Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
spíše bych ho přirovnal k Mazdy 2.5l
Tam na tom není co vymýšlet, Aisin AWF8F45 je vnitřně jen o něco málo složitější.OK, díky (ač právě zde jsem čekal u Opelu posun, nová 8-mi stupňová převodovka vs už dost stará Mazdy se 6 stupni ...).
Ano, oproti 6 bude rychlejší, ač i 0-100 hovoří, že se těm 260 koníkům moc šlapat nechce ... jen prostě pocitově to není co bych čekal ... možná je to i tím, že Insignie se zdá celkem slušně odhlučněná a motor není doprovázen nějakým hezkým příjemným sportovnějším projevem ... ale ani pocit nějakého zatlačení do sedaček jsem neměl ... ale moje jízda byla moc krátká na nějaké velké závěry, jsou to jen první rychlé postřehy, takže díky ti za dlouhodobější zkušenostiPodívej zapomeň, jakoukoliv šestku krom 6 MPS s tím prostě deklasuješ kdekoliv, na dálnici, při předjíždění na okresce. Jediné, kde se to blbě skládá, je do zatáčky, 15 cm je znát, musíš přepnout podvozek na Sport, jinak je to moc komfortní (mluvím o Country Toureru na 235/50/18 balónech a o 2 cm výše než normál). GSi je na tom samozřejmě jinak, tam jsou znát 20" 245/40/20 i nižší podvozek.
Zapomeň na to, že bys mohl takto:
vyvádět s šestkou...![]()
... jo a pro jistotu nasadili 175k 2.2 biturbo proti 150k a 170k 2.0 single turbo, přičemž jak Mondeo, tak Insignia měly v okamžiku testování v létě 2018 k dispozici 210k 2.0 biturbo motory. A Mondeo dokonce 180k single turbo (aktuálně 190k).jde o kombiky a diesely; tam ma temer vzdy i Mazda navrch diky tomu, ze jejich Sky-D byva pruznejsi a vykonnejsi, nez podobna konkurence):