P09
výkonný člen KLANu
- 148
Zdravím, už delší dobu pokukuji po větším autě pro rozrůstající se rodinu..a Mazda 6 je od prvních svezení velký favorit.. Jediné co mě odrazuje je:
1) Kratší rozvor u Kombi a tím méně prostoru na zadních sedadlech. Se současným faceliftem se to bohužel dost podstatně zhoršilo novými odvětrávanými sedačkami..
2) Vypínání válců u 2.5..viz i zdejší diskuse..
Původně jsem chtěl počkat, zda Japonec neumožní v Evropě 2.5l s manuálem, když ho umožňuje v USA..automat Mazdy se mi zdá vynikající, ale zatím bych rád zůstal u manuálu.. na druhou stranu chci 2.5l a asi i za cenu automatu..tohle čekání nevyšlo, naopak přidáno vypínání válců a tedy ničení pocitu z úžasného poctivého motoru..stejně jako čekání a naděje na 2.5T..jsem si říkal, když už kompromis a automat tak s turbem a výkonem co si to auto zaslouží..bohužel se doposud také nekoná.. Místo toho mě udělalo čáru přes plány ještě více zmenšený prostor na zadních sedadlech u současného faceliftu..vnímané především u Wagon, pže hold pro rodinu je praktičtější i vůči velikosti otvoru 5.dveří (+ objemu kufru a více prostoru na hlavu vzadu)..ač sedan je designově a jízdně na tom daleko lépe (8cm na rozvoru hold musí být znát)..
Jak vnímáte prostor na nohy vzadu u Wagon vy? Mě to přijde pro Mazdu 6 a danou třídu už opravdu za hranicí únosnosti a až trapné :-\ místo jak v autech o třídu níže..
Myslíte, že lze očekávat u nové generace zlepšení a zrušení nesmyslu v podobě tak výrazně menšího rozvoru a tedy i prostoru vzadu u Wagon? Úplně na auto nespěchám a max. 2 roky i klidně počkám..jen jestli nová generace vůbec do té doby přijde a zda vůbec kupovat první verzi nové generace s případnými porodními bolestmi..
Mazdu 6 a její jízdní projev jsem si zamiloval, je to krásné a opravdu řidičské auto se skvělými benzínovými motory 2l+..ale..viz výše..
Mimochodem měřím 185cm a sedět za sebou v Mazdě 6 Wagon bych dlouhodobě nechtěl..místo jak v autech nižší střední a na hraně či spíše za ní.. a to sedím poměrně dost blízko volantu a pedálům, jsem tak zvyklý..
1) Kratší rozvor u Kombi a tím méně prostoru na zadních sedadlech. Se současným faceliftem se to bohužel dost podstatně zhoršilo novými odvětrávanými sedačkami..
2) Vypínání válců u 2.5..viz i zdejší diskuse..
Původně jsem chtěl počkat, zda Japonec neumožní v Evropě 2.5l s manuálem, když ho umožňuje v USA..automat Mazdy se mi zdá vynikající, ale zatím bych rád zůstal u manuálu.. na druhou stranu chci 2.5l a asi i za cenu automatu..tohle čekání nevyšlo, naopak přidáno vypínání válců a tedy ničení pocitu z úžasného poctivého motoru..stejně jako čekání a naděje na 2.5T..jsem si říkal, když už kompromis a automat tak s turbem a výkonem co si to auto zaslouží..bohužel se doposud také nekoná.. Místo toho mě udělalo čáru přes plány ještě více zmenšený prostor na zadních sedadlech u současného faceliftu..vnímané především u Wagon, pže hold pro rodinu je praktičtější i vůči velikosti otvoru 5.dveří (+ objemu kufru a více prostoru na hlavu vzadu)..ač sedan je designově a jízdně na tom daleko lépe (8cm na rozvoru hold musí být znát)..
Jak vnímáte prostor na nohy vzadu u Wagon vy? Mě to přijde pro Mazdu 6 a danou třídu už opravdu za hranicí únosnosti a až trapné :-\ místo jak v autech o třídu níže..
Myslíte, že lze očekávat u nové generace zlepšení a zrušení nesmyslu v podobě tak výrazně menšího rozvoru a tedy i prostoru vzadu u Wagon? Úplně na auto nespěchám a max. 2 roky i klidně počkám..jen jestli nová generace vůbec do té doby přijde a zda vůbec kupovat první verzi nové generace s případnými porodními bolestmi..
Mazdu 6 a její jízdní projev jsem si zamiloval, je to krásné a opravdu řidičské auto se skvělými benzínovými motory 2l+..ale..viz výše..
Mimochodem měřím 185cm a sedět za sebou v Mazdě 6 Wagon bych dlouhodobě nechtěl..místo jak v autech nižší střední a na hraně či spíše za ní.. a to sedím poměrně dost blízko volantu a pedálům, jsem tak zvyklý..
Poslední úprava moderátorem: