• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Nákup ojeté Mazdy 6 s dieselem 2.2 Skyactiv-D

@Kaplan...ale spisovatel..dej pokoj..tím bych se asi neuživil :-) jen když ted máme skoro všichni home office si vždycky sednu a snažím se předat dál jen pár svých zkušeností... .doufám že všichni tady zučastnění si budem užívat jen šťastné kilometry a i přes všechny patálie které nám může Mazda nachystat bude to úspěšný nový rok, doufejme že třeba konečně i v osobním setkání někde na best bezcovid srazu :-)
@martin7810 ahoj jj, jsem od Přerova, a tuhle zacovidovanou dobu nějak už neřeším (už vím jaký to je žít bez čichu a chuti :-) :-), takže kafčo a pokec můžem klidně někdy domluvit..vždyt s Kaplanem si to u Shreka planujem už nějaky ten čas..ale to je ve Zlíně..tam se dostanu jednou za čas...v Přerově jsem naopak téměř denně :-)
 
Hezký nový rok.
Já se stal majitelem Sky active díky manželce a omezenému rozpočtu :-)
Dneska bych doporučil 2,2 s močovinou, snad bezproblémový motor.
Jinak co se týče starších verzí, tak kupovat nějakou více ojetou bude podle mě bezpečnější, je pravděpodobnější, že se dokončovali regenerace. A pak hlavně pozor na intervaly výměn olejů, ať nejsou delší než těch 20k, i když i to je dost.
Za mě je to auto v pohodě. Zásadní opravu jsem zatím neřešil, ale je fakt, že se blíží 180 000 km a to je kritické číslo dle @Reddwarf :-)
Spotřeba do 6ti litrů je pro mě nesplnitelná. Ale to neřeším, ceny nafty jsou na přijatelné úrovni. Jízdní vlastnosti jsou výborné a to je pro mě podstatné.
 
Hezký nový rok.
Já se stal majitelem Sky active díky manželce a omezenému rozpočtu :)
Dneska bych doporučil 2,2 s močovinou, snad bezproblémový motor.
Jinak co se týče starších verzí, tak kupovat nějakou více ojetou bude podle mě bezpečnější, je pravděpodobnější, že se dokončovali regenerace. A pak hlavně pozor na intervaly výměn olejů, ať nejsou delší než těch 20k, i když i to je dost.
Za mě je to auto v pohodě. Zásadní opravu jsem zatím neřešil, ale je fakt, že se blíží 180 000 km a to je kritické číslo dle @Reddwarf :)
Spotřeba do 6ti litrů je pro mě nesplnitelná. Ale to neřeším, ceny nafty jsou na přijatelné úrovni. Jízdní vlastnosti jsou výborné a to je pro mě podstatné.
Díky tobě také přeji.
Ano to by mohla být v klidu ale zatím je za dost peněz , takže tolik bych do oho dávat nechtěl,
takže ani čištění u tebe neproběhlo? A kontrola vačky a turba asi jo !? A ty jezdíš za kolik tedy!? Takže zatím pravidelná údržba jen teda!?a kde servisuješ pokud smim vědět oleje a nějaký servis!?
Díky.
 
@martin7810 Tak dám nějak dokupy, co proběhlo: výměna podložek vstřikovačů, mechanické čištění sání od karbonu, výměna oleje co 15000 km. Olej originál Mazda 0-30W. Čepována jen kvalitní nafta + aditivum VIF. Spotřebu mám uvedenou pod avatarem vlevo, servisuju v Palkovicích u F-M.
Náklady na servis jsou zatím nižší než na tankování, ale jen cca o 0,2 Kč/km.
Pokud chceš M6 ve třetí generaci a máš omezený rozpočet, tak je třeba dobře promyslet, zda najezdíš dost na to, aby se ti to vůbec vyplatilo. Já jsem měl 20 000 km/rok, což je tak na hraně a díky pandemii už mi to kleslo na ani ne 15 000 km/rok. Ale jsem optimista a letos čekám opět přes 20 000 km.
 
@Peťa OV aha a co vačka turbo kontrolovali ti ji v Palkovicích ?tam jezdím také takže myslím v pohodě asi ty auta znají p, Mikuš říkal ze to není taková hrůza ale pokud se natrefí na nějakou co se sere tak se bude srát pořádně :) tak proto mě ten motor ještě tolik nevyděsil ikdyž by možná měl .
no ja mam najezdit kolem 25 000 km/rok právě tak proto spíš nafta .
 
vačku ani turbo v podstatě nezkontroluješ..dokud není rozebráno..takže to většinou jezdí dokud se uplně nevysype...což je právě ten největší problém že je to skryté a pak zásadní..v tom je asi jeden s největších strašáku tohohle motoru, a bohužel i ti znás co jsou pečlivky na to můžem dojet jak někdo kdo se o to nestará a jak už se tu někde psalo....potom nezbývá než popřát upřímnou soustrast peněžence ..mnoho pozustalých tam nezustane :-( ostatně tu parafrázi na název filmu jsem tu psal kdysi já...dá se říct Tahle země není pro starý...
"Tohle auto není pro chudý" :-(
 
No, pokud se rozhodnu vyměnit spojku, a turbo se do té doby neposere (neupadne nýtek), tak to určitě nechám u pana Mikuše vyladit, že by ten nýtek vyměnily. Jinak vačky neřeším, až bude potřeba, tak se prostě vymění.
 
Zdravím ve spolek ;) @Reddwarf @Peťa OV,
ja vím, že se to musí rozdělat a právě jestli se v Palkovicích do toho pustili a ví coajak, právě to bych chtěl aby se do toho podívali kontrola čištěni atd. jestli ji vezmu, to je kdo nato sere tak mu to většinou jezdí a nic a kdo se stará tak hrůza,
Nechápu , že si furt drží cenu ty auta to je kolem 350- 400 tis. i ze 100 tis.km, v bazaru na mě taky hleděl auto 170 tis najeté to nic není, mazdy prodávají nemají problém žádný s reklamací vše v pohodě auta si drží cenu tak níže nepůjdou.
Právě když už to bude rozděláno udělat co jde :)
Tak já nevím každopádně chce ať to vidí někdo kdo tomu trošku aspoň rozumí, asi fakt lepší ten benzín , ale jak říkají všichni bude se mi zdát že to nepojede, turbo je turbo.
 
Ještě mě tak napadlo dělají to všechny nafty nebo jen ty nejsilnější!? ;)
 
Bohuzel vsechny...teda jak jiz vis..do roku 2018
 
@Reddwarf A v tom roce 2018 od kterého měsíce už byly nevíš? Vidím, že od roku 2019 je další fl že !?

Jak sem psal nechápu, že ti lidí ty auta i tak berou , tu stříbrnou taky prodal dnes mi psal :-(
 
Nojo kazdej vidi mazdu..odliseni od koncernu..srdecni zalezitost a uzasny desing..k tomu japonec...preci tak to funguje...taky jsem to tak mel..teda mam...no az na ten motor...ale jinak mas videt jak je prcek pysnej a vsexhny mazdy pozna na stohonu i v peti letech a to je holka :-) :-) bohuzel ty.lidi co to vezmou nakonec povetsinou skonci po nejake dobe tady aby se dozvedeli co je potkalo a kazdej bere jak s nemoci...dokud ho to nepotka..tak veri ze se mu to vyhne..a jelikoz vime ze nestesti nechodi po horach...teda az na Shumachera..tak to pak tady ctes a sledujes jejich storicka jak na instagramu
Jo a k tomu 2018...jednoduche rozliseni..motor ma mocovinu
 
No jak říkáš , i přesto vše mě to furt neodradilo právě , asi dokud nenarazím pak budu mluvit jinak, no jak to vidíš u děti to je pak jiná to věřím, že to potěší.
Asi se ptám blbě, ale jak je rozliším procházím inzeráty a v nich nevidím nikde že je i s močovinou, to je jak rok 2015 jsou tam jak před FL tak po a je to rozlišené měsícem výroby ne ? Jestli v roce 2018 od června prostě jsou už s močovinou třebas, musím to zkusit asi dohledat at se pak můžu v inzerátu orientovat ;)
 
No podle mne to poznáš jednoduše na fotkách z bazaru...jestli to říkám správně tak nový model s motorem by měl mít přepracovanou masku a světla....tam už to je jistota....má vepředu takovu tu plástev.
 
@martin7810 nebo nahoď VIN z inzerátu a ověříme ti jestli je to s SCR/Adblue nebo bez.
 
Díky pánové no už se trošku orientuji, vychází to nějak od 8/2018,ale za 500 tis. a výš to je pro mě zatím moc.
Tak bud risknu naftu nebo ten benzín nějaký.
Ale díky za pomoc @Max6 a @shr3k. Spíše nechápu, že i přesto lidí ty auta berou za tu cenu a ta se stále drží, už dvě co sem uvažoval jsou prodané.
 
nj je to dilema....ale ber to jinak das 350 a 100 za opravu a jses skoro na 500 :-) jen to mas rozlozeny ve dvou splátkách a se zarukou ze se klidne zase neco muze vydrbnout...ne dělam si srandu...aat zvolíš co zvolíš...hlavne to chce stastnou ruku. JInak ten pátek pořád platí tak se klidně ozvy až budeš vědět
 
@martin7810 Každá věc má svýho kupce. To máš se vším. Znám dost lidí kterým jsem osobně říkal ať neprodávají to GHčko (GGčko) v naftě a nekupuji místo něj GJ (případně GL) v naftě.... Mohl jsem jim vyjmenovat všechny problémy o kterých se globálně vědělo....... ale ta cena. Nevím jak dnes je to u těhle aut protože bazarový trh se za rok 2020 totálně zbláznil, ale tehdá když bylo GJ v naftě v Revolutionu o 100 tisíc levnější než v benzínu a horší výbavě.... Prostě prachy. Dneska nevím jak to je, protože když už koukám, tak koukám na retro/veterány.
Navíc to není jen Mazda/Japonec. Kamarád co se zabývá jen BMW, tak mi narovinu řekl. " Chceš si koupit třílitr šestiválec naftu od BMW ? Tak měj aspoň 60000Kč připravený na opravy co přijdou do dvou let."
Já za sebe bych se bál i těch s tou močovinou. Všechny tyhle průsery se ukážou až časem a už jen z logiky věci: Čím víc věcí a dražších věcí je nabalených na motoru (DPF,SCR,EGR, dvoumotorový setrvačník,vysokotlaký vstřikovače, Biturbo,...), tím víc se toho může po.... Ale tohle ukáže až čas.
 
Poslední úprava:
No vidíte synci ... já mám v naftě GH poslední a GL předposlední (Facelift) a žádný problém. A věřím tomu, že kdybych si koupil benzín, tak bych za odměnu dostal nějakou poruchu :) a navíc nechápu jak tady někdo píše (i ve videu to říkali), že jim nafta žere třeba 7l/100km, já se nedostanu nad 6l/100km ani zaboha i když jezdím rychleji nebo jen město, takže asi jsem s těmi Mazdami správně splynul nebo mám jen štěstí :)
 
Back
Top