• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Antikorozní nástřik podvozku a dutin

Sundat kola,oddělat filc zadních podběhů,odšroubovat spodní kryt motoru a spodní plasty podlahy,přední nadkolí,Pořádně vyčistit wapkou,dát si záležet na lemy blatníků,bývá tam hodně bláta.Řádně vysušit.Vyndat záslepky prahů i meziprahů.nastřikat přípravek na dutiny.Pak následují všechny nosníky a přední a zadní nápravnice,dutiny zadních blatníků.Vystříkávají se i dveře odtokovými kanálky.Ty záslepky už zpátky nedávat.Někdo vystříkává i přední kapotu.Pořád se bavíme o dutinovém přípravku.Následuje obalení předních nábojů a kotoučů,případně čidel nivelace na nápravách,zalepit zespod lakované prahy Korozi odřít a použít rezojed. .Nejlépe ten,který reaguje se rzí a vytvoří krustu.Pokud je na podvozku vosk z Antwerp,tak ten musí dolů.Práce pro vrahy .Pak stříkat přípravkem na spodky vozů.Pokud nechcete ten vosk sundávat,tak musíte použít přípravek na bázi vosku a asfaltu.,bodýčko a pod. nedrží.Po zaschnutí vše nastrojit a vyčistit odtokové kanálky,kteréí bývají tím voskem zalepené.Dle mého,je to práce na týden,hlavně dodržovat prac.postupy.(schnutí).Dobré je i před nástřikem nechat auto rozehřát na sluníčku,penetrace vosku je pak větší.
Diky za super detailni navod. Nejsem si jisty, jestli me tam necha dele jak tri dny. To je fakt spis prace pro nekoho, kdo se tim zivi :confused: Ani mi nedoslo, ze bych to mohl delat treba 5 dnu v kuse... Tak uvidime, treba se s nim dohodnu. A hlavne aby me pustili doma :grinning:
 
Nazdar všem, chtěl bych využít poslední teplé dny, atak mně napadlo, že bych se dal vystříkání dutin na mojí CX-3. Nevím jak moc je to náročné. takže dotazy jsou : je reálné to dělat doma v garáži případně na ulici, nebo je to pro normálně zručného člověka-mně těžší, tedy jestli se něco musí demontovat atd. nebo raději přenechat odborníkům. No a pokud se to zvládnout doma, tak kde všude se nachází plnící otvory a co vše se vystříkává? Pomohlo by foto se šipkami těch otvorů. Takže jestli to někdo dělal tak budu rád za každou praktickou radu od místních specialistů :)
 
Pustit se do takoveho marastu bez know-how a potrebneho vybaveni? To nechces...
 
Tak pokud jde jen o dutiny (dveře, prahy, haupna) , to se dá zvládnout. Bohužel bez jámy nestříkneš nic zespodu
 
Tak pokud jde jen o dutiny (dveře, prahy, haupna) , to se dá zvládnout. Bohužel bez jámy nestříkneš nic zespodu
Jámu mám. chci jenom dutiny ne podvozek. Ale jestli je to nějaká náročná akce tak to teda raději nechám odborníkům. Akorát se bojím, že by to nemuseli udělat pořádně. žádného neznám, tak kdyby měl někdo tip na poctivého machra ze zlínského kraje budu rád.
 
Jámu mám. chci jenom dutiny ne podvozek. Ale jestli je to nějaká náročná akce tak to teda raději nechám odborníkům. Akorát se bojím, že by to nemuseli udělat pořádně. žádného neznám, tak kdyby měl někdo tip na poctivého machra ze zlínského kraje budu rád.
Tak tomu nerozumím.Stejně při dutinách odstrojuješ 80 procent pllastůVšak až uvidíš ten čistý plech pod kryty,budeš mluvit jinak.Kup si nějaký voskovýpřípravek s asfaltem(at nemusíš sundávat nástřik z Antwerp) a celé to stříkni.Pořád lepší než nic,aspon pod kryty.
 
Jámu mám. chci jenom dutiny ne podvozek. Ale jestli je to nějaká náročná akce tak to teda raději nechám odborníkům. Akorát se bojím, že by to nemuseli udělat pořádně. žádného neznám, tak kdyby měl někdo tip na poctivého machra ze zlínského kraje budu rád.
Já jezdím s tímto za panem Mikušem od Frýdku-Místku (Palkovice) až z Vysočiny a spokojenost, ty to máš blíž...
 
Já jezdím s tímto za panem Mikušem od Frýdku-Místku (Palkovice) až z Vysočiny a spokojenost, ty to máš blíž...
Díky za tip. Zkusím kontaktovat. Jak tak čtu, tak v domácích podmínkách asi teda padá. No ještě by mně zajímal názor místního specialisty Maxe. Možná bych i přes velkou vzdálenost jej navštívil a nechal si to udělat u něj. Pokud bude mít někdy čas. Jinak teda díky všem za názory.
 
No ještě by mně zajímal názor místního specialisty Maxe. Možná bych i přes velkou vzdálenost jej navštívil a nechal si to udělat u něj.
asi nejlepší nápad, hned to spojíš i se spoustou informací ke všemu co tě bude o Mazdě zajímat ;). Já u něj nechávám dutiny ( ne podvozek ) vždy na podzim
 
asi nejlepší nápad, hned to spojíš i se spoustou informací ke všemu co tě bude o Mazdě zajímat ;). Já u něj nechávám dutiny ( ne podvozek ) vždy na podzim
Jojo. asi to tak dopadne, teda pokud se domluvíme. Asi má dost práce. Chci jenom dutiny, podvozek ne. Ten už stejně nedělá. Akorát teda nevím jak ho kontaktovat. Ví někdo ?
 
Jojo. asi to tak dopadne, teda pokud se domluvíme. Asi má dost práce. Chci jenom dutiny, podvozek ne. Ten už stejně nedělá. Akorát teda nevím jak ho kontaktovat. Ví někdo ?
přes SZ, nakonec tam budeš jezdit i na olej a běžný servis :joy:
 
To uz mas nepomerne blize do Brna, kde kvalitni a nekolika cleny proverena firma je, ne?
 
Teď se dívám na ceník Canocaru a M3 dělají za 5800,-. Mám pocit, že když jsem se díval na začátku prázdnin, byla cena přes 10k, nebo ne? :eek:
 
Teď se dívám na ceník Canocaru a M3 dělají za 5800,-. Mám pocit, že když jsem se díval na začátku prázdnin, byla cena přes 10k, nebo ne? :eek:

M3 vychadza cez CanoCar takto (informoval som sa mailom). Ono to je dokopy cez 10K:

Základní cena úkonů je:
5.800,- Kč – Nástřik podvozku,
3.200,- Kč - Ošetření dutin,
1.500,- Kč – Ošetření náprav.
Ceny jsou uvedeny vč. DPH.

Jestli se objeví místa zasažené korozí, je třeba je ošetřit. Tyto práce jsou vedeny jako vícepráce, kde je účtováno 799,- Kč vč. DPH / 1 hodina.

Co se týče trvanlivosti ochrany, tak je udávána na 5 – 7 let. Poté by mělo dojít k obnově. Dle stavu.
 
dnes jsem byl na geometrii v jedné firmě v Praze a říkám pánovi ať mě nechá kouknout na podvozek, že uvažuji o nástřiku. Za chvíli mě volá a říká, jestli jsem nástřik už dělal, že tam je vosku dost. A koukám, že ano. Na místěch, kde není oplastováno tak je hnědý vosk od výroby. Sám tvrdil, že málokteré vozy to takhle mají oštřeny. Nicméně pod plasty bude asi čisto. Stačilo by něco pro domácí podmínky čím bych to rád stříknul. Doporučíte něco na bázi vosku?
Jinak klobou dolů za krásně oplastovaný podvozek včetně lemů,to jsem byl mile překvapen.
 
Back
Top