• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Problémy s reklamací dieselu u Auto Jeremiášova (ředění oleje)

Co s tímto tématem?


  • Celkem voličů
    60
s "tím pánem" všichni souhlasíme a přejeme mu aby vyhrál soud. Ale pokud jsi četl pozorně, určitě jsi narazil na jeho dost podivný způsob komunikace, který vyeskaloval napadáním zakladatele MazdaKLANu z toho, že mu snad patří celá Mazda..... a asi si to fakt za trest přečti ještě jednou, když tvrdíš tohle:

...Zřejmě to byli ti, kteří o tomto motoru 2,2D četli někde v katalogu ale nikdy ho neměli doma v garáži..
 
Tři dny jsem pročítal všechny příspěvky a odpovědi na toto téma. Jsem zvědav jak ten soud dopadne. Mám stejný motor jako ten pán co byl nespokojen s ředěním oleje naftou a předčasnými drahými výměnami oleje, který opravdu nestojí 350 Kč. Docela mne překvapilo kolik názorů zde bylo proti němu.

Myslím, že jsi nepročítal příspěvky dost pozorně. Nikdo nezpochybňuje, že motor má problém a že ten pán nemá právo Mazdu žalovat. Ale zaráží mě, jestli sis nevšiml formy, jakou to činí. Byl skoro nadlidský úkol zjistit, o co mu vlastně jde. Neustále motal páté přes deváté, dokola opakoval stejné příspěvky, doslova spamoval tohle fórum. Nedokázal jasně sdělit, jaký má problém nebo jak jej chce řešit. A pokud někdo vyslovil názor, který se mu nelíbil, okamžitě jej osočil, že pracuje pro Mazdu apod.

Mně takové jednání nepřijde zcela normální. Parta lidí na tomhle webu si hodně pomáhá a kdyby se nechoval apriori jako mamlas, určitě by mu spousta lidí ráda pomohla nebo poradila. Na druhou stranu chápu, že člověka tohle hodně poznamená. Nejhorší emocí je bezmoc a tyhle problémy spolehlivě vyčerpají každého. Rozhodně mu nezávidím jeho situaci a jsem zvědav, jak to nakonec dopadne.
 
Mám stejný motor jako ten pán co byl nespokojen s ředěním oleje naftou a předčasnými drahými výměnami oleje, který opravdu nestojí 350 Kč.
To je pravda, stojí dokonce 260 https://eshop.autopalace.cz/mazda-orig-oil-ultra-5w-30-dpf
Po rozebrání se to naštěstí nepotvrdilo ale celý motor je zanesený sazemi a to rozhodně nejezdím jen krátké trasy. To ale nikdo nepozná dokud nerozebere motor a tak postupně dochází k destrukci tohoto motoru.
Motor je zanesený sazemi, protože deNOxuje pouze pomocí EGR.
 
Poslední úprava:
Mazda 6, 2013 byl můj favorit, ale vzhledem k lepší finanční nabídce vyhrál pažout 508 jsem docela rád/ dnes 205000 a bez jediné závady/. Mazda 6 zůstává moje srdcovka, už dívám se po novém autě. No už si nejsem jist zda mazda je dobrý směr. :(
 
A pokud někdo vyslovil názor, který se mu nelíbil, okamžitě jej osočil, že pracuje pro Mazdu apod.
S moderátory jsme poschovávali všechny offtopic urážky včetně těch mířených na tebe.
 
Mazda 6, 2013 byl můj favorit, ale vzhledem k lepší finanční nabídce vyhrál pažout 508 jsem docela rád/ dnes 205000 a bez jediné závady/. Mazda 6 zůstává moje srdcovka, už dívám se po novém autě. No už si nejsem jist zda mazda je dobrý směr. :(
Mazda je určitě dobrý směr, ale o naftě v jakémkoliv autě už bych si tím nebyl tak jistý ...
 
Ale jo, na dlouhé trasy a velké nájezdy stále není nic úspornějšího, však stačí vstřikovač nafty a močoviny do výfuku, LNT zásobník pro start, katalyzátor a DPF a je to čistý, nepotřebuje to dělat harakiri s EGR, přívstřikem pro vypalování atp., které pořádně fungují jen tehdy, když se to honí jak nadmutá koza. Pak ani nebude potřeba taková nízká komprese a zpětné nasávání spalin přes otevřené výfukové ventily v době sání.
 
Vstřikovač nafty do DPF už nemá ani Renault u jeho 2,0 dCi, jdou jako všichni přes dovstřik. MB a jeho nový 2,0 CDi ma vše v jednom těle (kat, DPF, adBlue vstřikovač).
 
Určitě se zaměřím na benzín nějakou 2017/2018 nevím zda už v nových 6 budou ty DPF. Velký výběr asi nebude. Každopádně by mě zajímal výsledek soudní tahanice.
 
Coz o to, benziny urcite nebudou mit DPF (Diesel Particulate Filter), ale trochu bych se bal aby nedostaly GPF (Gasoline Particulate Filter)....:mad:
 
Psal jsem do mazdy a prej nebudou. Současné motory splňují všechny normy
 
To je pravda, stojí dokonce 260 https://eshop.autopalace.cz/mazda-orig-oil-ultra-5w-30-dpf
Díky za info o ceně oleje, při poslední výměně 60 000 mi v Mazdě počítali 620 Kč za l. Tak jsem zvědavej za kolik to bude tento týden.
Asi to máme ve Varech dražší než v Praze :)
Dle meho cena zustane stejna...ono je to pouze na eshopu ta cena...v servisu uctuji plnou cenu :-D
Jinak se da koupit ten samy olej za rozumnou cenu napr. https://www.autodily-pema.cz/motorovy-olej-mazda-original-ultra-dpf-5w-30-1l. Vlastni olej v autorizovanem samozrejme jde ;-)
 
Nejsem si úplně jist, ale mazda 6 2,2 2015 face, kterou má kolega nějak často chce měnit olej. Najedou problém a šup pro nový olej. Interval celkem krátký, ale neptal jsem se dále, protože auto je jeho miláček :)
 
Krátké trasy, často přerušená či nedokončená regenerace a ECU vyhodnotí, že je potřeba vyměnit olej.
 
Zaver je jasny - zapomente na naftu, do souromych aut patri benzin. Mazdu mam rad a v nafte bych si ji nekoupil. A dnes jasne zaznelo, ze konec dieselu oznamilo Porsche - takze Cayanne, Macan a Panamera uz jen v benzinu. To same mate co nevidet u Skody v radach Fabia a Rapid. Prodeje dieselu v EU docela klesaji, jednim z ostruvku nafty zustava Rakousko a pro me kolegy z AT je benzin stale sproste slovo s tim, ze Dieselgate je vec Nemecka, ne Rakouska... Takze firemni policy i po update benzin stale zakazuje - takze zase regenerace DPF, Longlife a variabilni olejovy servis 30.000km/2 roky.... - jak ja trpim:mad:
 
No já jsem zase zastánce nafty, vyhovuje mi ve všech směrech. Ale je to dáno užíváním, benzín je pro mě ekonomicky nezajímavý.
Fabia a Rapid jsou malá auta a prodeje v naftě byly, jsou a budou minimální, to se nevyplatí. V autech velikosti Octavia a výš bude ve fleetech jasná.
A za další naftový motor tady bude stále a jeho vývoj bude běžet dále, protože do dodávek nic jiného není možné dát. V dodávkách jsou stejné typy motorů jak v osobních autech.
 
V USA uz zastavil prodej dieselu v osobacich i M-B. Maji tam v nafte uz jen Sprinter. Jasne, benzin.dodavka je blbost. Kamion take. A krmit benzinem takove Q7, GLS, X5, XC90 bych take nechtel - ale kdo na takovou opici ma penize, na mnozstvi bananu uz nekouka. Ale uz dnes jsou octove fleety v TSI (a jestli puvodne 1.2tsi, tak dnes 1.0tsi :)). Ja naftu jezdim uz hooodne dlouho, ovsem v dnesni dobe bych ji ojetou nedoporucil ani nepratelum. Muze to byt pekna servisni past. Ovsem dnes uz neni v second-handu zadna vyhra ani oturbeny benzinovy primovstrik, ktery dorazi zavedeni GPF.... Takze zbyva atmo-Mazda !
 
Back
Top