• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Zvýšení výkonu

napisal som aj importerovy a vcera mi volali ze to nemaju ako technicky spravit, s tym som polozil otazku co im v tom brani :) a tak som to dal cele postupit cez importera CZ na Japonsko ...
 
Pokud se nekdo jeste rozhodne ze by chtel objednat neco z BBRGTI tak piste Gryllz . Objednavame az v listopadu takze mate jeste cas na rozmyslenou. BBRGTI slibili 10% slevu na cely nakup,coz je od nich pekne :)
 
sto kobyl navrch se vždycky hodí :D
To kazdopadne ted uz jen kolik za to budou chtit...Do konce roku by ale meli mit hotovy turbo kit pro M6 i v BBRGTI a tam si myslim ze to vyjde pro nas o neco levneji nez z juesej :D
 
Vzhledem k tomu, ze se brzo ma motorovy prostor fotit a maji byt zakazane HW upravy, tak nevim, nevim.
 
Treba kdyz jsem vymenil stock sani za odporove sani Injen kde slibujou hromadu koni navic tak sem nepsal nic o tom jak citim ty kone navic , protoze nic krome hezkeho zvuku navic necitim ale tady proste citim rozdil ;)
 
Každý půl koník dobrý
Každý zvyšeni krouťáku dobrý
A placebo musí být, pro útěchu.
 
Nemate nekdo instalovano ? http://www.thespeedline.com/mazda3-...fits-2013-2014-2015-2016-2017-mazda-axela-bm/ Nemusi to byt nutne na BM/N ale zajimala by me osobni zkusenost :) Ja musim rict ze kdyz jsem vcera nainstaloval ten front strut bar a sel jsem si projet ty sve zname zatacky tak rozdil byl opravdu znat. Rozhodne se auto mene naklanelo takze prujezd zatackou byl jistejsi a tim padem komfortnejsi.
Na snížení kroucení kastle by mělo stačit (pokud fakt nejsi člen nějakýho Racing Teamu) tu horní tyč co už tam máš a potvrzuji, že i u mě to bylo poznat že se kastle míň kroutí. Ale jestli nechceš aby se ti auto tolik naklánělo tak vyhoď ven ty příčný stabilizátorový tyčičky a dej tam pořádný. Já dal zatím jen zadní a je to pecka, hlavně když doslovně škubneš volantem do zatáčky, tak ta kastle je pořád rovně.
Dole je nová trojka a prodávají je i v sadě http://www.racingbeat.com/Mazda-3/Sway-Bars.html
 
Všiml jsem si, že tu lidi měnili vzduchový filtr v originálním air intake boxu. Podle stránek K&N se tímto filtrem neruší záruka na auto (motor), což je pro mě důležité a pro jsem nechtěl měnit celý air intake.
Můžete se někdo prosím podělit o postřehy? Zajímalo by mě jak je to opravdu se zárukou na motor, lepším zvukem, vyšším výkonem nebo třeba nižší spotřebou. Zároveň někdo zmiňoval, že to pouští víc sajrajtu do motoru.
Podle videí je výměna snadná a cena relativně nízká (i se sadou na čištění vychází kolem 60 USD) - https://www.amazon.com/33-2480-Replacement-Filter-compatible-Select/dp/B00CR9WVPE
 
Ale jestli nechceš aby se ti auto tolik naklánělo tak vyhoď ven ty příčný stabilizátorový tyčičky a dej tam pořádný.
Dik za link , ten rear sway bar byl v planu rovnou i s front strut barem od ULTRA RACING , ale bohuzel neposilaji do Ceska. Tak sem koupil od SPEEDLINE ale ti zas nedelaji ten zadni stabilizator :D Takze objednam ten RACING BEAT.
 
Taky budu dávat KN filtr.
Dával jsem ho do všech aut a spokojenost. Nikdy nemůže být sportovní doplněk horší jak origo! !!
Lepší zvuk, , větší přísun vzduchu-jen k dobru.
 
Milda6
Jednou jsem videl test techto filtru do original boxu a zrovna tenhle nejdrazsi dopadnul nejhure...Timto te nechci odradit ;) Test byl v autosalonu na prime a delal ho redaktor casopisu auto motor a sport a doslova rekl ze je lepsi klasicky papirovy nez tenhle KN...:confused: Zkusim to schvalne najit.
 
Back
Top