzadu) až 2,7 tuším
 
Poslední úprava:
Ja tedy btw jezdim s aktualni i predchozi sestkou jen na 2 atm, jezdim porad sam/prazdny a vic je neprijemne tvrdy a za deste klouze. I s mx5 jezdim na spodni hranici... jezdil bych i pod, jako mivaly predchozi generace mx5 (zvedaji tlaky kvuli normovanym spotrebam a poplatkum za co2), ale to by rval ten TPMS system.
 
Poslední úprava:
Já jezdím taky většinou sám tlak držím kolem 2,5 baru a překvapivě je to pohodlne - neb senzory pod 2,3 stejně ukazuji podhustene pneu.
Ale třeba ty letní Bridgestone nad 2,3 byly nepříjemný. Možná i díky tomu mám skvělý nájezd 40 tisíc a dezen 6mm.
Když jedu naložený tak tlaky zvedam 2,7-2,8 podle zátěže.
Za mokra to drží paradne.
 
Mě senzory hlásí někde okolo 1.9-2,0... Zajímavý
 
A jakou mas Mazdu přesně? Mě to včera zrovna ukazovalo bylo tam 2,1 a 2,2 a přestalo to až když jsem dal 2,4 po ohřátí par km a jak se udělalo lip (vyšší teplota) 2,5.

Jinak jak sleduji - manometry na benzinkach, senzory v autě, manometr na pumpe (Lezyne - dost kvalitní) všude to ukazuje něco úplně jiného ;)
 
Back
Top