Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Skyactiv-D byl vždycky Euro 6, proto se tak zanáší. AdBlue je až od posledního faceliftu.100tisic km snad dnes opravdu zvladne kazde auto. Krom toho, 100tisic km za rok a pul, to je kolem 200km kazdej-kazdickej den. To se da natocit jen na nemeckych dalnicich. A na konec, v tomhle testu nejezdi na spotrebu. Vylezou na silnici a plyn k podlaze. A to je pro moderni diesel mnohem lepsi, protoze pri tom pruvanu se v sani nic neudrzi, natozpak aby se neco usadilo.
Ja nijak nesnizuju skvelej vysledek Mazdy, jen se to musi brat v kontextu daneho testu, kterej rozhodne nepredstavuje typicky spusob jezdeni. Taky tu chvalu jak se zlepsila antikorozni ochrana je treba brat s rezervou. Po roce a pul by snad ani nic reznout nemelo! BTW, prvni generace skyactiv-d jeste byla bez SCR/AdBlue, nebo se pletu? Se mi zda ze SCR/AdBlue dostal az s prichodem Euro6 v 2015. Tohle byl jeste Euro5-motor...
Skyactiv-D byl vždycky Euro 6, proto se tak zanáší. AdBlue je až od posledního faceliftu.
Tak to Mazda vynalezla cestovani casem. CX-5/2.2D v testu Autobildu je z prvni poloviny 2013, tehdy jeste nebyla norma Euro6 ani na papire (definovana az v 2014, prvni motory az v 2015)...
Ach jo, proč tu furt musím opakovat desetkrát známé věci.Tak to Mazda vynalezla cestovani casem. CX-5/2.2D v testu Autobildu je z prvni poloviny 2013, tehdy jeste nebyla norma Euro6 ani na papire (definovana az v 2014, prvni motory az v 2015)...
Vzhledem k tomu, že mám ještě v počítači mapy od VersaTune (192 k), které jsem měl na svém autě, třeba by se to bez EGR přestalo mlátit v létě o omezovač EGT.@shr3k Tak to jsem zvědavý, jestli se to povede. Nedávno jsi psal, že to není možné. To by pravděpodovbně znamenalo i možnost navýšení výkonu na víc než 130 kW, nebo se pletu?
Jj jsou tam dva a ještě pro zajímavost vodou chlazené kdyby jsi nesehnal od někoho odborný popis demontáže, mohu ti to zkusit dat dohromady.to pegas: Jen pro info, kolik máš najeto?
To je dobře, že to funguje dobře já to rozdělával čistě ze zvědavostiNejvětší problém budou u tohoto motoru sací kanály, ještě jsem neslyšel, že by měl někdo problém s nějakým z EGR ventilů (jako třeba bývaly u 1.6 MZ-CD), tam je myslím ještě dost žhavo. On i ten motor je tak stavěný, že má vysoké EGT - lehce i samovolně vypaluje.