...když jsem viděl ten nizkej krouťák G tak vyhrála nafta s 420 nm...
Sto krat sem to rikal, ale je to marny, je to marny, je to marny...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
...když jsem viděl ten nizkej krouťák G tak vyhrála nafta s 420 nm...
Škoda, že nerozumím německy.
Ani Pepa neví, kolik tam toho má.V klidu, je to jen o přístupu. Majitel CX-5 Pepa Štěpán je toho příkladem
Budu mít brzy řešení spočívající v omezení množství EGR u těchto motorů.Kdybys rozumel, utikal bys rychle svou Mazdu prodat. To video je opravdu des. 140tisic km, a takhle zanesenej motor? Vrele "diky" za egr! Ted svinstvo nevychazi z vejfuku, ale hromadi se v motoru...
Mělo by se dát i úplně odstavit, skrze mapu požadovaného průtoku spalin. Ale to musím vyzkoušet, jak se to bude chovat.Čau a úplne odstaviť to egr sa nedá?
Při emisní kontrole se NOx neměří.A kdyz se odstavi EGR, projde auto emisni kontrolou?
Navic co si budeme povidat a ja to taky tak mam v palici zakodovane, ze se proste jede tak nejak ekonomicky aby byla spotreba ok a urcite nezacnu jezdit tak, ze na rovine budu davat misto 6ky 5ku jen proto aby to "foukalo" a motor se nezasiral.