• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Karbon v sání a hlášení SCBS u 2.2 Skyactiv-D (SH)

Takže v servise mi řekli, že se musí vyčistit sání. Ideálně mechanicky. A to se musí dělat pravidelně. Jiný problém prý s autem není.
Tak jsem se objednal na to čištění a rád bych byl i u toho, jak to budou dělat.

To mi servis říkal taky.... otázka je jestli to opravdu pomůže, ten karbon je tam prostě permanentně.

Jaký servis a kolik je rozpočet?

Mám další případ kdy jiná M6 padala do nouzového režimu a byla to škrtící klapka, která byla vydřená a házelo to nouzák. Bohužel stojí asi 8000,-, tak se mi to nechce zkoušet :D
 
@Pegas Cena za ruční vyčištění 5000 Kč, práce na celý den. Určitě se na to kouknou trochu víc, až to budou čistit.
Kolik chtěli u tebe za čištění?
 
Takže v servise mi řekli, že se musí vyčistit sání. Ideálně mechanicky. A to se musí dělat pravidelně. Jiný problém prý s autem není.
Tak jsem se objednal na to čištění a rád bych byl i u toho, jak to budou dělat.

Napiš mi prosím kolik za to chtěli. Já platil 2017 zhruba 22 000. Takže tento týden jsem to sundal a vyčistil sám. Za ty 3 roky a 44 000 km to vypadalo opět takto. Zlatý starý auta tam to šlo vše ven.

IMG_20200215_161210_resized_20200219_115501287.jpg IMG_20200215_182647_resized_20200219_115458580.jpg IMG_20200215_161315_resized_20200219_115500821.jpg IMG_20200215_162558_resized_20200219_115501769.jpg
 
Nooo, pěkný pane kolego.....mohu se zeptat jak to auto převážně jezdilo?? Takhle většinou vypadají auta ježděná na kratší trasy. Mě říkal kamarád co děla v servisu v rajchu, že tam s tím takové problémy nemají jak ty auta lítají hodně po dálnici a motor se drží 2000-2500 ot/min . Co je prý pod 2000 je na pikaču a krátké tratě/město je hrob :-( ....
 
Každý den nějakých 20 km do práce , nejprve 4 km okreska a potom 16 km dálnice . Občas i delší trasa nad 100 km.
Problém je ten automat, ve městě i na okresce stále drží otáčky kolen 1600 a sportovní režim , který by to zvedl Mazda nemá.
Blbé je to, že i po vyčištění mi to při ustálené jízdě kolem těch 1600 ot cuká ještě víc. Budu chvíli jezdit aby to jednotka opravila sama ale jinak už nevím co je příčinou toho cukání.
 
Každý den nějakých 20 km do práce , nejprve 4 km okreska a potom 16 km dálnice . Občas i delší trasa nad 100 km.
Problém je ten automat, ve městě i na okresce stále drží otáčky kolen 1600 a sportovní režim , který by to zvedl Mazda nemá.
Blbé je to, že i po vyčištění mi to při ustálené jízdě kolem těch 1600 ot cuká ještě víc. Budu chvíli jezdit aby to jednotka opravila sama ale jinak už nevím co je příčinou toho cukání.
Nemůže to cukání dělat egr? Vyčistil jsi ho taky?
 
@harry Ve městě mám i otáčky pod 1500 při ustálené jízdě. Bych teda čekal, že automat to podrží klidně i 1200 ot/min.
 
@harry Ve městě mám i otáčky pod 1500 při ustálené jízdě. Bych teda čekal, že automat to podrží klidně i 1200 ot/min.

nenechá se podtáčet , to bych musel řadit manuálně a držet 5 nebo 6. Ono si ale podřadí samo a myslím si, že je to je u biturba 175 PS záměrně nastaveno.
ale je to přece diesel a ty většinu času jezdí pod 2000 ot tak nevím proč by se ten motor muset točit aby fungoval normálně
 
Ano, presne tohle rikal......motor ma kroutak a silu, je postaven aby nezral kolem 1600-1800ot ale zaroven se defacto zabiji a je to pro nej hrob Ty kilometry jsou bohuzel málo, na 20km se ohreje tak voda, ale olej v tomto velkem bloku 2.2D sotva. Navic co si budeme povidat a ja to taky tak mam v palici zakodovane, ze se proste jede tak nejak ekonomicky aby byla spotreba ok a urcite nezacnu jezdit tak, ze na rovine budu davat misto 6ky 5ku jen proto aby to "foukalo" a motor se nezasiral. Mam najeto 95xxxkm a pri porizeni v Nemecku 15.1.melo auto 91400km, takze za mesic a kousek uz jsem neco najezdil a jen pro informaci, kdyz jsem dotoho vlezl poprve a mrknul na PC, tak trip A byl 6,9l a B 7,0l no a ten kamos mi povida, tady vidis jak to litalo po dalnici 150km/h a na 6ku to tocilo min 2500ot a pri takovem rezimu, je ten motor dlouhodobe v pohode, takze uvidim po jake dobe se zacne neco projevovat pri mem stylu jizdy( beru ji jen do prace kde jedna cesta 40km) po meste a okoli, jezdim Golfem benzinem)
 
@blazin Můj profil trasy skoro každý den je 19 km dálnice, k tomu 9 km mimo město a 10 km ve městě, to vše 2x denně.
A stejně se auto zanese.
 
Pánové, to je daň za EURO6 bez močoviny. Tedy aby to plnilo EURO6, tak EGR jede jak vzteklý, aby se NOx likvidovali v motoru.

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
 
Jo, člověk si musí zvykat. Teď ty sajrajty nedýcháme, teď je zeškrabáváme ze sání motoru :-)
 
Tak já mám D184 s močovinou a najeto 34tis. km.
Jestli to tobě takto vypadá po 44 tis. km tak potěš koště. Na druhou stranu jezdím štreky a docela svižně, takže EGRovat asi moc nebudu. Harry to čistil, je nějaká cesta, jak jednoduše mrknout např. na EGR klapku (to asi ukáže jaký je stav celýho sání), aby šlo zkontrolovat, jak na tom to auto je?
Samotnýho by mě zajímalo srovnání starýho 2.2D a nové D184 s močovinou.
 
Myslím si že ta močovina tomu zabrání a tolik sazí tam už nebude.
Nejlepší na tom je to, že jsem byl před měsícem na té svolávačce na klapku sání, která se může ucpat sazemi a může dojít k zastavení motoru. Po kontrole mi bylo sděleno, že je vše v pořádku a klapka se měnit nemusí.
To auto má jediné štěstí, že je tak krásné a pořád se mi líbí :-) Jiné už by šlo dávno z domu.

svolávačka 1 str.jpg svolávačka 2 str.jpg
 
Tak mně to rozhodně nezlobí - jen zajímavost a pořád tvrdím, že ten D184 jede líp než G194 (tabulky znám... :-) - někdy to musíme někde porovnat tady s borcema 2.5L s dvou-čtyř válcama :-). Hlavně mě baví, že se to ve 3.5tis ještě nadechne a jede nejlíp - nad 4K to nemá smysl už točit, takže padluju na vyšší kvalty, jinak by to automat držel až k 5-ti, než přeřadí...
 
Přesně, jede parádně.
Já jsem D původně nechtěl , jsem benzínovej :) a před tím jsem měl AUDI A4 TFSi s 180 kw
ale u Mazdy nebylo z čeho vybírat, když jsem viděl ten nizkej krouťák G tak vyhrála nafta s 420 nm.
To jsem ale nevěděl, že to jsou takový kamna.
 
To mi servis říkal taky.... otázka je jestli to opravdu pomůže, ten karbon je tam prostě permanentně.

Jaký servis a kolik je rozpočet?

Mám další případ kdy jiná M6 padala do nouzového režimu a byla to škrtící klapka, která byla vydřená a házelo to nouzák. Bohužel stojí asi 8000,-, tak se mi to nechce zkoušet :D
co využít toto ?

svolávačka 1 str.jpg svolávačka 2 str.jpg
 
Back
Top