Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
V principu ano Q-85 benzín, S-95 diesel.Takže je to stejný, @shr3k, jsou stejný i baterie? Že bych to pridal do seznamu v prvním příspěvku
Jen potvrdím napsané Ve všech autech a vždy bez problémů V té 2.5 byla například 5 let a rozhodně nebyla na vyhození (a to měla většinou těžký život v podobě častých startů a krátkých popojížděk). A v okolí také nemám zrovna málo lidí, kteří mají stejnou zkušenost.Takhle striktně "Vartu ne" bych tady nepsal. Je tu dost lidí co mají Vartu a neříkají na ní ani A ani B. Mám pocit že třeba @Natural měl v GJ 2.5 Vartu a nevím že by si na ní stěžoval nebo se mi alespoň nezmínil.
Nejdříve bych změřil napětí.Jako nová by měla mít nejméně 12,5 V.Pokud ma míň,tak dobít.Klidně mohla někde měsíce ležet,tak jako se mně stalo s 2 bateriemi od Pemy.Pokud budou problémy pokračovat,tak po proměření nabíjení ve voze,reklamovat.Klidně může být vadná od výroby.Zhruba po roce co mi se mi zobrazovala hláška Battery management… jsem vyměnil původní baterku (Panasonic) a provedl iniciaci dle návodu - rozblikal se zeleně i-Stop, takže jsem si myslel, že je vše ok.
Ale po nastartování zase vyskočila hláška Battery management.
Nevíte co s tím?
Díky