• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Problémy s reklamací dieselu u Auto Jeremiášova (ředění oleje)

Co s tímto tématem?


  • Celkem voličů
    60
Pokud to autorka odstranila sama, měla k tomu jistě svůj důvod. Až to bude chtít obnovit, není problém.
 
Pochybuji že by to MartinaPt odstranila sama. Takže mohl bys to dát zpátky, ty co jsi to smazal? Mohla by jste mě MartinaPt kontaktovat? mariank@volny.cz nebo mobil 602242129 rád poradím. Mám to sice vyfocené ale nemám na Vás kontakt. Můžu Vás ujistit, že nejste sama, jediná, která má stejný problém s Mazdou.
 
Mne to ale stejne zajimaji ty vačky té slečny ty paní, jak tu o nich mluvila a pak to smazala :cool:

Timto vyzyvam členku X aby popsala či ukázala své vačky i ostatním členům...

Jak se rika na slušných fórech -- ukaž vačky, nebo GTFO :p
Omlouvám se, jako neznalá členka jsem svůj dotaz vložila do špatného fóra, než jsem zamýšlela a tak jsem ho smázla. Tady se ale koukám nic neutají ani na chvíli :-). Zatím věc není dořešená, celou záležitost se servisem řeším čerstvě a ve zdravém nakrknutí mě zajímalo, zda už se někdo domohl větší spravedlnosti. O další detaily se s vámi podělím ráda později, víc zatím ale nevím :-(
 
Jak to tak čtu, má vůbec smysl tu vačku řešit a opravovat, jestli je to konstrukční vada, nic se nevyřeší?
 
Teď už asi ne, všechna dotčená auta budou po záruce a původní majitel se jich buď zbavil, nebo absolvoval servisní akci.
Řešení bez AdBlue má svoje konstrukční dopady a chyby se stávají. To co Mazdě máme oprávněně za zlé, že na to nevyhlásila svolávačku a zatloukala a zatloukala. Spousta majitelů se o problému dozvěděla až ve chvíli, kdy zůstala na silnici s nepojízdným auťákem...:(
 
Ale Marian nemá problém s vačkou. Řeší ředění oleje naftou a to není konstrukční vada, ale jev spojený s DPF. Vačka po FL by měla být OK.
 
Přesně tak, vačka s kluzákem nesouvisí ani s DPF, ani s AdBlue, ale s extrémně nízkou kompresí a nutností nasávat zpět spaliny při studeném motoru. Marian plete páté přes deváté, ale na to jsme si mohli zvyknout.
 
Ja nic nepletu. Ja jenom vím, že jsem zůstal stat s novým, ještě v záruce, nepojízdným autem na silnici a 3x mě musela odtáhnout odtahovka do servisu. A pan ředitel servisu Auto Jeremiášová Valocký mi řekne, to nic není není, to mate jenom zhoršený komfort ježdění. Autu nic není. A následně jsem poslouchal další a další bláboly, včetně kecu, že jsem špatný řidič. :-) K té svolávačce jak píše @ajfel. Oni ji udělali, ale proto aby vyměnili olej v kterém byli piliny a tak se nažili zamaskovat problém s pilinami, tak aby se to naplno projevilo až po záruce. A následně při garančkách začali nenápadně měnit měrky ( s třetím bodem na rysce) protože do oleje tekla nafta. Ujeto cca 10.000km = 1 litr nafty v oleji. O té tří lete záruce,, kterou se snažili zneplatnit v garanční knížce jsem už někde psal. Paragraf 622 na který se odvolávají mluví o odškodnění invalidů nebo tak nějak :-) .Závěrem lze konstatovat, že je úplně jedno, že jsou auta po záruce. Tady se jedná o jednoznačný podvod a na ten se záruka nevztahuje :-) Navíc existuje veřejné prohlášení zástupce Mazdy, se všemi jsme se vyrovnali i s těmi co měli auta po záruce, nikdo nic neplatil, až na to že vše jsem si musel zaplatit.
 
Opakuji pro nechápavé, nafta tekla do oleje už u té šestky, co jsi měl předtím, jen po faceliftu - s DPF - a to mnohem více. Nafta teče do oleje u všech dieselů s DPF bez přídavného vstřikování do výfukoveho potrubí nebo bez aditiva.
 
Tak to tam teče asi hodně málo. Já nějak nepozoruji žádný přírustek oleje. U mě to asi vykryje přirozený úbytek.
 
Opakuji pro nechápavé, nafta tekla do oleje už u té šestky, co jsi měl předtím, jen po faceliftu - s DPF - a to mnohem více. Nafta teče do oleje u všech dieselů s DPF bez přídavného vstřikování do výfukoveho potrubí nebo bez aditiva.
jen pro doplnění dávám odkazy na pár článků pro lidi kteří s auty a technikou začínají nebo jejich předchozí auto bylo z dob dávno minulých. Jsou to všeobecné články,protože se s tím potýkají všechny automobilky,takže když někde píšou o regeneraci po 1500km,tak to prosím berte s rezervou, protože každá značka to má/může mít jinak.
http://www.autembezpecne.cz/cz/s40/...bre-naftovym-motorum-s-filtrem-pevnych-castic
http://www.auto.cz/dieselova-pro-proti-cast-ii-jak-neucpat-filtr-pevnych-castic-64339
https://auto.idnes.cz/vymena-oleje-proplach-0un-/automoto.aspx?c=A150516_002001_automoto_fdv
https://www.chiptuning.cz/clanek/seznam-clanku/technika/co-je-dpf-filtr-pevnych-castic

Tak to tam teče asi hodně málo. Já nějak nepozoruji žádný přírustek oleje. U mě to asi vykryje přirozený úbytek.
Nebo jezdíš dlouhý trasy a necháváš filtr plně regenerovat.
 
U SkyD trvá regenerace krátce, co jsem ji měl půjčenou, tak jsem vypozoroval, že regenerace trvala cca 6 - 8 km. Když tak mě dlouhodobí majitelé opravte, ale i-Eloop tyto km byl odstaven. U VW když to sleduji přes OBD a appku, tak to trvá cca 8 - 10km a u Opel/Fiat to stejné.
 
U SkyD trvá regenerace krátce, co jsem ji měl půjčenou, tak jsem vypozoroval, že regenerace trvala cca 6 - 8 km. Když tak mě dlouhodobí majitelé opravte, ale i-Eloop tyto km byl odstaven. U VW když to sleduji přes OBD a appku, tak to trvá cca 8 - 10km a u Opel/Fiat to stejné.
Ne ne. Právě,že trvá celém dlouho. 20 km
 
Back
Top