• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Nákup ojeté Mazdy 6 s dieselem 2.2 Skyactiv-D

Aby to
No vidíte synci ... já mám v naftě GH poslední a GL předposlední (Facelift) a žádný problém. A věřím tomu, že kdybych si koupil benzín, tak bych za odměnu dostal nějakou poruchu :) a navíc nechápu jak tady někdo píše (i ve videu to říkali), že jim nafta žere třeba 7l/100km, já se nedostanu nad 6l/100km ani zaboha i když jezdím rychleji nebo jen město, takže asi jsem s těmi Mazdami správně splynul nebo mám jen štěstí :)
Otázka u Sky-D není jestli ale kdy. Tak jako já si u slovy novinářských recenzí "nesmrtelnýho" 2ZRFXE odpočítávánm cykly vypínání a zapínání motoru (teplotní roztažnost) kdy se mi posere těsnění pod hlavou. Zatím ve 143000km mám to "štěstí'
 
No vidíte synci ... já mám v naftě GH poslední a GL předposlední (Facelift) a žádný problém. A věřím tomu, že kdybych si koupil benzín, tak bych za odměnu dostal nějakou poruchu :) a navíc nechápu jak tady někdo píše (i ve videu to říkali), že jim nafta žere třeba 7l/100km, já se nedostanu nad 6l/100km ani zaboha i když jezdím rychleji nebo jen město, takže asi jsem s těmi Mazdami správně splynul nebo mám jen štěstí :)
Asi to je o noze. Já měl na předokolce GJ 129 kW standrtní průměr 8,2l a na čtyřkolce GL 135 kW taky (občas mám i míň ;)). Teď jsem jel mezi svátky napříč republikou a průměr 10,5 l. Pravdou je, že jsem jel jako ?... Osobně to neřeším, nekupuji si auto na to, abych se předháněl v nejnižší spotřebě.

Pokud si ještě vzpomenu na VW Passata r.v. 2002, 96 kW, tak ,,básníci" na fóru jezdili kolem 5 l a já 7,8 l. Hold někdo má cihlu místo nohy :cool:
 
@martin7810 Ideální bude, pokud ti to prohlédne pan Mikuš. Ten ví, kam se podívat a co zkonstrolovat. Jinak co se týče ceny, tak tu svou jsem taky měl za 350 000 Kč a cena se mi tehdy zdála celkem OK. Vlastně bych asi ani dnes nekoupil levněji.
 
No vidíte synci ... já mám v naftě GH poslední a GL předposlední (Facelift) a žádný problém. A věřím tomu, že kdybych si koupil benzín, tak bych za odměnu dostal nějakou poruchu :) a navíc nechápu jak tady někdo píše (i ve videu to říkali), že jim nafta žere třeba 7l/100km, já se nedostanu nad 6l/100km ani zaboha i když jezdím rychleji nebo jen město, takže asi jsem s těmi Mazdami správně splynul nebo mám jen štěstí :)
No jo to vysvětluje vše...to je jak o jabkach a hruskach..Podívej kdysi jsme mel ochcávku I...jezdila za 4 l, za kolik asi jezdí dnešní? Mohlo se do ní dat cokoli...motor zakašlal..a jel bez ohledu na kvalitu..co se dá nalít dnes? No prostě dřív to byla jina liga ..a dnes je to o tom, že spousta lidí na to pořád spoleha že je to i dál ...a jak říkal MAx..není o tom jestli..ale kdy to každeho dostihne.
 
Já se svou CX-5 automat jezdím 7,5l / 100km níž se nedostanu, vždy tu průměrnou spotřebu kazí regenerace, ale 7,5l dle mého je OK. Jezdím dle nálady, né na spotřebu a jak jsem psal naladěno od @shr3k tak si užívám potenciál toho motoru - SUPER ?
 
@Peťa OV No jo mě pan Mikuš řekl, že nemá čas nikde jezdit právě, ale mohu ho dovést a mrkne na něj, ale to jedině u auta z okolí.
Spotřebu bych taky neřešil teď jezdím kolem 6 a když tady byto bylo kolem 7-8 stále v klidu :) ;)
 
Já na problém přišel cca 4 dny po zakoupení. Po městě a rychlostech do 120km/h jsem nic zvláštního nepozoroval. Mazda jela krásně necukala, zrychlení měla super, chyba žádná, ale když jsem chtěl akcelerovat kolem rychlosti 120km/h tak automat podřadil na 5ku a auto se sotva dostalo na 140km/h a stále za 5, automat už nezařadil 6. Na rychlost 160km/h jsem se hrabal strašně dlouho a víc to nejelo. Při jízdě městem jsem neměl šanci na to přijít. Pak do toho sednul mechanik od Mazda Wágnerová a ten měl hned jasno. A pak to šlo jedno za druhým :-(
 
jj...vidiš jen doplnění...ja na to že je v haji vačka a následky toho došel až poté co auto začlo škubat kvuli karbonu v sání..předtím dva roky ježdění pohoda..a ani v autorizáku nevěděli nic o vačcce ikdyž se dělali vstřiky a karbon na nich....kdybych nebyl poučen od Shr3ka a tady z fora, ani bych na vačku nekoukal..auto jezdilo na muj vkus normalne..a to jsme měli předtím stejně silne mondeo..takze se nedá říct že bych třeba sedl ze slabšího auta a nepoznal rozdíl ve výkonu..jelo naopak velmi podobně...dalo by se říct že možná vačka už byla tak ožuchlaná,a vlastně na 3 ventilech výfuku stejně nefunkční, že jsem mohl možná jezdit ještě dalších x tisíc kilometru, než by se asi rozpadla uplně...proto říkám, že ani sebelepší vizualni prohlídka nemusí poznat vůbec prblém, protože ten je opravdu hodně skrytý a to se nebavíme o turbu s nejtkem.
 
Jak to tak čtu, tak i můj motor SKYACTIVE-D v M6 druhý facelift (GL 2016) půjde dříve nebo později do KOPRU ? Tzn. VAČKA bude KO nebo se mi jen nějak ZANESE ? Dá se tomu nějak předejít nebo je to jedno a mám jezdit do doby až to umře :-) :-(
 
Jak to tak čtu, tak i můj motor SKYACTIVE-D v M6 druhý facelift (GL 2016) půjde dříve nebo později do KOPRU ? Tzn. VAČKA bude KO nebo se mi jen nějak ZANESE ? Dá se tomu nějak předejít nebo je to jedno a mám jezdit do doby až to umře :) :-(
Jak rika Max....neptat se jestli,ale kdy...nekdo driv nekdo pozdeji...hodne zalezi na zpusobu jizdy, strasne moc na pravidelnych vymenach oleje..ale hlavne spravneho...pomuze kontrola vypalovani DPF...a spousta drobnosti co to muze ovlivnit...a jestli to potka primo tebe nebo nekoho dalsiho taky zalezi jak dlouho bude auto slouzit i tobe nez ho treba posles dal....ikdyz dnes jsme videli ze muze (zatim ne uplne jasneho duvodu) stacit i 95 tis km. Ja stihl 180...po oprave mam dnes temer 200...tak tomu verim ze jeste pojezdim a snad i nekdo po mne...ale jak tu vidis je to hodne individualni.
 
Už delší dobu sháním M6 kombi po faceliftu z roku 2015 v automatu a benzín. Bohužel těch benzínových je jako šafránu a když už, tak celkem pálka. Nakonec asi půjdu do nafty :confused:
Nemáte někdo více info o téhle Mazdě? https://auto.bazos.cz/inzerat/139149274/mazda-6-4x4-automat-revolution-top-22d-max-vybava.php
VIN: JMZGJF92871343874
Píšu si s prodejcem a pravděpodobně se na ni pojedu podívat.
Nevíte, jestli by mi ji někdo za úplatu v Praze neprověřil fyzicky?
 
Už delší dobu sháním M6 kombi po faceliftu z roku 2015 v automatu a benzín. Bohužel těch benzínových je jako šafránu a když už, tak celkem pálka. Nakonec asi půjdu do nafty :confused:
Nemáte někdo více info o téhle Mazdě? https://auto.bazos.cz/inzerat/139149274/mazda-6-4x4-automat-revolution-top-22d-max-vybava.php
VIN: JMZGJF92871343874
Píšu si s prodejcem a pravděpodobně se na ni pojedu podívat.
Nevíte, jestli by mi ji někdo za úplatu v Praze neprověřil fyzicky?
Na první pohled mě zaráží stav disků, koroze chromu a spotřeba 8,1. Opatrně...
 
Na první pohled mě zaráží stav disků, koroze chromu a spotřeba 8,1. Opatrně...
Nechci se Tě dotknout, ale píšeš .... . Mám už třetí M6 2.2.D (viz. popis dole) a se všemi mám spotřebu kolem 8,1- 8,3 l. V Německu nemám problém mít spotřebu hodně přes 9 l. Podotýkám, že 70% jezdím dálky! Měním pravidelně oleje, filtry atd. daleko dříve než je předepsáno a auta servisuji jen v Mazdě! Kdo mě zná, ví že jsem puntičkář a že se o auto starám víc než bych musel. Nekupoval jsem si objem 2.2. abych s tím jezdil za 5,6 ;).Chceš-li opici, musíš mít i na banány .
Tyto kola jsou na GJ problém :mad:. Je tu na to samostatné vlákno. Taky jsem oloupané v rámci záruky měnil! Kdyby to byla moje vina, Mazda by to neuznala! mimo jiné se podívej na ten ošoupaný volant! Taky mi ho měnili na záruku :mad:.
PŘESTO bych soudě dle "oleštěného" voliče AT převodovky, znehodnocené kůže vpředu i v zadu atd. soudil, že se k auto někdo nechoval moc hezky a nepřekvapil by mě jiný počet km, ale to vařím z vody...
 
Nechci se Tě dotknout, ale píšeš .... . Mám už třetí M6 2.2.D (viz. popis dole) a se všemi mám spotřebu kolem 8,1- 8,3 l. V Německu nemám problém mít spotřebu hodně přes 9 l. Podotýkám, že 70% jezdím dálky! Měním pravidelně oleje, filtry atd. daleko dříve než je předepsáno a auta servisuji jen v Mazdě! Kdo mě zná, ví že jsem puntičkář a že se o auto starám víc než bych musel. Nekupoval jsem si objem 2.2. abych s tím jezdil za 5,6 ;).Chceš-li opici, musíš mít i na banány .
Tyto kola jsou na GJ problém :mad:. Je tu na to samostatné vlákno. Taky jsem oloupané v rámci záruky měnil! Kdyby to byla moje vina, Mazda by to neuznala! mimo jiné se podívej na ten ošoupaný volant! Taky mi ho měnili na záruku :mad:.
PŘESTO bych soudě dle "oleštěného" voliče AT převodovky, znehodnocené kůže vpředu i v zadu atd. soudil, že se k auto někdo nechoval moc hezky a nepřekvapil by mě jiný počet km, ale to vařím z vody...
Bez problému. Ale já pamatuju, že se nafta kupovala hlavně kvůli spotřebě. Jinak mám radši benzínový opice...
 
Kluci, dyť v pohodě. Jen mě zajímá jakýkoliv názor. A myslím, že když se někdo neshodne, že si na to dokážu (nebo tady všichni) udělat svůj úhel pohledu. Každopádně díky.

Odesláno z mého SM-N975F pomocí Tapatalk
 
Každopádně Sikyl píše naprostou pravdu...disky se loupou, chyba výroby. Chrom není podle mě rez, ale voda. Spotřeba nic neříká, nevíš, kolik km a jakým stylem najel. Každopádně kůže špatná, jak na volantu, tak na sedačce. Ale volant můž být...když se neudržuje. Chce to vyjet el. servisku, jak byl měněný olej. A podle toho se zjistí i km. Každopádně, na diesel je třeba pravidlené trasy min. 40 km. Jinak nebudeš moc spokojený.
 
Kvůli krátkým trasám a i na doporučení majitele servisu Mazda ve Zlíně (právě kvůli těm krátkým trasám) jsme se vrtátili k původnímu záměru a to benzínové M6. Ale i když jsmu uvolnili 6k na zánovní ojetinu, tak to bylo vždy zklamání. Otřískaná auta až k neuvěření. Jedete přes půl republiky a na místě zavládlo zděšení. 21 opravdu viditelných škrábanců a jeden důlek bratru za 5.5k z operáku. Byl to sice extrém, ale další auta taky žádná sláva. Navíc dnešní trh s ojetinama je chycený za hlavu. Ty ceny jsou úplně někde jinde než před rokem. Nakonec jsme koupili auto jiné kategorie a bohužel i značky - nový Ssangyong Korando 1.5 benzín, automat, výbava Style+ za 540 tis. Až na tu spotřebu je manželka nadmíru spokojená. Já z té značky už moc ne. SY mi nevadí, vadí mi, že to není Mazda ?
 
Back
Top