- 169
Diky za super detailni navod. Nejsem si jisty, jestli me tam necha dele jak tri dny. To je fakt spis prace pro nekoho, kdo se tim zivi Ani mi nedoslo, ze bych to mohl delat treba 5 dnu v kuse... Tak uvidime, treba se s nim dohodnu. A hlavne aby me pustili domaSundat kola,oddělat filc zadních podběhů,odšroubovat spodní kryt motoru a spodní plasty podlahy,přední nadkolí,Pořádně vyčistit wapkou,dát si záležet na lemy blatníků,bývá tam hodně bláta.Řádně vysušit.Vyndat záslepky prahů i meziprahů.nastřikat přípravek na dutiny.Pak následují všechny nosníky a přední a zadní nápravnice,dutiny zadních blatníků.Vystříkávají se i dveře odtokovými kanálky.Ty záslepky už zpátky nedávat.Někdo vystříkává i přední kapotu.Pořád se bavíme o dutinovém přípravku.Následuje obalení předních nábojů a kotoučů,případně čidel nivelace na nápravách,zalepit zespod lakované prahy Korozi odřít a použít rezojed. .Nejlépe ten,který reaguje se rzí a vytvoří krustu.Pokud je na podvozku vosk z Antwerp,tak ten musí dolů.Práce pro vrahy .Pak stříkat přípravkem na spodky vozů.Pokud nechcete ten vosk sundávat,tak musíte použít přípravek na bázi vosku a asfaltu.,bodýčko a pod. nedrží.Po zaschnutí vše nastrojit a vyčistit odtokové kanálky,kteréí bývají tím voskem zalepené.Dle mého,je to práce na týden,hlavně dodržovat prac.postupy.(schnutí).Dobré je i před nástřikem nechat auto rozehřát na sluníčku,penetrace vosku je pak větší.