• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Karbon v sání a hlášení SCBS u 2.2 Skyactiv-D (SH)

Kluci mohu se zeptat co je potreba objednat predem za dily(tesneni apod.) kdyz bych se chtel podivat na klapku a sundat nohavice sani? Nebo je to tam resene nejak chytre a jde to dát po vycisteni jen zpatky. Dekuji za info
 
Díky za info, zatim nic nepocituji a az neco zacne, tak to prostě rozeberu a vycistim. Rozebirat to preventivne je asi blbost nebo co myslite??
 
Škoda, že nerozumím německy.
Koukám, že za chvíli bude umět čistit sání Mazdy každý servis, protože to bude běžná věc :D
 
Škoda, že nerozumím německy.

Kdybys rozumel, utikal bys rychle svou Mazdu prodat. To video je opravdu des. 140tisic km, a takhle zanesenej motor? Vrele "diky" za egr! Ted svinstvo nevychazi z vejfuku, ale hromadi se v motoru...
 
V klidu, je to jen o přístupu. Majitel CX-5 Pepa Štěpán je toho příkladem :)
 
Taky bych to tak viděl... Jsou jedinci, co jejich jediná mantra je spotřeba a vytočit to přes 2500 otáček už je zvěrstvo, a pak to dopadá takhle... viděl jsem brutálně zanesený starý VW 1.9 PD, ale ten borec tu octávku nevytočil víc jak přes 2.5 a většinou jezdil okolo 1500 otáček - šetřím - nakonec komplet čištění a myslím, že měnil i turbo, který bylo tak zanesený, že jej poškodil...
a to se bavíme o dieslu, kterej, slušně řečeno, vypouštěl pěkný bordely a měl Euro 2 - ale borec spokojenej, že jezdí kolem 4l/100
Diesel je na štreky a stejně jako každému dnešnímu motoru dělá dobře, když je točíš (samozřejmě plně zahřátý vč. oleje)
 
V klidu, je to jen o přístupu. Majitel CX-5 Pepa Štěpán je toho příkladem :)
Ani Pepa neví, kolik tam toho má.

Kdybys rozumel, utikal bys rychle svou Mazdu prodat. To video je opravdu des. 140tisic km, a takhle zanesenej motor? Vrele "diky" za egr! Ted svinstvo nevychazi z vejfuku, ale hromadi se v motoru...
Budu mít brzy řešení spočívající v omezení množství EGR u těchto motorů.
 
Já sám jsem zvědav, nejdřív to ale musíme vyzkoušet na naší CX-5 v rodině...
 
Čau a úplne odstaviť to egr sa nedá?

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
@shr3k Tak to jsem zvědavý, jestli se to povede. Nedávno jsi psal, že to není možné. To by pravděpodovbně znamenalo i možnost navýšení výkonu na víc než 130 kW, nebo se pletu?
 
Jj, odstavit egr úplně by byla paráda :) výkon nad 130 kw bych neřešil a je to aspon pro mě druhořadá věc, ale pokud by se eliminovalo nebo téměř odstranilo zasírání motoru, tak by to byla pecka a hlásím se i klidně jako test car :)
 
Navic co si budeme povidat a ja to taky tak mam v palici zakodovane, ze se proste jede tak nejak ekonomicky aby byla spotreba ok a urcite nezacnu jezdit tak, ze na rovine budu davat misto 6ky 5ku jen proto aby to "foukalo" a motor se nezasiral.

No, já tak jezdím. Jedu třeba tunelama Blanka, tempomat a navolím mu manuálně třeba 4 místo 6. Se starým passatem B5 1,9 tdi jsem najel 300 tis než šel pryč, původní vstřiky, turbo, a když jsem ve všeobecné panice taky sundal EGR, tak byl čistej. 300 tis bez čištění EGR. Prakticky každou jízdu mám plyn na podlaze a dám tomu napít - samozřejmě na vhodném úseku. Spotřebu neřeším, ta je vyřešená zvolenou motorizací. Půl litru ušetřený opatrnou jízdou vůbec neřeším. PS passat jezdí dodnes, koupil ho ode mě mechanik svého stejného typu prodal.
 
Další úhel pohledu........... stojí za povšimnutí, že při najetých 100000 km nemá sání téměř zanesené a i když německy neumím uplně každé slovo, tak ji celkem chválí a i veškeré vůle atd jsou v normě :)

 
Back
Top