Zde je asi myšlena hláška "tlak oleje je nízký"...
Samozřejmě, nízký tlak oleje, ne hladina, ta je naopak spíš vysoká PSal jsem rychleji než jsem přemýšlel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Zde je asi myšlena hláška "tlak oleje je nízký"...
Já mám (po problémech u GJ s červenou kontrolkou signalizující nízký tlak oleje, viz předchozí příspěvek) taky GL (01/2017) a posílá mě to na výměnu oleje o něco dřív, tak po 15-18tis km, zřejmě v závislosti na tom, jak kombinuju krátký a dlouhý cesty.Jezdím cca stejně a olejem neměním nikdy dříve jak je předepsáno a když jsem chtěl, tak mi řekli že je to zbytečné, mám GL.
S duverou k tem, co je zivi, kdyz to mas rozbite nebo na hrane provoznosti, bych to zas neprehanel .Jezdím cca stejně a olejem neměním nikdy dříve jak je předepsáno a když jsem chtěl, tak mi řekli že je to zbytečné, mám GL.
Shr3k, už jsi to pochopil? Opověděl ti jasně? Mlžíš tady od samého začátku co jsi toto forum založil za účelem mlžení, lhaní o podstatě problému. Těch důkazu mám už hafo. Jde totižto o jasné klamaní spotřebitele ( a za to je pokuta až 50.000.000,-Kč)a ještě k tomu organizovanou skupinou. Mám to taky zdokumentováno, úplně stejně jako vy co mi vyhrožujete soudem pro poškozování dobrého jmena Mazdy. Stručně napsáno, Mazda prodávala auta s vyrobní konstrukční vadou. O tom žádná. Problém maskovala předčasnou výměnou oleje a následně i výměnou olejových měrek a bodem X. Na internet nasadila farmu trollu co vykládají lidem nesmysly, že to nic není a blablabla… Nebo aby to auto prodali. Tím se skoro jistě zbaví odpovědnosti za záruku. Nebo to auto vykoupí, jako u p. SlavkaP a co s tím autem udělají dal? Sešrotuji ho? To asi těžko. Jsem moc zvědavý jestli to tady zveřejníš, Jestli ne, nevadí. Bude to na Facebooku a hodlám si tam zaplatit i reklamu aby bylo všem jasné o co tady jde. Auto není maso. Maso se sní a je po důkazech. U auta se vše nechá krásně dohledat. A začal bych těma dvěma co jsi měl ty, které jsi si koupil v roce 2014 a o problému pláčeš v diskuzích už od samého začátku co vznikl tj od roku 2012, takže jsi om tom věděl.Samozřejmě, nízký tlak oleje, ne hladina, ta je naopak spíš vysoká PSal jsem rychleji než jsem přemýšlel.
Těch důkazu mám už hafo. Jde totižto o jasné klamaní spotřebitele ( a za to je pokuta až 50.000.000,-Kč)a ještě k tomu organizovanou skupinou
Mlžíš tady od samého začátku co jsi toto forum založil za účelem mlžení, lhaní o podstatě problému. Těch důkazu mám už hafo. Jde totižto o jasné klamaní spotřebitele ( a za to je pokuta až 50.000.000,-Kč)a ještě k tomu organizovanou skupinou. Mám to taky zdokumentováno, úplně stejně jako vy co mi vyhrožujete soudem pro poškozování dobrého jmena Mazdy
Na SH se měnily 2x, z výroby typ A, po reklamacích stoupání hladiny oleje krátce typ B a po roce stávající typ C.Měrky oleje se, co si vzpomínám, měnily u motoru RF-T, u motorů R2 a SH si na nic takového nevzpomínám. Je možné, že si popletl různé informace dohromady.
Takže upřesnění, našel jsem si EPC k nejstaršímu typu mazdy 6 s motorem SH a měrky se liší podle VINu tak jak byly zaváděny ve výrobě:Na SH se měnily 2x, z výroby typ A, po reklamacích stoupání hladiny oleje krátce typ B a po roce stávající typ C.
@Byvaly Mazdak a proto jsem po 2 letech odešel z Mazda clubu.....
Pánové, já myslel, že to ovládají Goa´uldi Ty vole a ono Klingoni. Ještě se do toho zapletou Jediové a to už jsem totálně v …..