Neprijde mi to az tak odlisny. O maximalku jsem se zatim nesnazil, parkrat jsem se pohyboval kolem 215, ty drobny prekoceni 200 jsou vetsinou ze se trochu zapomenu na plynu, zvlast kdyz mam pustenou hudbu. Ale zrychluje ve vysokych rychlostech o neco lepe, nez ta predchozi. Tak do 180 mi to prijde lepsi jen asi neznatelne, ale nad 180 to jde lepe a klidneji - hlavne s tim rozdilem, ze s dvoulitrem to bylo potreba tlacit nad 200 vzdy na 5. stupen, A/Tcko i navzdory delsim prevodum dozrychluje do dvou set v klidu i na sestku (jak rikam - na rovnem useku skoro aniz bych si vsimnul, kdyz ve 180 chvilku nekoukam na rychlomer)... ten drivejsi nastup vyssiho kroutaku je v takove zatezi znat. Ticho a atmosfera na palube vyrazne lepsi, ale to je i odhlucnenim celniho skla, prevodama a jinou pozici repro, kdy hudba u 2019 snaz prebiji hluk auta, protoze ma nejak jinak/blize nastavene stredove nebo stredovyskove repro (pri presednuti je to hodne znat, 2019 hraje jakoby vic z blizka).
Za me je to dostatecny... V silnem provozu nebo za blbeho pocasi jezdim predpisove nebo i podpredpisove, ale kdyz je takhle pul jedenacta v noci, sucho, relativne teplo, prazdna dalnice s plotem ve vetsine useku, je radost s tim preletet ty kilometry "trochu" rychleji. Stejne jako uz s dvoulitrem, ani nyni nechapu povzdechy v ruznych komentarich pod clanky na webu, jak je ta Sestka slaba... I sem uz jsem parkrat psal, ze i kdyz se za me na dalnici nekdo priblizi ve 180, neni v drtive vetsine pripadu (9 z 10) problem takovemu cloveku zase "odjet" (nad nejakych 205 - 210 jsem zazil jet nekoho ciziho jen co bych spocital na prstech ruky), na okresce clovek spis narazi na limity silnic a bezpecnosti. Useku kde se da naplno vyuzit vykon, aniz by clovek ohrozil nekoho ciziho a nebo sebe, at uz vyletem mimo silnici nebo srazkou se zveri, moc neni.
Za me pokud vykonnejsi auto, tak uz jedine plnokrevny sportak, tam je zase adheze, brzdy i presnost rizeni na uplne jine urovni, reakce auta i pri rychlostech kolem 200 nebo pri brzdeni nesrovnatelne presnejsi, a ideal 4x4 nebo zadek. Ve stredni tride je za me - navzdory castemu tvrzeni novinaru - vykon mnoha aut v podstate nad bezpecnymi moznostmi podvozku a rizeni v kontextu realnych silnic. Bez _hodne_ vyrazne lepsich brzd (coz by asi obnaselo i sirsi pneu), tuzsiho rizeni, mozna i tuzsich tlumicu a rozper, by treba 250+ koni a manual v Mazde 6 bylo uz koledovani si o sebevrazdu nebo vrazdu, nebo by to bylo vetsinove nevyuzitelny. Automat to tema vecnyma prokluzama a celkovou mekkosti reakci trochu tlumi, proto asi i US verze s turbem "na zabiti" neni, ale jak rikam... neverim, ze bych si US verzi na normalnich silnicich nejak pomohl.