- 6 540
V ceníku importéra. Pokud umíš dovézt převodovku z Ruska bez DPH a bez cla, proč ne.Kde ty bereš ty ceny sakra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
V ceníku importéra. Pokud umíš dovézt převodovku z Ruska bez DPH a bez cla, proč ne.Kde ty bereš ty ceny sakra.
Uz jsem to sem chtel dat davno, ale nejak jsem na to vzdy zapomnel. Takze, @g3nino, neni to zrovna odpoved pro Tebe, spise odstrasujici pripad. Neptal jsem se predem na cenu, tak to nutne muselo dopadnout "spatne", ze jo .
Kazdopadne je to delane "trojtym proplachem olejem". Zahrat, vypustit, dat novy, zahrat vypustit, dat novy ...
Zobrazit přílohu 14728
Ahoj vypadá to dobře ale proplach převodovky se děla opravdu důkladne u cx5 bych to viděl tak na 20 litrů oleje i s náplní tak na 27 litrů. Jak říkám zda se mi to furt málo. Ale možná se pletu. Třeba jsou tam lidi co to opravdu umi. Každopádně díky za tip juknu na to.Ahoj, pro porovnání dávám FA ze Zlína, krom výměny (celé) náplně a filtru v ATM je tam ještě olej v předním a zadním diferenciálu a servis ve 180k km...
To se pleteš. Normálně napojíš vyměňovací mašinu s čerpadlem na příruby k chladiči a převodovkou se protlačí x litrů oleje dokud ti srovnávací měřák neukáže, že protéká nový čistý. Autoefekt nemá zrovna Liqui Moly ale Syneco, ale princip je stejný:Ahoj vypadá to dobře ale proplach převodovky se děla opravdu důkladne u cx5 bych to viděl tak na 20 litrů oleje i s náplní tak na 27 litrů. Jak říkám zda se mi to furt málo. Ale možná se pletu. Třeba jsou tam lidi co to opravdu umi. Každopádně díky za tip juknu na to.
http://www.rychloservis-praha8.cz tady to funguje dobře.Prosím o doporučení na spolehlivý servis (Praha, Plzeň nebo okolí), kde mi provedou výměnu (vč. proplachu) olejové náplně v ATM převodovce. Pokud máte někdo zkušenost, na kolik takový servisní úkon přijde. Jak jsem vypozoroval z reakcí autorizovaných servisů Mazda, tak nejsou vůbec ochotni olejové náplně v ATM měnit, ani mi sdělit finanční náročnost tohoto úkonu. Jde mi hlavně o to, aby to bylo uděláno dobře něž levně. Pokud máte někdo dobrou osobní zkušenost s tímto servisním úkonem, prosím o TIP na spolehlivý servis...
No já jsem jsem v 2,3i GG 5AT "trapil" devět let naprosto pravidelne -kazdou jízdu ..kickdowny až na 2 stupeň a ani po 170tkm převodovka neměla problém..necukla nikdy, žádný prokluz ani náznak(to u nasi aktuální 2,0i GG AT je už se děje škubnutí mezi 3a4stupnem při plném plynu)Az se mi ta prevodovka vysype, tak se to tu na foru urcite dozvite, to se neboj. Pak si z toho muzeme udelat zaver. Kdyz to tak ctu, tak se to nejspis stane kazdou chvilkou. Ale ja to beru, moje penize, moje zodpovednost. Ja nad rozlitym mlekem vetsinou neplacu. Mimochodem ja si myslim, ze muj jizdni styl je na automatickou prevodovku docela narocny, i kick-down je u me uplne bezna vec. Takze kdo vi, co to vydrzi tak jako tak.
Hned prvni bod:Chtěl bych se zeptat povolanějších,naučil jsem se při sjíždění mírných kopců vyřazovat na N,abych zbytečně nebrzdil motorem.Nevadí to automatické převodovce? Žádné pazvuky se neozývají.A zjistil jsem že když dám N a ihned D tak se rychlost zařadí až po sešlápnutí plynu,což se mi moc líbí.To jsem zjistil až dnes.Jaký máte na to odborný náhled?
Hned prvni bod:
http://www.autoforum.cz/zivot-ridic...meli-delat-v-aute-s-automatickou-prevodovkou/
... mozna nekdo odpovi lip nez v clanku
Zdravím,jak správně zastavit s automatem,zatáhnout ruční brzdu,páku do polohy P a vypnout motor?Mně vždycky říkali, že neutrál u automatu pro mě jako pro řidiče neexistuje. Ten je pouze pro servis. A téhle jednoduché rady se držím odjakživa.