Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
A co teprve, když couvám táhlý kopec s brzděným vozíkem naloženým tunou písku. To je panečku smrádek...Chci se zeptat,zda je normální,aby po výjezdu 10-ti kilometrového kopce(na Radhošt) byl dosti cítit zápach z automatu?Jel jsem na pádla normálním způsobem,řadil jsem dvojku,trojku,čtverku.Vše funguje jak má.Olej vyměněn před 10 000km.(originál).Při normální jízdě se zápach nekoná.A lze nějakým způsobem ten zápach při velké zátěži eliminovat?Díky za reakce.
Nejrychlejší určitě - vozík mám otypovaný na 130 km/h. S tím luxusem nevím, nevím. Seděl jsi v novém John Deeru nebo Fendtu?Koukám, že tvoje si s traktorem nezadá. Asi nejluxusnější a nejrychlejší traktor ve střední Evropě a přilehlých krajinách
Zdá se, že jo. Ale uvítal bych, kdybych měl nějaké jasné měřítko, kdy už je to moc. Vůbec nevím, jestli má auto nějakou kontrolu s indikací řidiči o přehřátí.Takže smrádek při zátěži je asi normální.
Ahoj, chci se zeptat, když delší dobu potřebuji nechat stát nastartované auto, když v něm nejsem, tak ho mám nechat stát na P nebo na N? Co je lepší? Díky. GJ 2.5.
A Vitusi,taky cítíš ,,vůniˇˇ při silné zátěži?Osobne bych dal P a rucni brzdu