Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
B13D3 = PATS (Passive Anti-Theft System) = klíček.Diky za info. Jeste tam vidim chybu U0442, U0433 a B13D3. To nejsou ty dalsi? Ten co to četl říkal, ze to je všechno, že tam toho vic neni. Pak ta slaba baterie v klicku, tho jsem si vedom, tu musim vymenit. Ty tabulky DTC s odkazem na MESI, to je ta dostupna aktualizace software? Diky.
Lepší je OBD Bluetooth od Číňana a chybu vymazat telefonem...Moc dekuji za vysvetleni. A kdybych jel někam delší cestu a ta chyba se opakovala, vyřeším to provizorně tím, že to natvrdo vypnu v nastaveni - bezpečnost a funkci SCBS docasne deaktivuju? Nechci kazdych 50km zastavovat u krajnice a pokaždé vypinat a zapinat motor, kdyz to spadne do nouzaku. Diky.
Stalo se mi to před rokem,SCSB+ESP+TPMS a spadlo to do nouzového stavu, měnil jsem baterku, připojený záložní zdroj a byla volná svorka na kostře a na chvilku mi vypadlo napětí. Po připojení jsem vše znovu nastavil, vymazal závady v jednotce, naložil manželku a 20 km od domova barevná hudba. Na hory jsem dojel v nouzáku, v neděli zpátky taky, pročistil jsem znovu jednotku a bylo to dobrý.Při prosincové svolávačce na SW mi vrátili auto v továrním nastavení, že se nenačítá USB s mp3 jsem zjistil až doma.Pomohlo až vymazání a znovu naformátovaní na FAT 32Před chvílí mě to taky postihlo. SCBS varování + kontrolka ESP a nouzový režim. Na svolalávačce na přehrání jednotky jsem už byl asi před koncem roku. Máte k tomu nějaké info ze servisu? Díky
ahojKolik máš najeto? Je fakt, že zarůstání sacího traktu karbonem je u tohoto motoru extrémní a prakticky se mu lze vyhnout jen imrvére jízdou s plným plynem, kdy je zavřený EGR.
Zobrazit přílohu 22359
myslis ze to moze suviest aj s tym dunivym chodom motora pri 1500 ot.Není třeba nic měnit. V Autoefektu ve Zlíně to tryskají ořechovými skořápkami. 700 EUR není teda málo.
Po kolika tisících je vyfocená ta fotka, co jsi sem dal? A nepomohlo by zaslepení EGR? Otázka, co na to na STK potom...Kolik máš najeto? Je fakt, že zarůstání sacího traktu karbonem je u tohoto motoru extrémní a prakticky se mu lze vyhnout jen imrvére jízdou s plným plynem, kdy je zavřený EGR.
Zobrazit přílohu 22359