Sundat kola,oddělat filc zadních podběhů,odšroubovat spodní kryt motoru a spodní plasty podlahy,přední nadkolí,Pořádně vyčistit wapkou,dát si záležet na lemy blatníků,bývá tam hodně bláta.Řádně vysušit.Vyndat záslepky prahů i meziprahů.nastřikat přípravek na dutiny.Pak následují všechny nosníky a přední a zadní nápravnice,dutiny zadních blatníků.Vystříkávají se i dveře odtokovými kanálky.Ty záslepky už zpátky nedávat.Někdo vystříkává i přední kapotu.Pořád se bavíme o dutinovém přípravku.Následuje obalení předních nábojů a kotoučů,případně čidel nivelace na nápravách,zalepit zespod lakované prahy Korozi odřít a použít rezojed. .Nejlépe ten,který reaguje se rzí a vytvoří krustu.Pokud je na podvozku vosk z Antwerp,tak ten musí dolů.Práce pro vrahy .Pak stříkat přípravkem na spodky vozů.Pokud nechcete ten vosk sundávat,tak musíte použít přípravek na bázi vosku a asfaltu.,bodýčko a pod. nedrží.Po zaschnutí vše nastrojit a vyčistit odtokové kanálky,kteréí bývají tím voskem zalepené.Dle mého,je to práce na týden,hlavně dodržovat prac.postupy.(schnutí).Dobré je i před nástřikem nechat auto rozehřát na sluníčku,penetrace vosku je pak větší.