• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Spotřeba Mazda6 GJ/GL - pochlubte se za kolik jezdíte

Včera jsem zaplatil auto a teď tu najednou začne všem růst spotřeba, kua, já sa zahluším :)
To spíš bude mnou než tím autem ... Teda to auto může za to, že má tak dobrý zvuk motoru v otáčkách :)

@Snake Neboj, ne všichni se dostanou tak nízko. je pravda, že při cestách Belgie - ČR se dostanu k 8 (ale tomu pomůže právě Belgická dálnice na začátku), ale jinak popojíždění po Bruselu a pak asi 10 km dálnice a v opačném směru zpět každý den je taky průměr přes 9. myslím, že dnes jsem tankoval po 511 km se spotřebou 9,2 a dojezdem asi 80 km.
Je pravda, že v Belgii mi vždy taky klesne spotřeba. Nízké povolené rychlosti, radary všude a k tomu špatné silnice... Teda aspoň na jihu.
 
První jízdu jsem měl za 6.6l/100km. Druhou mám za 5.7l/100km (oboje okresky, pohodová jízda). Prý až se auto zajede, trochu to klesne. Asi mi omylem prodali diesel :D Faktem je, že jakmile dám 3 500 ot./min., hned se ta spotřeba na palubáku šoupe zcela jinam.

spotreba-pribram-praha.jpg
 
Když se jede 50 - 100 km/h po rovině a plynule tak pod 6l se to dá. Jezdím často rovinatou trasu Zlín > Vizovice a vždy na tu spotřebu kolem 5,5l čumím. Cestou k moři jsem jel přes Rakousko a od Vídně po Itálii je snad 80% dálnice omezení 80-110 km/h. Spotřebu jsem měl s plným autem málo přes 6 l. Zpátky přes Alpy 7,2l je pro mne také skvělé.
 
To je fakt cesta zn.: ideál. Jel jsem Příbram -> Praha. Dálnice 120-130 km/hod. a občas předjetí. Praha pak tunely. Z Příbrami je to klesající výškový profil. Kdyby to bylo tam a zpět, určitě by to dopadlo jinak.

Co se týká vypínání válců, to jsem se naučil poznávat v tunelu. Když to na rovince vypne a jedu konstantně, je to pohoda. Ale když v tunelu jedu na hraně a buď plachtím rovinu nebo vybočím a lehce předjíždím, je to neustálé vypínání a zapínání až otravné. Ale od toho je tam BOSE, abych se zaměřil na jiné věci než na nějaké válce.
 
Včera jsem tu koukal na nějaké nové video s novou M3 a tam to na displeji přímo ukáže když jede na dva hrnky, to do M6 nedali pacholci?
 
@99luftbalons Nedali, v M6 je starší verze tohoto systému vypínání válců, kdy se Mazda rozhodla toto indikovat vibracemi a hlubším chodem, takže i bez displeje bezpečně poznáš, že jedeš jen na dva.:D

Teď už vážněji, u starého MZD Connect to nikde neukazuje, umí to až ten novější systém se kterým přišla nová M3.
 
No, moje M6, pokud tedy si to nepletu, na obrazovce s i-ELOOP ukazuje malůvku 4 válců. Když jedu, 4 svítí, když plachtím, jsou všechny bez zvýraznění a když svítí jen dva, tak snad jedu na 2 válce. Ale návod jsem ještě nedočetl a jít to teď studovat se mi nechce :)
 
Vyrazil jsem si na večerní test světel. Dopadl skvěle a hned jsem udělal krátké video, kde je vidět vypínání válců a infografika. Dneska jsem to vypínání už měl problém zaznamenat, asi i díky horší vozovce, schválně poslechněte.

 
Vyrazil jsem si na večerní test světel. Dopadl skvěle a hned jsem udělal krátké video, kde je vidět vypínání válců a infografika. Dneska jsem to vypínání už měl problém zaznamenat, asi i díky horší vozovce, schválně poslechněte.
Pěkné :) Takhle hezky mi to infografika nekreslí, ale jsem na to m podobně: vypínání válců mám problém vůbec postřehnout, snad to vydrží.
Jakou máš verzi MZD Connect?
 
Tak jsem schválně teď během jízdy zkusil zapnout stejnou obrazovku, jako má @moreplavec na videu a vizualizaci práce těch válců tam nemám, asi je to až v novější verzi MZD Connect nebo to dostal až modelový rok 2019. Čeká mne ale do týdne garančka, tak se na to schválně zeptám, případně nechám aktualizovat a uvidíme.
 
Tak jsem schválně teď během jízdy zkusil zapnout stejnou obrazovku, jako má @moreplavec na videu a vizualizaci práce těch válců tam nemám, asi je to až v novější verzi MZD Connect nebo to dostal až modelový rok 2019. Čeká mne ale do týdne garančka, tak se na to schválně zeptám, případně nechám aktualizovat a uvidíme.
Tak určitě, pokrok nezastavíš a rovnou si tam nech vypnout ty vibrace.:D
 
To vyzerá zaujímavo :) Mám novú verziu MZD Connect, ale na túto obrazovku som sa ani nepozrel...
Ale skontrolovať to budem vedieť až koncom týždňa, od včera mám auto v servise a požičaná CX-5ka aj keď je nová (prvá registrácia 18.7.2019 :D) má starú verziu MZD Connect...
 
Čeká mne ale do týdne garančka, tak se na to schválně zeptám, případně nechám aktualizovat a uvidíme.
Plánuješ garančku v ČR nebo Belgii? Já se teď v Luxu taky chystám a údajně by ne to mělo stát 214 EUR, tak by mě zajímalo kolik to stojí v Belgii. Jinak jsem do objednávky psal, že mám obouchanou kapotu od kamínků a že mi to nepřijde normální a jestli se na to nevztahuje záruka, tak jsem zvědavej co mi na to řeknou.
 
@Snake Tentokrát v ČR, vychází mi to s kilometry teď tak, že bych mohl během cesty zpátky do Belgie přetáhnout interval a to se mi nechce riskovat. Jinak v Belgii (přímo v Bruselu) za první garančku při 20 000km jsem platil nějakých 230 EUR s DPH (+ k tomu ještě 52 eur za náhradní auto). Jinak kapota je na tom stejně i na té naší, alespoň, že na té šedé to až tak moc nesvítí.
 
Jakou máš verzi MZD Connect?

V nastavení jsem našel informaci:
Verze OS: 70.00.200 EU N
Verze databáze hudby: 00.08.00​

Aktualizoval jsem zatím jen mapy. Netuším jestli je to poslední verze, ale až na pomalé vykreslení map, pomalý start apod. to funguje.
 
To vyzerá zaujímavo :) Mám novú verziu MZD Connect, ale na túto obrazovku som sa ani nepozrel...
Ale skontrolovať to budem vedieť až koncom týždňa, od včera mám auto v servise a požičaná CX-5ka aj keď je nová (prvá registrácia 18.7.2019 :D) má starú verziu MZD Connect...

Jde o to, kdy byla vyrobena. Odskocim na chvili od CX-5. Vetsina skladovek Mazda 6 aktualne v CR (aspon dle mazdaihned) je i dle VINu (poslednich sest cislic 6xxxxx, 2019 ma 7xxxxx) vyrobena jeste pred breznem 2019, coz je dle mych patrani zacatek vyroby modeloveho roku 2019 s drobnyma zmenama vybavy, jinym napisem Mazda 6, a dalsima nezdokumentovanyma upravama. Pocitam ze s CX5 to bude nejak podobne, opet podle toho napisu na zadi. Takze registrace 18.7. porad muze bejt skladovka, ktera sem prisla treba v kvetnu a vyrobena byla v unoru. Shr3k by mozna dokazal upresnit, ja to vim z vlastniho patrani po nahrade za auto, ktere mi melo prijit, ale neprislo :)
 
Já tedy hlásím, že mám verzi 7xxxxx. Nevím zda to má vliv na funkci, ale na funkci rostlináře teprve ne :)
 
@Snake Tentokrát v ČR, vychází mi to s kilometry teď tak, že bych mohl během cesty zpátky do Belgie přetáhnout interval a to se mi nechce riskovat. Jinak v Belgii (přímo v Bruselu) za první garančku při 20 000km jsem platil nějakých 230 EUR s DPH (+ k tomu ještě 52 eur za náhradní auto). Jinak kapota je na tom stejně i na té naší, alespoň, že na té šedé to až tak moc nesvítí.
No jo, Neuvědomil jsem si, že první garančku máš už za sebou. Divím se, že pro jednou je Belgie dražší :)
Co se kapoty týče, tak jsem zvedavej co řeknou. Od mojí předchozí šestky (2017, soul red) je tato o dost náchylnější na kamínky.
 
Back
Top