Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Přesně, i když mi klesnou všechny kola na 2,2 tak auto hlasí podhuštěné pneumatiky. Nebo mám dvě kola 2,3 a dvě kola 2,2 a opět to hlásí. Jsem si zrovna říkal, jestli to je v autě naprogramované, že pod 2,3 to bude házet hlášku o podhuštěných pneu. V pondělí jsem je taky všechny přifukoval, aby mi auto nebo aplikace pořád nepípali.Já jezdím taky většinou sám tlak držím kolem 2,5 baru a překvapivě je to pohodlne - neb senzory pod 2,3 stejně ukazuji podhustene pneu.
Ale třeba ty letní Bridgestone nad 2,3 byly nepříjemný. Možná i díky tomu mám skvělý nájezd 40 tisíc a dezen 6mm.
Když jedu naložený tak tlaky zvedam 2,7-2,8 podle zátěže.
Za mokra to drží paradne.
Dá sa to u 6ky z 2009, určite niekto to bude aj na novú vedieť, ale tipujem že forscan nebude stačiťJak Vás čtu..., CX-30 i MX-30 tlaky přes TPMS vidím někde ve třetí vrstvé infotainmentu. U M6 sice TPMS jsou, infotainment to tutlá, ale nedá se to třeba vytáhnout přes OBD adaptér / ForScan?
No, na globální pohled by to stačit mohlo, a zkratky těch položek, nebyly by?Forscan uvádí tlak a teplotu u každýho kola, ale je to uvedeno jako čidlo 1..2..3...4 není dáno který je LP, PP atd
I když vůbec nejsem zastánce celoroček, tak právě tobě bych je doporučoval - celkově jezdíš málo, o to méně v zimě, až ti gumy stihnou zestárnout a tedy ztvrdnout. Celoročky tedy vyměníš dřív, takže ti nestihnou tolik zestárnout a ztvrdnout.V podstate ročne najazdím cca 11 000 km, z toho povedzme cca 8000 na letných. Pneu mi bežne vydržia cca 6 rokov a potom ich vyhodím s relatívne dobrou hĺbkou dezénu = vždy dôjde k popraskaniu pneumatík / zostárnutiu (auto parkuje pred bytovkou). Jednoducho ich nestihnem zjazdiť.
Tak je, jednak je tam předpoklad vyššího nájezdu a jak psal kolega dalo by se i čekat ze budou mít měkčí směs.Je k necemu hloubka noveho dezenu? Mne se pneu ojizdeji podle toho, jak tvrdou/pevnou maji smes, ne podle hloubky dezenu…
Taky jsem na ne koukal, vypadaji funkcne dle dezenu, pripominaji mi moje Semperit Speed Grip 2, co jsme mel na Primere. Mam rad ty zimni pneu, kde jsou za krajnima figurama siroke drazky, je to dobre do brecky. Jeste jsem mel takove Dunlop Winter Response 2 a jeden z prvnich typu Michelin Alpin.Tak kromě Continental AllSeason které mají aktuálně v 215/45 R18 nové 8,3mm mi dnes dorazili Barum Quartaris 5 v rozměru 195/65 R15 a mají perfektních 9 mm 👍
Jsem hodně zvědav jak se budou chovat - jdou na M3 BK a příští rok na M2 DJ.
Práve že ja som prípad, ktorý:I když vůbec nejsem zastánce celoroček, tak právě tobě bych je doporučoval - celkově jezdíš málo, o to méně v zimě, až ti gumy stihnou zestárnout a tedy ztvrdnout. Celoročky tedy vyměníš dřív, takže ti nestihnou tolik zestárnout a ztvrdnout.
Čisto teoreticky = hlbší dezén lepšie odvádza vodu. Keby sme nejazdili za dažďa, tak by sme drážky ani nepotrebovali (predpoklad)Je k necemu hloubka noveho dezenu? Mne se pneu ojizdeji podle toho, jak tvrdou/pevnou maji smes, ne podle hloubky dezenu…
Tohle podle mě moc neplatí viz třebaČisto teoreticky = hlbší dezén lepšie odvádza vodu. Keby sme nejazdili za dažďa, tak by sme drážky ani nepotrebovali (predpoklad)
Nechci zpochybňovat tvoje zvyky, pocity a zkušenost. Jen mě překvapuje že při tvé agresivní jízdě ti vydrží letní gumy 6 let, tedy 6x 8000 km, tj. 48 000 km. To je číslo za hranicí toho, co uvádějí sami výrobci či renomované testy. Já si myslím, že nejezdím agresivně, ale svižně ano a v zatáčkovitém terénu většině běžných řidičů obvykle ujedu - nemluvím o žádném soutěžení. Letní prémiové gumy, např. Michelin PS4, mi vydrží max. 40 000 km, nanejvýš 4 sezóny. Jezdím ročně 20 tkm (v dělbě asi 11 + 9).- na letných pneu jazdím značne agresívnejšie ako na zimných = zimu DOSLOVA pretrpím a jazdím podstatne opatrnejšie (vlastne počas zimy jazdím viacmenej len po meste a okolí). Zima + zimné gumy sú nutné zlo. Zmenou pneu na letné sa prepnem na režim ZÁBAVA