Zdarec pánové, mám GH 2,2D (chip) 2011, 320000km bez jediné závady na motoru. Naprostá spokojenost s autem, ale už přemýšlím o omlazení. Dnes jsem chtěl už jet pro GJ 2,2D 129 kW 2016, ale po čtení zdejšího fóra jsem to s velkým zármutkem zrušil. Já si teda volím diesel bohužel kvůli výkonu. Jo kdyby se do EU dovážela 2,5 v turbu tak je to jasná volba. No nicméně začínám hledat diesel po 2018. Chci manuál, sedan a ideálně šíbr. To budu hledat dlouho. Má někdo v ČR 2,5 v turbu?
Neviem akým zázrakom ti to vydržalo bez poruchy tolko jazdiť, ale už by som nešiel do diesla ani omylom.
Ja mám Subaru a tam sa kachle tiež sypali o 100šesť, zaritý kachliari tvrdili že sa to netýka všetkých, ale s nájazdom došlo na každého.
Potom sa začalo šíriť že sa to týkalo len prvej generácie a tie od 2010 sú už v pohode, len že prišli kilometre a nebolo, tak sa šeptalo že tie od 2013, - pre istotu 2014 už sú OK, ale znovu prišli kilometre a sypú sa tiež...
S tou Mazdou to vidím rovnako, sypali sa aj GH, aj GJ a budú sa sypať aj tie novšie, len potrebujú natočiť kilometre...
Ja ti poviem ako ja odporúčam vyberať auto - nájdi si adepta - kludne kachlovú Mazdu 6 a začni hladať všetko zlé čo k tomu dokážaeš nájsť a to bude presne to čo budeš riešiť aj ty. Celé týždne môžeš čítať ako sa sypú dieslové šestky, nehovorím o tých 2018+, ale ruku do ohna za spolahlivosť nikto nedá, prečo teda pokúšať.
Kamoš za tri roky utopil v dieslovej Grandi Vitare 5000€ (2x turbo, 1x celý motor, problém s DPF, EGR...) a stála 6500€ a ked som mu hovoril že je to zlý motor tak sa vtedy smial.
Teraz si kúpil GH 2.5i a je spokojnejší, žere to +- to isté ako kachlová Grand Vitara a nepotrebuje aspon štuple do uší