• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Karbon v sání a hlášení SCBS u 2.2 Skyactiv-D (SH)

Čaute, mám takú otázku:kde sa nachádza to cidlo tlaku DPF?

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
Vďaka

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
Opravte ma ked sa mylim, ENZO pisal ze mu na diagnostike zistili nasledovne chyby:

U0401
U0415
U0442
U0433

Tie ale vsetky smeruju k problemu s komunikaciou medzi PCM a dalsimi elektronickymi sucastami auta. Na dalsich forach som cital ze jeden chlapik mal len nedoliehajuci kontakt a potom sa mu to spravilo a dalsi menil vahu vzduchu a tiez mu problem zmizol. Na americkych forach som cital o probleme s nedoliehajucim kontkatom na kameru/laser co je pod sklom (SCBS). To ze sa to nedeje pravidelne a nikto ani nevie presne urcit za akych podmienok by mohlo suvisiet prave so zlym kontaktom. Dolieha vam napr kontakt ktory vidie k vahe vzduchu?

Pegas ty si pisal ze sa to to deje po vymene oleja. Ked menis olej tak rovno menis aj vzduchovy filter? Pri tej vymene sa vacsinou kvoli dostupnosti tento kontakt zvykne rozpajat. Ake si mal chybove hlasky ked si bol na diagnostike?
 
Ahoj, s konektory to ještě taky vyzkouším :) Jo je pravda, že se filtr 2x měnil při výměně, zkusím rozpojit a spojit a uvidíme :) na čísla chyb jsem teda nekoukal, to zase příště kouknu :D , momentálně najeto dalších 100km a bez projevení závady.
 
Ahojte,

Tak som bol za servisakom a diagnostika vypisala nasledovne chyby:

U0401
U0415
C1001
P0421
U0442

Takze nieco velmi podobne ako v ostatnych pripadoch. Technik mi povedal ze vsetko vyzera byt v poriadku a ze nedokaze urcit chybu kedze sa uz neprejavuje a zatial sa nezopakovala.Vraj na japonskych autach ked sa prejavi nejaka chyba tak auto bezne vyhodi dalsie chybove hlasena aby sa aktivoval nudzovy rezim a to dost komplikuje diagnostiku.Vraj by to mohlo byt kludne aj kolisanie napatia baterie ale ta moja ma cca 2 roky a nemal by s nou byt problem.Nic sme sa tym padom nedozvedeli..
 
Baterku jsem nedávno dával novou, ikdyž neoriginální. Ale nějaké rozdíly jsem nezaznamenal. Ale taky možná varianta.
Jinak dnes jsem se ptal na novou váhu vzduchu v Mazdě a cena 7000,- se mi tedy před Vánoci dávat nechce. Musím zkusit procvakat ty konektory.

Ahojte,

Tak som bol za servisakom a diagnostika vypisala nasledovne chyby:

U0401
U0415
C1001
P0421
U0442

Takze nieco velmi podobne ako v ostatnych pripadoch. Technik mi povedal ze vsetko vyzera byt v poriadku a ze nedokaze urcit chybu kedze sa uz neprejavuje a zatial sa nezopakovala.Vraj na japonskych autach ked sa prejavi nejaka chyba tak auto bezne vyhodi dalsie chybove hlasena aby sa aktivoval nudzovy rezim a to dost komplikuje diagnostiku.Vraj by to mohlo byt kludne aj kolisanie napatia baterie ale ta moja ma cca 2 roky a nemal by s nou byt problem.Nic sme sa tym padom nedozvedeli..
 
Tak jak jsem tady psal, že nouzák zatím nebyl, tak hned ten čtvrtek manželce chyba vyskočila, znovunastartování pomohlo. Pak najeto dalších 90km bez problému.
Chyby z diagnostiky:
U0442 - chyba AT převodovky
U0401 - modul motor
U0415 - modul ABS
C1001 - kamera
U0433 - tempomat/snímač odstupu

Trochu jsem pátral po internetu a došel k čidlu tlaku sání. Při snadné demontáži, v levé části sání nad alternátorem, se mi objevil nehezký stav čidla:
IMG_4095.JPG IMG_4096.JPG
Po vyčištění:
IMG_4097.JPG
Ještě jsem vyčistil váhu vzduchu, ale na té nic vidět nebylo. Snažil jsem se alespoň zahýbat s každým konektorem na motoru, jestli to třeba nepomůže.
Teď vše v pořádku, ale nic jsem nenajezdil. Uvidím zase dál.
 
Jelikož SkyD egruje jak vzteklý, tak se tomu člověk nevyhne. Řešením je Adblue, ale to má až poslední SkyD.
 
Já to říkám pořád, kdyby Mazda podváděla s emisema jako VW, mohl být klid :D
 
Tak jak jsem tady psal, že nouzák zatím nebyl, tak hned ten čtvrtek manželce chyba vyskočila, znovunastartování pomohlo. Pak najeto dalších 90km bez problému.
Chyby z diagnostiky:
U0442 - chyba AT převodovky
U0401 - modul motor
U0415 - modul ABS
C1001 - kamera
U0433 - tempomat/snímač odstupu

Trochu jsem pátral po internetu a došel k čidlu tlaku sání. Při snadné demontáži, v levé části sání nad alternátorem, se mi objevil nehezký stav čidla:
Zobrazit přílohu 25293 Zobrazit přílohu 25294
Po vyčištění:
Zobrazit přílohu 25295
Ještě jsem vyčistil váhu vzduchu, ale na té nic vidět nebylo. Snažil jsem se alespoň zahýbat s každým konektorem na motoru, jestli to třeba nepomůže.
Teď vše v pořádku, ale nic jsem nenajezdil. Uvidím zase dál.


Paradne bolo zanesene.. vobec by som sa nedivil keby to bolo sposobene prave tymto zanesenym cidlom. Ked budem mat cas tak si skontrolujem aj vlastne. Dakujem za tip! :)
 
Já bych tipoval, že máte zasrané sání.
Nemuze to mit neco do cineni s aktualni svolavackou?


Sací ventil se může zaseknout v uzavřené poloze kvůli nahromaděným sazím. To může způsobit zastavení motoru, což zvyšuje riziko nehody.

Svolávány jsou modely Mazda 6 vyrobené v období 18. 10. 2012 – 19. 3. 2018.
Mazda kód svolávací akce: AK016A
Zdroj: Rapex Report 30/2019 A12/1140/19
 
Již jsem na ní byl na podzim. Bylo mi řečeno, že klapku zkontrolují zda-li funguje správně a případně jí i vymění. U mě prý byla v pořádku a nahráli nový software, který kontroluje funkci klapky, případně vás auto pošle do servisu.
 
Tak jak jsem tady psal, že nouzák zatím nebyl, tak hned ten čtvrtek manželce chyba vyskočila, znovunastartování pomohlo. Pak najeto dalších 90km bez problému.
Chyby z diagnostiky:
U0442 - chyba AT převodovky
U0401 - modul motor
U0415 - modul ABS
C1001 - kamera
U0433 - tempomat/snímač odstupu

Trochu jsem pátral po internetu a došel k čidlu tlaku sání. Při snadné demontáži, v levé části sání nad alternátorem, se mi objevil nehezký stav čidla:
Zobrazit přílohu 25293 Zobrazit přílohu 25294
Po vyčištění:
Zobrazit přílohu 25295
Ještě jsem vyčistil váhu vzduchu, ale na té nic vidět nebylo. Snažil jsem se alespoň zahýbat s každým konektorem na motoru, jestli to třeba nepomůže.
Teď vše v pořádku, ale nic jsem nenajezdil. Uvidím zase dál.

Mohl byste mi prosim prilezitostne nafotit, kde to cidlo najdu? Ze bych to taky zkusil vycistit... a zajdu si na svolavacku... diky.
 
Mohl byste mi prosim prilezitostne nafotit, kde to cidlo najdu? Ze bych to taky zkusil vycistit... a zajdu si na svolavacku... diky.

když stojím zpředu auta, tak po levé straně hned nad alternátorem.

5986AE9C-AA4E-4D1E-947D-92B5DB45168F.jpeg
 
Back
Top