• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Ceny servisních prací u Mazdy

Zajimava skutecnost co jsem vypozoroval za poslednich asi 15let je,ze tak pulka lidi nadava na svuj servis/mechanika, ale i tak ho nezmeni ?
Já jsem ho vyměnil, hned po skončení záruky, resp. ještě předtím na výměny olejů a brzd. Dokud je auto v záruce, tak to tak jednoduché není. Ale nevím, jak ostatní.
 
No my jsme nasi Mazdu koupili na jare, chci ted prvni servis asi projit autorizakem, premyslim o nejake vetsi kontrole nez jen olej. A pak budu muset najit nejaky dobry neautorizak, coz vetsinou byva celkem problem :)
 
Tak v Brne vymena oleje 8k, ve Znojme 4k. Co tu ctu ted, tak v Praze taky okolo 4k.

V Brne je nejaky priplatek za Brno (nemela by tam byt spise sleva? :joy:)? Nebo tusi nekdo proc je tam takovy rozdil? :D
ty 4k jsou za to ze se s tebou vubec obtezuji...AP Brno je proste katastrofa..

Neautorizovany servis mi na BK menil za 500+material (hodinova sazba) olej + filtry(olej, kabina, vzduch)...uvidim kolik si rekne za BM kde je to tusim vic zakrytovany
 
To byla spojka tak v haji že s sebou vzala i setrvak? To muselo dělat bordel už nějakou chvíli :eek:o_O
 
To byla spojka tak v haji že s sebou vzala i setrvak? To muselo dělat bordel už nějakou chvíli :eek:o_O
Podívej auto jsem koupil, šla trošku ztuha spojka, pak začalo hučet ložisko, pak se zaseklo a pedál zůstal dole, po následném vrácení už ložisko pískalo a udělalo trošku bordel u krytu na převodovce, snad to nebude mít vliv na funkčnost. Setrvačník se vyměnil, jelikož auto občas škubalo,což bylo asi spíš způsobeno tou spojkou, ale očividně jsem se nechal ukecat mechanikem, že díl vyměníme. Čekalo se na něj 14dní, jelikož nebyl skladem. To na té hřideli napáchalo to krásně rozjebané ložisko, snad nebudu muset hledat jinou převodovku, ale prý se to zabrousilo, tak se uvidí zda si to sedne, spojka momentálně po výměne funguje naprosto úžasně.

Kryt.jpg Ložisko.jpg
 
Jen se ptám protože běžně se ten setrvaák na benzinech nemění
 
Tyjo za co?
Mám tedy Mazdu 3 Skyaktiv-G ale je to v podstatě skoro stejný auto kor na první prohlidku která je v podstatě jen vizuální a platil jsem 2898,- v Mazdě v ČB Auto.

Na jaro mě bude čekat druhá servisní ve 40000 km a tam mi pán říkal že to bude kolem 5-6 tisíc (mění se filtry a možná nějaké další úkony).

Jinak jezdím na olej po 10 tisících a teď naposledy jsem tedy platil víc to chtěli 1985,- předtím jsem platil 1478,- a ještě predtim 1279,- (olej si beru vždy svůj).

Jediné co mě napadá - pokud ti na autě noc nedělali tak - v PRAZE JE DRAZE - a někdo si vzal minimálně 5 litru od cesty.
 
CX-30 Skyactiv-X, prohlídka po roce (takže v podstatě jen olej): 10800Kč. Auto Jeremiášova, Praha.
Trochu rozdíl oproti těm cenám v marketingových materiálech...
Musí z něčeho žít, ale tohle už je lichva!
říkal nějaký kolega, že dal Nissan za cenu oleje k soudu a vyhrál!
 
Musí z něčeho žít, ale tohle už je lichva!
říkal nějaký kolega, že dal Nissan za cenu oleje k soudu a vyhrál!
Já při poslední 3. Garančce jen 2300,- dal jen za položku "MY MAZDA SERVICE 3rd" která sama o sobě neobsahuje žádný úkon ani materiál kromě resetu intervalu. V CBčku :)
 
CX-30 Skyactiv-X, prohlídka po roce (takže v podstatě jen olej): 10800Kč. Auto Jeremiášova, Praha.
Trochu rozdíl oproti těm cenám v marketingových materiálech...
Kdyz jsem poptaval prvni garancku, tak auto jeremiasova byly o 3000 dtazsi a s vlastnim olejem me poslali do Pelhrimova ?
Nejlip vysel spořilov a s vlastním olejem neměli problém.
 
Kdyz jsem poptaval prvni garancku, tak auto jeremiasova byly o 3000 dtazsi a s vlastnim olejem me poslali do Pelhrimova ?
Nejlip vysel spořilov a s vlastním olejem neměli problém.
Pokud se to nějak nezmění, tak bych na Spořilov s CX 30 Skyactiv-X na druhou také zajel. V PB za první olej (s mnoha problémy) chtěli 9,5
 
Asi to chce změnit servis, nebo ,ještě lépe, obvolat a zeptat se předem na cenu. Měli by ti to říct dopředu, tohle jsou standartní úkony. Já se vždy když přijedu na prohlídku zeptám na cenu a co mi budou dělat, s tím že se mně zeptají jestli chci ještě to či ono navíc a řeknou cenu, kterou pak zaplatím. Poté jim předám auto. Tato cena je opravdu bomba. Příště bych doporučil tenhle postup.
 
Pokud se to nějak nezmění, tak bych na Spořilov s CX 30 Skyactiv-X na druhou také zajel. V PB za první olej (s mnoha problémy) chtěli 9,5
Za první olej 9500,- ….?
To si děláš prdel?
To bych jim nedal ani kdyby k tomu byl panák a po dobu výměny sex s nějakou hosteskou!

Nechápu ze tohle někdo dobrovolně zaplatí. Snad když přijdu tak se zeptám a když řeknou takovou lichvu tak je pošlu do a jedu s tím jinam.
 
Já před pár dny v Mazdě v Karlových Varech 1. prohlídka trojky za 5900 Kč. Půlku stál olej, filtr, těsnění, šroub a druhou půlku prohlídka. Cenu za olej atd. beru, ale 3000 Kč za prohlídku, vedení knížky atd. je docela dost. Jediné plus vidím, že auto umyli, včetně koberečků, takže po půl roce zase vypadalo bíle.
 
Jako jak ti to zduvodnili takovou cenu?
Materiál má danou cenu olej taky. A za práci se běžně platí kolem 1000 na hodinu. A to opravdu u oleje neznamená ze se hodinu něco děla - většinou se jen čeká a děla se něco jiného.

Já před pár dny v Mazdě v Karlových Varech 1. prohlídka trojky za 5900 Kč. Půlku stál olej, filtr, těsnění, šroub a druhou půlku prohlídka. Cenu za olej atd. beru, ale 3000 Kč za prohlídku, vedení knížky atd. je docela dost. Jediné plus vidím, že auto umyli, včetně koberečků, takže po půl roce zase vypadalo bíle.
To je taky dost i když už to není takový extrém.
Já za ni platil těch cca 2900,- když si vemu že olej sem měl vlastní tak za manipulaci a výměnu filtr si brali těch 1500 teď posledně 1900. Ale i kdybych odecetl tedy jen 1500 tak ta vizuální kontrola byla cca za 1500,- což je zas půlka toho co u tebe.

Takovýhle povinny kontroly by přitom měli byt za stejné ceny.
 
Takovýhle povinny kontroly by přitom měli byt za stejné ceny.
Jo to by měly. Ale je vidět, že každý servis si to dělá podle svého. Sice dostanu slevu 15% na olej, 10% na práci, ale pak si tam za 350 Kč naúčtují drobný jednicový materiál, takže stejně platím plnou palbu. Ale nechce se mi třeba kvůli tisícovce jezdit 100 km do dalšího servisu. Hlavně jsem ve Varech spokojen. Když jsem potřeboval nějakou opravu (výměna skla, nový zadní nárazník), tak vše bylo vyřešeno rychle a kvalitně. Ani v barvě laku jsem nikdy nepoznal rozdíl. Jen tedy brzdy si nechám měnit jinde. Za ty chtějí nehoráznou sumu.
 
Back
Top