KlikPet
rodinný člen KLANu
- 356
Všiml jsem si, že tady KFko nemá své vlastní téma ke spotřebě (nebo jsem jej někde přehlédl?). Je jasné, že CX-5ka není auto, které by si lidé kupovali kvůli té nejnižší spotřebě, stejně tak jsem přesvědčen o tom, že většina z nás, majitelů tohoto modelu, nejezdí vyloženě na spotřebu, i tak by mě ale zajímalo, za kolik s ním kdo z vás různě jezdí.
Já mám po 15.000 km dlouhodobou spotřebu 8,5 l na 100 km. První delší cesta (občasné přesuny z Prahy na severní Moravu nebo další časté přesuny po naší vlasti nepočítám) mě čekala až letos při zimní dovolené, kdy jsem spolu s rodinou jel na zimní lyžovačku do Itálie. Cca 730 km tam, resp. 750 km zpět s dvěma dospělými a dvěma dětmi, k tomu plně naložený kufr a plně naložený skibox na střeše. Cesta tam 8,8 l, cesta zpět 7,8 l na 100 km. Litrový rozdíl si upřímně řečeno nedokáži vysvětlit, možná "cestou z kopce dolů", možná absencí protivětru (který jsme minimálně na území Čech chytli cestou tam) a naopak trocha větru v zádech (když jsem v Brenneru u benzínky otevřel dveře, málem mi je to vyvrátilo... ), možná i tou Rakouskou "emisní" 100kou v Rakousku mezi Innsbruckem a hranicemi s Německem (cestou tam nás navigace hnala na Garmisch, takže jsme tento úsek nejeli). A to jsme přitom cestou zpět prchali před hrozivým a krvežíznivým koronavirem (viz mediální panika celý minulý týden na českém internetu, která nám tak trochu kazila poklidnou rodinnou lyžovačku na Paganelle...), takže jsme vlastně o to víc spěchali... Nevím, každopádně i s tou vyšší spotřebou jsem nadmíru spokojen, na vysoké SUV s 2,5 litrovým benzínovým motorem myslím super hodnota!
Já mám po 15.000 km dlouhodobou spotřebu 8,5 l na 100 km. První delší cesta (občasné přesuny z Prahy na severní Moravu nebo další časté přesuny po naší vlasti nepočítám) mě čekala až letos při zimní dovolené, kdy jsem spolu s rodinou jel na zimní lyžovačku do Itálie. Cca 730 km tam, resp. 750 km zpět s dvěma dospělými a dvěma dětmi, k tomu plně naložený kufr a plně naložený skibox na střeše. Cesta tam 8,8 l, cesta zpět 7,8 l na 100 km. Litrový rozdíl si upřímně řečeno nedokáži vysvětlit, možná "cestou z kopce dolů", možná absencí protivětru (který jsme minimálně na území Čech chytli cestou tam) a naopak trocha větru v zádech (když jsem v Brenneru u benzínky otevřel dveře, málem mi je to vyvrátilo... ), možná i tou Rakouskou "emisní" 100kou v Rakousku mezi Innsbruckem a hranicemi s Německem (cestou tam nás navigace hnala na Garmisch, takže jsme tento úsek nejeli). A to jsme přitom cestou zpět prchali před hrozivým a krvežíznivým koronavirem (viz mediální panika celý minulý týden na českém internetu, která nám tak trochu kazila poklidnou rodinnou lyžovačku na Paganelle...), takže jsme vlastně o to víc spěchali... Nevím, každopádně i s tou vyšší spotřebou jsem nadmíru spokojen, na vysoké SUV s 2,5 litrovým benzínovým motorem myslím super hodnota!