• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Problémy s reklamací dieselu u Auto Jeremiášova (ředění oleje)

Co s tímto tématem?


  • Celkem voličů
    60
No je krásně vidět, jak se k tomu dalo postavit.... Shr3k měl stejný auto - fajn, měl tam pojištění, kdy mu vyměnili ojetý vačky a věřím, že auto dobře slouží dalšímu majiteli. A pak tu máme tento případ, kdy se bavíme o stejným motoru, autě, problému, apod...

Tak snad se nepletu...

Pleteš se a to hodně. Auto, auta měla vyrobní konstrukční vadu. Dva roky to mlži a maskuji předčasnou výměnou oleje a olej. měrek. Po dvou letech nabídnou, že to auto vykoupí za směšnou cenu, aby ho dál prodali se ziskem někomu dalšímu.
Tady nejde o dvou letou nebo tříletou záruku, tady se jedná, jde jednoznačně o podvod
 
Pleteš se a to hodně. Auto, auta měla vyrobní konstrukční vadu. Dva roky to mlži a maskuji předčasnou výměnou oleje a olej. měrek. Po dvou letech nabídnou, že to auto vykoupí za směšnou cenu, aby ho dál prodali se ziskem někomu dalšímu.
Tady nejde o dvou letou nebo tříletou záruku, tady se jedná, jde jednoznačně o podvod

Podívej, měrky jsou věčné, nic jiného tu neříkáš...
Tak jen řekni, v čem je jinej Shr3kův motor na jeho bývalé M6 a tvůj. Myslím, že v ničem (postiženi vačkou jste byli asi stejně, ne?) zásadním se neliší. Měl tedy stejnou konstrukční vadu jako tvoje auto, jen to pojal trochu jinak...
 
Já mám takovej pocit, že tu pořád někdo nechápe, že olejové měrky u dieselů s hodnotou X potažmo rostoucí hladinou oleje z důvodu ředení oleje přebytečnou naftou, je věc, kterou trpí všechny motory s tímto typem DPF filtru (i u předchozí generace motorů) a proto je za určitých provozních podmínek, kdy dochází k častějším regeneracím doporučeno častěji měnit olej.

A nemá to vůbec nic společnýho s tím, že byl u jisté serie motorů Sky-D použit nevhodný materiál kluzných částí ventilového rozvodu, který zapříčinil předčasné opotřebení vačkového hřídele a tím vnik pilin do olejového systému a tím možnost nebezpečí poškození/zadření dalších částí motoru.

Stále dokola se tu motaj dvě věci dohromady.

Už mě to nebaví číst nejenom tady, ale tenhle kolovrátek na mě poslední dobou vyskakuje na všech možnejch skupinách na FB. Nikdy sem si nemusel nikoho blokovat (když nepočítám spamboty), ale tohle už fakt je víc než otravný.
 
<offtopic>Vzdycky, kdyz nekdo o hrideli mluvi v muzskem rode, tak mi to desne trha usi/oci! :D</offtopic>
 
Už mě to nebaví číst nejenom tady, ale tenhle kolovrátek na mě poslední dobou vyskakuje na všech možnejch skupinách na FB. Nikdy sem si nemusel nikoho blokovat (když nepočítám spamboty), ale tohle už fakt je víc než otravný.
 
Já mám takovej pocit, že tu pořád někdo nechápe, že olejové měrky u dieselů s hodnotou X potažmo rostoucí hladinou oleje z důvodu ředení oleje přebytečnou naftou, je věc, kterou trpí všechny motory s tímto typem DPF filtru (i u předchozí generace motorů) a proto je za určitých provozních podmínek, kdy dochází k častějším regeneracím doporučeno častěji měnit olej.

A nemá to vůbec nic společnýho s tím, že byl u jisté serie motorů Sky-D použit nevhodný materiál kluzných částí ventilového rozvodu, který zapříčinil předčasné opotřebení vačkového hřídele a tím vnik pilin do olejového systému a tím možnost nebezpečí poškození/zadření dalších částí motoru.

Stále dokola se tu motaj dvě věci dohromady.

Už mě to nebaví číst nejenom tady, ale tenhle kolovrátek na mě poslední dobou vyskakuje na všech možnejch skupinách na FB. Nikdy sem si nemusel nikoho blokovat (když nepočítám spamboty), ale tohle už fakt je víc než otravný.

Souhlasím. Ty FB skupiny a fóra se plní strašnými bullshity jednoho ukřivděného borce, který si zakládá i několik účtů a sám sobě je komentuje a šíří strašný blbosti. Nechápu, že ho to baví, tolik ztraceného času a peněz.
 
@shr3k-u a jak se da sehnat rozsudek v tom PDF formatu tak, jak jsi sem minule daval z te druhe kauzy?

Tady od @Pruzina sice vyhledam podle spisove znacky, ale samotny rozsudek sezenu?
http://infosoud.justice.cz/InfoSoud...39&rocnik=2019&spamQuestion=23&agendaNc=CIVIL
Optimálně Datovkou:
Povinný subjekt: Obvodní soud Praha 5
Žádost o informace podle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím
Vážená paní, vážený pane,
žádám tímto o anonymizovanou kopii rozsudku 10 C 39 / 2019.
Děkuji, s přátelským pozdravem,
 
Naprostej blábol. Když mas jeden litr nafty v pěti litrch oleje tak ten olej skoro nemaze a je jenom otázkou času než dojde k zadrženi. Nafta v oleji je technicky nesmysl.
 
Souhlasím. Ty FB skupiny a fóra se plní strašnými bullshity jednoho ukřivděného borce, který si zakládá i několik účtů a sám sobě je komentuje a šíří strašný blbosti. Nechápu, že ho to baví, tolik ztraceného času a peněz.

Tomu rikas bullshit? Ukřivděny borec. To si myslíš ze se nechám okrást od nějakého vychcanka?
Dieselgate je prochazka růžovou zahradou oproti tomu co udělala Mazda.
Tady je jasně vidět co prodávali:

tady je strojový překlad diskuse pod videem:
Vlastním Mazda6 Skyactiv 2013 s motorem 2,2D 175HP, nástupcem motoru v tomto videu, a měl koncem 16. srpna a podruhé za rok varování „Nízký tlak oleje“.
Tentokrát jsem nebyl schopen dokončit cestu domů a zachránil jsem se na dálnici.
Po dvou měsících jsem konečně dostal svou Mazdu6 zpět, nízký tlak oleje měl následující následky:
- vačkové hřídele + kolébky + výměna krytu
- kompletní výměna turbo (osa zkroucená v důsledku špatného mazání)
- výměna tyčí
- náhrada kloubů vstřikovačů (to byla hlavní příčina)
- výměna filtru olejového čerpadla
- kompletní čištění motoru výměnou motorového oleje a filtru, výměna oleje převodovky, ...
Také zjistili, že baterie byla téměř mrtvá (jedná se o speciální baterii, která vyžaduje reset i-eloop) a také vakuovou pumpu.
Má být přidán do MRCC radaru, který zemřel, podruhé také několik měsíců před tím.
Celkové náklady, jen pro části, byly kolem 13K $ a Mazda za to nechtěla zaplatit, protože k selhání došlo po skončení záruky.
Přesně necelé 2 měsíce po ...
Garáž naštěstí našla způsob, jak tyto náklady snížit až na 7000 $, včetně radaru.
Nejsem s
i jistý, jak přesně to udělali, ale to zachránilo auto před vrakováním, protože když jsem slyšel o 13k $, začal jsem hledat náhradu ...
I když se teď auto zdá být v pořádku, naprosto jsem v něm a výrobce ztrácel důvěru ...

Prodej aut po česku. Byznys za hranou!
Mazda prodávala auta s výrobní konstrukční vadou. Veřejně to přiznal i sám šéf zastoupení Mazda cz,sk p Kiriakovský. Tady to je: http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-reklamace-vacka-a-turba-2-2d-77-000-km-179412?kol s=4 Následně to dva roky maskuje předčasnou VÝMĚNOU OLEJE A MĚREK. Třetím rokem ale už neuznává 3-letou záruku, kterou se už několik let chlubí v ČR. A když ti chudáci co naletěli už neví kudy kam, tak jim nabídnou, že to auto vykoupí, pochopitelně za hodně podhodnocenou cenu. To ale ti šmejdi mají zaplacené výrobní náklady auta s výrobní konstrukční vadou, které ale klidně můžou prodat dál jako prověřené a málo jeté vozidlo. Druhý majitel, než to zjistil tak už bylo i po tříleté záruce. A tak mu radí měnit olej po každých 10.000km, protže ma v 5-ti litrech oleje až jeden litr nafty. Spousta lidi ale než by jim to prodala za směšné peníze tak to prodala na inzerát nebo bazar. Takže těch podvedeních je hned 2x tolik, kolik bylo prodaných aut. Nejedná se o jeden nepovedený kus. Jde o stovky aut s vyrobní konstrukční vadou. Ty měrky se měnili dodatečně, dokonce někde ve vši tichost, nenápadně. To, že se měnili měrky je samo o sobě usvědčuje z podvodu. Nafta v oleji nemá co dělat, je to čistě technický nesmysl, na to nepotřebuji ani maturitu. To je to samé jako kdyby tvrdili voda v benzínu nevadí. Cituji Tomáše Dusila , který to napsal v časopise auto.cz, jak jinak než na objednávku těch šmejdů: Olejová měrka. Na ní najdete klasické rysky minima, maxima a pak ještě o něco výše rysku „X“. Pokud k ní olej dostoupá, musí se neprodleně vyměnit. http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=805&t=1263048&st=0&sk=t&sd=a&am p;start=2700 http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-reklamace-vacka-a-turba-2-2d-77-000-km-17 9412?kols=4
http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/2-2-skyactiv-d-nizky-tlak-oleje-172816

http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=805&t=1263048&st=0&sk=t&sd=a&start=2700
 
Poslední úprava moderátorem:
Tady je názorná ukázka jak to funguje. Auto bylo vykoupene ale za podmínky, ze si u nich majitel koupi další nové auto. Co mu zbývalo, než na to přistoupit. Zaplatil jim výrobní náklady popelnice, kterou ale s největší pravděpodobnosti prodali dal se ziskem a jeste jim zůstal i zákazník s dalším novým autem.

Ahoj Mazďáci, tak jsem na Silvestra bohužel zažil jako to, co už mnozí z vás (M6 2.2D AT, 16 měsíců stará, najeto asi 58k km, 17k po servisní prohlídce): po cestě červená kontrolka a známé hlášení "Low oil pressure. Engine damage possible. Check oil level". Kontroloval jsem stav oleje (o těchto problémech popisovaných zde na fóru jsem v danou chvíli nic nevěděl), byl v pořádku - lehce nad maximem (ne na značce "x"). Telefon na Mazda Assistance, kde mi sdělili, že s autem není možné dále jet a je nutné ho odtáhnout do servisu. Paráda, naštěstí jsem byl téměř v cíli, takže domluvený odtah na Nový rok do Auto Palace Spořilov, zapůjčení auta atd (díky Mazda Assistance vše proběhlo celkem hladce - kdyby tak všechno fungovalo u Mazdy, bylo by to super). Dnes mi technik z Auto Palace (pan Dědič) sdělil, že na autě žádnou závadu nezjistili, že se jedná o "provozní stav, kdy v důsledku častěji probíhající regenerace DPF filtru došlo ke kontaminaci motorového oleje palivem", neboli, toto může nastat kdykoli v budoucnu znovu. Když jsem se ptal, jestli mu připadá normální, že u ani ne 1,5 roku starého auta k tomuto dojde a evidentně může dojít i v budoucnu, tak mi sdělil, že on auto nekonstruoval a že každý, kdo si naftovou Mazdu kupuje, tak ví, že auto takto regeneruje a že tedy tento stav může nastat. Já tedy za sebe musím říct, že ne, já jsem si to auto rozhodně s tímto nekupoval a rozhodně ani nejsem ochoten akceptovat u ani ne 1,5 roku starého auta se skoro milionovou cenovkou, že se na něj nemůžu spolehnout a v podstatě kdykoli se mi může stát, že mě auto někde nechá a budu řešit odtah a náhradní auto atp. (a po záruce toto vše nejspíš i na vlastní náklady, o možných komplikacích v zahraničí ani nemluvě). Dnes budu psát dopis/reklamaci do Mazdy a uvidím, co se bude dít. Dám sem pak vědět postup/výsledek. Do té doby - máte někdo zkušenosti s reklamací auta na základě těchto stavů? Stalo se to někomu z vás opakovaně? Pokud dojde na případně řešení přes právní zástupce/soudy, je někdo z vás ochoten se se mnou v této snaze spojit? Myslím, že se nemůžeme nechat tímto způsobem odbývat a měli bychom se pokusit si prosadit svá práva. Pokud nás bude víc, tak máme myslím větší šanci na úspěch a i to právníky/tisk bude více zajímat....

Více na: http://www.mazdaclub.cz/f ...
 
Poslední úprava moderátorem:
Tyjo ... jako bych to uz nekde cetl :D. Ty jsi se porad nesmiril s tim, ze auto se ti po skonceni zaruky muze klidne rozsypat a je uplne jedno s kolika moznyma "vyrobnima/konstrukcnima vadama" bylo prodano? Chapu, ze porad se nechavas opajet zarukou nad ramec zakonne povinnosti, ale to, mam pocit, se Ti uz snazi nejak soud vysvetlit. Nerikam, ze je super, kdyz se veci takhle rozbijeji, urcite neni. Ale co s tim chces delat? Muzes jit prosazovat treba zaruku na 10 let ;).
 
Co to placaš? po jakém skončení záruky? jak jsi na to přišel? To je ten největší blabol co jsem slyšel. ma mazda 3 letou záruku? Reklamoval jsem to po dvou letech a třech měsícich a to jenom proto, že ten problem maskovali. A nejsem jedinej. takže ani kdyby bylo po zaruce tak je pořad šance je žalovat pro podvod. Hlavně že už netvrdite že to co se děje u těch aut je normalní stav. přečti si starší příspěvky o tom jak těm motorum nic není a kecy o tom jak to auto není vhodné do města.
http://www.autoforum.cz/predstaveni...vek-vedel-roky-a-nedelal-nic-ted-musi-platit/
 
Back
Top