Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Po třech týdnech chybí deci oleje. Fotka je z dnešního dopoledne. Chystám se na výměnu za jiný 75W-80. Pak se uvidíZdravím, kvůli nájezdu 60tkm (CX-5, 2.0, FWD) jsem se pustil do výměny oleje, za zmiňovaný Ravenol MTF-2 75W-80. Před vypuštěním jsem vše kontroloval kvůli případným netěsnostem. Vše bylo OK. Krycí plast pod motorem suchý. Po výměně se zlepšilo řazení celkem citelně. Jenže jak parkuju pořád na stejném místě, tak po čtrnácti dnech koukám, pod autem flek od oleje. Říkám si "asi to protéká kolem výpustného šroubu". Sundám plast. kryt, v něm loužička oleje, koukám na oba šrouby a ty jsou suchý. Zato v dělícím spoji převodovky (ne mezi motorem a př., ale jen samotná převodovka, kde je náplň převodového oleje) mastná hrana těsnění a dole u řady spojovacích šroubů kapky oleje. Oleje je uvnitř asi 13mm pod hranou kontrolního šroubu. Bojím se co s tím je. Návratem k nějakému oleji 75W-90 (třeba Total) či jinému oleji se asi už té netěsnosti nezbavím... Rád bych zjistil, jestli má někdo podobnou zkušenost. Díky.
Mně to přijde, že ti netěsní ten šroub. To mi dělá na Piaggio Beverly, stržený závit ve skříni. Závit šroubu jsem obalil fest vrstvou teflonové pásky a je to cajk. Už ani kapka.Po třech týdnech chybí deci oleje. Fotka je z dnešního dopoledne. Chystám se na výměnu za jiný 75W-80. Pak se uvidí
Zobrazit přílohu 46001
Praskliny to nejsou, i když to tak vypadá. Jsou to jen takové "pavučiny" na povrchu toho odlitku. Jak se do té textury zaseká a zadře špína, tak to na fotce vypadá jako prasklina. Jinak horní šroub je suchej a spodní je mastnej, stejně jako vše kolem spoje té skříně. Jen nechápu, proč to se starým olejem ani náznakem neteklo a s Ravenolem najednou jo. Asi vyměním převodovku z vrakáče nebo to hodím ze skály.Nejsou kolem toho šroubu praskliny??
Jo, vidím to stejně. Řadí to bezva... až mě to překvapilo.Asi tam bylo vyžraný nebo prasklý těsnění, který bylo zalepený usadou, zkrátka jedna cgyba vyřešena druhou. Když se dal novej olej, jedna "závada" zmizela a druhá co zůstala se projevila
Mám ho od podzimu. Je to z druhé ruky - r.v. 2016To auto máš od nova? Nebo po někom?
To vypadá, že tam není těsněníPo třech týdnech chybí deci oleje. Fotka je z dnešního dopoledne. Chystám se na výměnu za jiný 75W-80. Pak se uvidí
Zobrazit přílohu 46001
Chyba tisku to není, FL má oproti předFL samozřejmě jinou převodovkuV manuálu psáno 75w90 zda to byla chyba tisku nebo ne jsem nepochopil.